Toon posts:

Filmpje maken...Hoe !?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een filmpje/animatie maken met wat foto's, rondvliegende texten en wat leuke effecten. Dit alles wil ik via mijn TV uitgang op video zetten. Het is niet niet voor webpublicatie. Ikzelf wou hiervoor Flash gebruiken maar als iemand tips heeft dan hoor ik ze graag !

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:25

Smarron

The bend

Director ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 17:04 schreef Smarron het volgende:
Director ?
Voor filmpjes en animaties??!! Director? Whatever, director is voor het maken van interactieve cd roms, en interactieve appz... Verder geen beeld bewerkings prog...

After FX van Adobe denk ik dat je wel wilt hebben, je moet het ff leren en het is niet goedkoop. Simpele ani'z kun je maken in Premiere, maar das meer het opvolgorde zetten, en the end editing van een filmpje.

En anders als je iets in 3d wil, maya, 3d studio, softimage ;), etc.

Maar after FX will do. Succes!

Verwijderd

Flash moet prima lukken. Maar Adobe Premiere is speciaal voor filmpjes geprogrammeerd (maar is ook een stuk duurder ;( )

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Flash 3 of 4 misschien?

edit:

vincento> we dachten hetzelfde...

Verwijderd

Maya.. moet je alleen wel ff sparen.

(en nee.. die is niet te downloaden van Internet :) )

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 17:09 schreef henkleerssen het volgende:
Flash 3 of 4 misschien?
Flash 4 of 3?? Guys blijf een beetje up to date hiero, Flash 5 ligt al een tijd in de schappen, en flash 5 is echt behelpen qua visueel werk omdat je vast zit aan 28k8 gebruikers, die helemaal niks zien verder. Wil je echte leaders en intro'z maken voor op TV en TV kwaliteit met muziek eronder en alles dan moet je toch echt aan de AFTER fx zitten.... VInd je het leuker om een clip te maken ala 4e Kaart van Brainpower, dan gebruik je flash...

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

drLiter> oeps...:* ..tja ik heb inderdaad 2 jaar geleden met flash 3 gewerkt.. ik wist ff niet meer waar ze nou zaten met versies....

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 17:13 schreef henkleerssen het volgende:
drLiter> oeps...:* ..tja ik heb inderdaad 2 jaar geleden met flash 3 gewerkt.. ik wist ff niet meer waar ze nou zaten met versies....
5 Dus :) En geloof me flash is behooooorlijk verandert als je het vergelijkt met Flash 3,
Er zit veel en veel meer semi lingo en VB script in, (althans daar lijkt het op). IS erg koel geworden, jammer alleen dat macromedia er patent op heb. Adobe had er wat beters van gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie voor jullie reacties. Hier kan ik wat mee.
Pagina: 1