Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Club member administration
Demo: ClubdataA Club member administration tool written in PHP using a MySQL database. Clubdata is highly configurable, supports different membership types, a lot of membership features, mass e-mails, Excel-export, PDF-export and sophisticated authentication.
Op het eerste gezicht lijkt het me wat je zoekt. Ik heb alleen niet alle features uitgebreid bekeken.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Maw. komt meer bij kijken dan alleen even een tooltje installeren. Commercieel is er overigens wel het een en ander beschikbaar speciaal voor clubs/verenigingen, maar dat is denk ik niet wat je zoekt.
[edit] Vind het tooltje dat hierboven genoemd is er overigens best aardig uitzien. Alleen jammer dat het geen koppeling heeft met een website/cms, maar dat zou je zelf kunnen hacken
[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 16-10-2007 23:33 ]
Maak er dan een mooie plugin van, zodat de volgende het niet hoeft te doen.Palomar schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:31:
[edit] Vind het tooltje dat hierboven genoemd is er overigens best aardig uitzien. Alleen jammer dat het geen koppeling heeft met een website/cms, maar dat zou je zelf kunnen hacken
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
De 5 jaar die jij aanhaalt is de start datum binnen sourceforge van het project. Van Windows zeg je toch ook niet dat je ander project wil omdat het al 23 jaar oud is.
Ik ook niet
En als het rommelig eruit zien, zal je de HTML code even moeten updaten, dat zegt niks over de PHP code.
[ Voor 10% gewijzigd door Nick_S op 17-10-2007 00:16 ]
Ik heb me de laatste tijd beziggehouden met het ontwikkelen van een website voor een hockeyvereniging en integratie met een dergelijk systeem. Tijdens onderzoek kwam ik deze link tegen. Hier vind je (onderaan) alle door de KNHB goedgekeurde ledenadministratiesystemen. Sommigen (sportlink weet ik het zeker van) bieden deze diensten ook voor andere sporten. Voorzover ik weet zijn de meeste systemen (hosted) webbased oplossingen.BCC schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:49:
Dat clubdata is exact wat ik bedoel, maar dan iets wat beter en duidelijker werkt. En wat misschien niet 5 jaar oud is. Wat voor betaalde alternatieven zijn er? Ik vind wel veel VB applicaties, maar ik wil juist iets webbased. Website is verder geen issue, het gaat puur om de administratie.
NB: Dit zijn dus betaalde systemen
Ik dacht dat de laatste update in 2002 gedaan was, maar ik had blijkbaar verkeerd gekeken. Het gaan mij niet om de startdatum maar over het feit of er nog actief aan ontwikkeld wordt. Bij Linux en OSX weet ik dat dat wel goed zitNick_S schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:15:
[...]
Ik ook nietMaar de reden dat je iets niet wilt gebruiken omdat het zo lang geleden begonnen is, vond ik een beetje onzinnig. Om het compleet te maken, je draait geen Linux omdat het al 17 jaar oud is en geen Mac omdat het al 28 jaar oud is.
Unix: jaren 70, BSD: '74. Moet ik nog even door gaan?
En als het rommelig eruit zien, zal je de HTML code even moeten updaten, dat zegt niks over de PHP code.