Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ulas
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-02-2023
Hoe krijg je in Windows Mobile 5 of 6 een desktop look, zoals op de screen hieronder? Het moet mogelijk zijn volgens veel websites, maar er staat nergens hoe :S

Afbeeldingslocatie: http://www.hpcfactor.com/support/windowsce/wince420/001-desktop.gif

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 12:30
Dat is een plaatje van een handheldPC, zo rond windows mobile 2 of zo zeg maar. Misschien dat er wel skinning applicaties zijn die WM5/6 van tegenwoordig er zo uit kan laten zien, maar zo'n desktop view als je hier laat zien is door Microsoft nooit meer gebruikt in de PalmsizePC/PocketPC en hedendaagse Windows Mobiles.

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 14:44

Reneger

Wie? IK?

Dit komt, zover ik kan zien, uit de Windows CE reeks. De meest recente versie die ik heb gebruikt, CE5.0 had dit ook nog.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:09
Reneger schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:02:
Dit komt, zover ik kan zien, uit de Windows CE reeks. De meest recente versie die ik heb gebruikt, CE5.0 had dit ook nog.
Idd van Windows CE, zie de url van het plaatje namelijk maar.

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-11 12:30
Windows CE5 is de kernel op basis waarvan WM5 en WM6 werken. De GUI zoals in het plaatje zul je daarbij niet meer tegenkomen, misschien nog wel als basis voor bijvoorbeeld navigatie systemen waarbij CE als operating system gebruikt wordt. Maar dat is een andere type apparaat dan een standaard WM5 of 6 device zoals bijvoorbeeld de HTC smartphones van dit moment.

Verwijderd

Wat is dan het verschil tussen windows CE en windows mobile? De eerste versies van PDA besturingssystemen heetten ook Windows CE. Ik dacht dat vanaf Windows CE versie 4 de today screen was toegevoegd.
Pagina: 1