Ikzelf heb hem ook en bijzonder tevreden over deze brander. alleen is de software iets meer voor beinners maar ik gebruik toch bijna alleen maar clone cd waar hij volledig bij ondersteund wordt.
Hij brand op 8 speed is lekker snel en voorderest prima ding.
Greetz Pala
Hij brand op 8 speed is lekker snel en voorderest prima ding.
Greetz Pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Nee! En dan vooral omdat 't een HP is! 
Trouwens, die dingen schijnen niet te werken met CloneCD, en dát is toch wel iets wat iedere tweaker wil kunnen gebruiken, toch?
...Doe maar een Plextor ofso
Trouwens, die dingen schijnen niet te werken met CloneCD, en dát is toch wel iets wat iedere tweaker wil kunnen gebruiken, toch?
...Doe maar een Plextor ofso
...With a touch of magic¿
perfecte brander, ik heb m zelf ook! De "binnenkant" is overigens van Sony. Ook ondersteund de HP 9110i CloneCD (RAW)writing.
Volgens de lijst van clonecd worden bijna geen plextors ondersteund, maar wel bijna alle hp's.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Ik heb zelf de 9210i (scsi).
Volgens mij intern hetzelfde als 9110i, interface dan uitgezonderd.
Pakt zowat alles wat je er tegen aan gooit
.
Gebruik voor het rechtoe rechtaan kopieerwerk CloneCD (al heel wat PSX CD's er doorheen gejaagd
), voor de rest Nero.
Schijnt dat de Plex toch weer net wat betrouwbaarder brand, maar ach wat boeit et.
Volgens mij intern hetzelfde als 9110i, interface dan uitgezonderd.
Pakt zowat alles wat je er tegen aan gooit
Gebruik voor het rechtoe rechtaan kopieerwerk CloneCD (al heel wat PSX CD's er doorheen gejaagd
Schijnt dat de Plex toch weer net wat betrouwbaarder brand, maar ach wat boeit et.
Je hebt gelijk, er worden maar 7 branders ondersteund.Volgens de lijst van clonecd worden bijna geen plextors ondersteund, maar wel bijna alle hp's.
Zijn dit niet ook gelijk alle branders die Plextor in het assortiment heeft.Plextor PX-W1210A
Plextor PX-W8432
Plextor PX-W4220
Plextor PX-W8220
Plextor PX-R412
Plextor PX-R820
Plextor PX-W124TS
Je bewerin is dus niet echt correct of heb ik het mis, lijkt me niet.
Mzzl Diamon
And The Only One
Kortom: die HP is een prima brander.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Verwijderd
En op lange termijn: Plextor rules en de rest zuigt (relatief gezien dan.... ik heb al een paar branders gehad maar gene heeft het zolang uitgehouden als mijn plex die ik nu heb het doet....... en qua stabiliteit is hij helemaal geweldig....!).
Verwijderd
Die HP brander is een hele goede brander hoor.
Ik verkoop ze en ik heb er eigenlijk nooit problemen over gehoord.
Zelf heb ik een Plextor W1210A waar ik ontzettend tevreden mee ben.
BTW:
Heeft iemand in SiSoft Sandra zn brander gebenchmarkt? die Plextor van mij is 32x lezen maar hij scoort toch even wat hoger dan een 32x reference cd-rom; 2719 tegen 1980
(op een PII350 met 192 Mb)
heeft iemand anders ook z'n brander getest?
Ik verkoop ze en ik heb er eigenlijk nooit problemen over gehoord.
Zelf heb ik een Plextor W1210A waar ik ontzettend tevreden mee ben.
BTW:
Heeft iemand in SiSoft Sandra zn brander gebenchmarkt? die Plextor van mij is 32x lezen maar hij scoort toch even wat hoger dan een 32x reference cd-rom; 2719 tegen 1980
(op een PII350 met 192 Mb)
heeft iemand anders ook z'n brander getest?
Mmmmmmmm ben vergeten omdat ook effe bij de 8x4 te doen, maar als ik de 12x10 binnen heb, zal ik met dat ding het wel doen.
Mzzl Diamon
Mzzl Diamon
And The Only One
De plextors worden inderdaad nu allemaal ondersteund. Met de nieuwste firmware.
Alle HP's op één oud model na trouwens ook.
Alle HP's op één oud model na trouwens ook.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Pagina: 1