3 weken geleden heeft mijn antec smartpower 500w plots de geest gegeven, rook verbrand en wou plots niet meer opstarten. Dus werd deze terug naar antec gestuurd. Vandaag nieuwe ontvangen een earthwatts 500w. Deze aangesloten en werkte perfect. na een half uur fifa2008 te spelen valt het systeem plots uit en wil hij niet meer opstarten. Hij start op en valt terug uit zonder bootgeluid (enkel de fans draaien wel even). Deze voeding geprobeerd in een ander systeem en werkt daar ook niet. Nu is het opmerkelijk dat ik hier ook nog een goedkoop ding heb (GEM X GEAR 450w) dat ik tijdelijk ter vervanging heb gekocht van die antec smartpower. Met deze voeding werkt het systeem onmiddelijk en perfect. Waarom begeeft de nieuwe antec voeding het direct? Heb ik ergens kortsluiting/stroomverlies of anderen waar enkel een kwaliteitsvoeding (met ws meer beveiligingen dan goedkoop ding) op reageert?
Systeem:
amd 3500+ s939@2.6 met artic freezer pro, gigabyte k8ns939, 2*512mb pc4000 geil ultra ram, radeon 9800pro, 1*320gb seagate, 1*500gb samsung, 1*dvd-rom +dvd-writer, antec tx1050 tower
samsung 226bw
Dit is een zeer vervelende situatie aangezien ik deze voeding niet meer naar antec kan terugsturen aangezien ze mij dan wel zullen verdenken dat ik er iets mee verkeerd gedaan heb. Ik heb ook 33€ aan verzendkosten moeten betalen om de voeding terug te sturen en ik die nieuwe earthwatts wel zou kunnen gebruiken als ik een nieuw systeem.
Hopelijk kan iemand mij hier helpen.
Alvast merci
gideon
Systeem:
amd 3500+ s939@2.6 met artic freezer pro, gigabyte k8ns939, 2*512mb pc4000 geil ultra ram, radeon 9800pro, 1*320gb seagate, 1*500gb samsung, 1*dvd-rom +dvd-writer, antec tx1050 tower
samsung 226bw
Dit is een zeer vervelende situatie aangezien ik deze voeding niet meer naar antec kan terugsturen aangezien ze mij dan wel zullen verdenken dat ik er iets mee verkeerd gedaan heb. Ik heb ook 33€ aan verzendkosten moeten betalen om de voeding terug te sturen en ik die nieuwe earthwatts wel zou kunnen gebruiken als ik een nieuw systeem.
Hopelijk kan iemand mij hier helpen.
Alvast merci
gideon