Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Van Sim-only naar Sim-only met nummerbehoud

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:55
- 25 januari 2007 heb een debitel-Vodafone abonnement genomen van 2,95e. in de maand voor 1 jaar.
- Je moet 3 maanden van te voren opzeggen, dat is dus binnen nu en een paar dagen.
- Ik ben tevreden over debitel en het bereik
- niet tevreden over het aantal belminuten, dat moet fors omhoog.
- ik wil mijn telefoon houden, dus een nieuw sim-only abbo.
- ik wil mijn nummer behouden.

Ik ben vandaag dus maar is naar de debitelshop geweest, een of andere dude die nog minder wist dan ik, (en ik weet er al niets van) probeerde uit te leggen, dat hij dacht dat ik mn abbo maar moest opzeggen en een nieuw actieabonement nemen tegen die tijd. Maar dan ben ik mn nummer kwijt volgens hem...

Anyway, ik snap er allemaal niets van en in de winkel wisten ze ook niet wat ze met mij aan moesten, op internet staat echt helemaal niets met betrekking tot mijn vraag. (hebben ze vast over nagedacht)
Dus ik vraag het maar aan jullie.

de vraag:
Ik wil graag mijn nummer behouden, en per 25 jan. 2008 een nieuw abbonement nemen, met dit nummer, met meer minuten voor een lagere prijs, EN mijn huidige telefoon behouden, dus een nieuw simonly abbo met nummerbehoud.
Kan dit?
Zo ja, Hoe?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Google op sim-only....dan kom je genoeg sites tegen met sim-only abbonementen waarbij je ook je nr kan behouden. Heb ik ook 3/4 jaar op rij gedaan.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bel gewoon even Debitel; 0900-DEBITEL (0900-3324835)

Wij kunnen je hier niet mee helpen, Debitel wel. Vraag aan ze of ze je een aanbieding kunnen doen voor een verlenging. En als niet, dan moet je lekker opzoek gaan naar een SIM-Only bij een andere provider. En daarvoor kan je weer goed terecht bij bijvoorbeeld TelecomVergelijk.nl

[ Voor 52% gewijzigd door Ginz op 17-10-2007 15:13 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.