Fout artikel MacOS X Leopard

Pagina: 1
Acties:

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hai,
De Server-uitvoering van Leopard kost 499 dollar en bestaat uit Mac OS X Server en tien licenties van de clienteditie.
Dat klopt voor geen meter.

De Server-uitvoering van leopard kost 499 dollar om maximaal tien clients (waarvoor apart licenties aangeschaft dienen te worden) te kunnen laten verbinden. Voor 999 dollar mag je een ongelimiteerd aantal clients aan. Er zitten geen licenties voor installaties van de clienteditie bij de servereditie.

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 17-10-2007 11:45 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De kloppendheid van onze artikelen laat zich volgens mij niet zo goed in afstanden vertalen, maar voor de rest heb je gelijk. Ik ga het even aanpassen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Daarnaast is het artikel incompleet. Er zijn veel meer dingen die wel degelijk belangrijk zijn verwerkt in Leopard (bijv. Back to my Mac, Cover Flow in de Finder, Filtering voor kinderen) en die imho een groter artikel zeker meerwaarde zal geven.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 00:21

Floor-is

5.2

Zwerver: T.net is nog niet zo mac-bekend waardoor jij misschien wat diepgang mist in dit artikel, voor veel anderen is dit echter meer dan genoeg diepgang... Het blijft daarom ook een afweging. (En jij en ik weten ook sites te vinden waar wel veel dieper op de materie wordt ingegaan, iets dat je niet 1-2-3 kunt verwachten van Tweakers.net -en dat logisch is-)

Bericht hierboven