Ik heb een huis getekend en ik wil dmv Irender Plus een flythrough animatie maken.
Heb verschillende scenes gemaakt en begin met renderen.
Het probleem is dat de gerenderde jpg's allemaal helemaal zwart zijn óf half wit / half grijs. Heb verschillende instellingen gebruikt maar telkens krijg ik dus dat probleem.
Als ik een losse jpg wil laten renderen (IRender Plus Options -> groene render knop) dan krijg ik wél gewoon te zien wat ik getekend heb.
Mijn instellingen voor de animatie renderer zijn:
Size: 240x320
Quality: low
Render method: simple
Renderen als jpg
Page transitions enabled (2 seconds)
Page delay 1 second
Frame rate 10 f/s
Ontwerp heeft de graphics van sketchup, alles is zelf getekend, geen belichting toegevoegd.
Als ik wél belichting toevoeg dan krijg ik dus een geel bolletje te zien in het zwarte vlak wat dus de lamp voor zou moeten stellen
Renderen zonder belichting moet in iedergeval mogelijk zijn.
Versie nummers zijn:
Sketchup Pro 6.0.277
Irender Plus 1.0 GI28i-GI28i
Heb verschillende scenes gemaakt en begin met renderen.
Het probleem is dat de gerenderde jpg's allemaal helemaal zwart zijn óf half wit / half grijs. Heb verschillende instellingen gebruikt maar telkens krijg ik dus dat probleem.
Als ik een losse jpg wil laten renderen (IRender Plus Options -> groene render knop) dan krijg ik wél gewoon te zien wat ik getekend heb.
Mijn instellingen voor de animatie renderer zijn:
Size: 240x320
Quality: low
Render method: simple
Renderen als jpg
Page transitions enabled (2 seconds)
Page delay 1 second
Frame rate 10 f/s
Ontwerp heeft de graphics van sketchup, alles is zelf getekend, geen belichting toegevoegd.
Als ik wél belichting toevoeg dan krijg ik dus een geel bolletje te zien in het zwarte vlak wat dus de lamp voor zou moeten stellen
Renderen zonder belichting moet in iedergeval mogelijk zijn.
Versie nummers zijn:
Sketchup Pro 6.0.277
Irender Plus 1.0 GI28i-GI28i