Video programma incl codecs

Pagina: 1
Acties:

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 20:08
Ik zoek een programma wat meerdere filmpjes tegelijk kan afspelen (in aparte sessies) en die genoeg codecs heeft om de meeste standaarden af te spelen.

Heb gezocht maar kon op T.net niks vinden.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:30

Sjaak_Afhaak

Bleh!

VLC kan (zowat) alle formaten aan. Ik weet echter niet of deze ook in meerdere sessies geopend kan worden, maar het zou me niet verbazen.

Hier staat tekst

• Namoh
Okay zal eens kijken of het meerdere sessies aankan.

Bedankt.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ja, kan ook meerdere sessies, maar hij opent als je een nieuw mediabestand opent terwijl er een aan het afspelen is, deze wel in het huidige venster. Je moet daarom VLC gewoon 'los' opstarten en File -> Open doen vanuit het nieuw venster.

• Namoh
Muthas schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:42:
Ja, kan ook meerdere sessies, maar hij opent als je een nieuw mediabestand opent terwijl er een aan het afspelen is, deze wel in het huidige venster. Je moet daarom VLC gewoon 'los' opstarten en File -> Open doen vanuit het nieuw venster.
Okay, maar dat is dus niet wat ik zoek.
Ik wil gewoon 3 filmpjes kunnen selecteren en op Enter drukken en dan 3 aparte sessies van een player hebben en 3 filmpjes tegelijkertijd kunnen bekijken.

Op m'n oude PC werkte dit gewoon ..................... weet alleen niet meer wat ik daar had draaien........... |:(

• Namoh
Niemand?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 08:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

GOM Player heeft iig wel heel veel codecs standaard aan boord en de mogelijkheid ontbrekende te downloaden. Hij ondersteunt volgens mij ook meerdere sessies alleen heb ik géen idee of dat trucje van "3 bestanden selecteren, enter drukken" ook bij GOM werkt. Dat zou je moeten testen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Namoh
wolkje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:47:
[...]

GOM Player heeft iig wel heel veel codecs standaard aan boord en de mogelijkheid ontbrekende te downloaden. Hij ondersteunt volgens mij ook meerdere sessies alleen heb ik géen idee of dat trucje van "3 bestanden selecteren, enter drukken" ook bij GOM werkt. Dat zou je moeten testen :)
Je hebt het niet toevallig draaien om het even te testen?
Anders ben ik straks tig proggies aan het installeren die ik daarna weer kan deinstalleren.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Media Player Classic heeft een optie waarbij ieder bestand in een nieuw venster wordt geopend.

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• Namoh
CodeCaster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:02:
Media Player Classic heeft een optie waarbij ieder bestand in een nieuw venster wordt geopend.
Thanks!!

Deze zocht ik.

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Nou alle codecs nog los instaleren :S

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 10:50

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

CodeCaster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:02:
Volgens mij is die optie er ook in VLC, alleen kan ik het nu niet testen.

☻/
/▌
/ \

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:18

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1