Ik ben sinds deze week in het bezit van een nieuwe pc
2 quad q6600
2 gb ddr2
500 gb sata
video card onboard via mb uit de p5 serie ( weet even zo uit mijn hoofd iet welke)
Ik heb omdat ik soms een spel speel er een asus en7300gt silent bij gekocht.
Verder ben ik in het bezit van een oude gewone 19 inch monitor van medion, waar ik overigens erg tevreden over ben.
Na het installeren van de kaart, heb ik de bijgeleverde software geinstalleerd ( speciaal schijfje voor VISTA)
Ik heb vervolgens allerlei resolutie geprobeerd maar ben uit eindelijk uitgekomen op 1024x768 helaas was hoger kiezen er niet in omdat het beeld, met name de letters wat wazig werden.
Echter nu lijkt bij 1024x768 nog steeds een licht probleem van wazig heid aan wezig....
Daarop heb ik het cleartype effect uitgezet...
Maar nog blijft het beeld lichtelijk uit focus.... wat resulteerd in hoofdpijn na een uur.
Een spel spelen, of film kijken is geen probleem, het beeld is dan normaal...
Ook spelen met de instellingen zoals contrast ed. mag niet echt baten
2 quad q6600
2 gb ddr2
500 gb sata
video card onboard via mb uit de p5 serie ( weet even zo uit mijn hoofd iet welke)
Ik heb omdat ik soms een spel speel er een asus en7300gt silent bij gekocht.
Verder ben ik in het bezit van een oude gewone 19 inch monitor van medion, waar ik overigens erg tevreden over ben.
Na het installeren van de kaart, heb ik de bijgeleverde software geinstalleerd ( speciaal schijfje voor VISTA)
Ik heb vervolgens allerlei resolutie geprobeerd maar ben uit eindelijk uitgekomen op 1024x768 helaas was hoger kiezen er niet in omdat het beeld, met name de letters wat wazig werden.
Echter nu lijkt bij 1024x768 nog steeds een licht probleem van wazig heid aan wezig....
Daarop heb ik het cleartype effect uitgezet...
Maar nog blijft het beeld lichtelijk uit focus.... wat resulteerd in hoofdpijn na een uur.
Een spel spelen, of film kijken is geen probleem, het beeld is dan normaal...
Ook spelen met de instellingen zoals contrast ed. mag niet echt baten
Money isn't rellevant..... who you are is.....