Toon posts:

Is dit genoeg???

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier kabel internet en heb een upload van 120KILOBITY pes seconden... is dat een beetje redelijk te doen om er een stuk of 10 druk bezochte websites op te pleuren en met druk bedoel ik 20.000 a 30.0000 bezoekers per dat of zeggen jullie toch van je moet naar een echte host provider ??

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:20
hmm, 10 websites x 30.000 maakt 300.000 bezoekers per dag.

Het zal wel gaan, maar niet al te snel vrees ik.

Verwijderd

Hmmzz ff rekenen

[rekenmodus]
128 kbps upload / 8 bits = 16 Kb/s...
[/rekenmodus]

Nou ik ga even drie maal raden... Nope das veeeeeeeeeeeeeeeeel te langzaam (|:( |:( |:(). Hiermee zou je net misschien 2 a 3 modemusers kwijt kunnen, laat staan als ze wat gaan downloaden. Nee hier moet je het echt gaan zoeken in de professionele hosting. Misschien Co-location of huurlijn iets voor jou wensen? Moet je wel je kosten dekken door reclame en tarieven voor hosting......

succes

Verwijderd

Topicstarter
ik had het dus over kilobyte en niet kilobit

dus de reken soms van 128kb/s : 8 hoef je niet te doen want dan moet je 128KB/s * 8 dan krijg je het aan kb/s

kee

dus het is genoeg dat wou ik alleen ff weten thanx

ik ga trouwens wel hard :9~

Verwijderd

dus de reken soms van 128kb/s : 8 hoef je niet te doen want dan moet je 128KB/s * 8 dan krijg je het aan kb/s
:? :?

Verwijderd

moet je wel wat duidelijker zijn met je eerste post natuurlijk.... kilobity begrijpen we niet.......

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 09:52
Pak voor de grap zelf eens een rekenmachine. 300.000 bezoekers per dag, met 128 KB (byte dus) bandbreedte = 37 KB dataverkeer per bezoeker. En dat is in het theoretische geval dat je op ieder moment van de dag evenveel bezoekers krijgt. In de praktijk zal dat ongeveer over een halve dag verdeeld zijn, dus 18 KB/bezoeker. Zullen dus kleine websites moeten zijn >:)

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:43
ben wel benieuwt welke kabel provider 120kb/s heeft. @home kapt hem af op 16kb/s!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

raymond.groote@soneramail.nl ...

3 Keer raden?
- UPC / Chello > Nee, helaas ...
- @HOme dan? > Nee, ook niet ...
- Sonera? > U gaat door voor de wasmachine !! :)

Maar Sonera geeft GEEN upload van 1 mbit/sec ... (Dat is 128 Kb/sec nl ...) Hebben ze't wel, dan wil ik maar al te graag daar komen wonen >:) :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
en of ze het zeker wel hebben... hehehe storing in mijn modem alle instellingen liggen eruit dus ik heb alle bandbreedte die beschikbaar is...

en jullie moeten het toch echt geloven...

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 02:06 schreef Peerke het volgende:
raymond.groote@soneramail.nl ...

3 Keer raden?
- UPC / Chello > Nee, helaas ...
- @HOme dan? > Nee, ook niet ...
- Sonera? > U gaat door voor de wasmachine !! :)

Maar Sonera geeft GEEN upload van 1 mbit/sec ... (Dat is 128 Kb/sec nl ...) Hebben ze't wel, dan wil ik maar al te graag daar komen wonen >:) :)
Eén groot probleem, de dhcp server van Slownera is zo brak als wat. 's avonds kan het wel 1 a 2 uur duren voordat je een goed ip adres krijgt van dat klere ding.

Verwijderd

Topicstarter
hard invoeren doet wonderen hoor... heb ik ook gedaan en werkt perfect want ja.. wil toch niet luisteren dus doe ik het zelf maar en wees niet bang als er een conflict is geef ik een ander ip in dus dan heeft niemand er last van

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
Hmm, het zou al een hoop helpen als je gewoon je verhaaltje duidelijk formuleerde...komt nu ehm...beetje raar over :).

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:28
jah. als iedereen hard een IP gaat invoeren vind ik het ook niet gek dat die DHCP server 'brak' is en dat het wel een uur duurt voor je een 'goed ipadres krijgt..

DUH.. al die andere adressen zijn al ingebruik :(

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Een klant met pakweg 20.000 a 30.000 bezoekers per maand hosten op een kabelmodem? :?:?:?

Als je voor bedrijfszekerheid gaat moet je VOORAL voor een soortgelijke aansluiting kiezen... daar zullen je klanten absoluut niet blij mee zijn.

Bovendien bestaat de kans er ook dat ze een schadeclaim bij je neerleggen voor downtime.

Tip. Probeer het eens bij een grote jongen (IHP). Je betaalt wat meer, maar het verdient zich allemaal weer terug.

Verwijderd

Dat gaat ook helemaal niet opvallen he!?!?!?

Een user genereert constant dataverkeer....... Ook niet echt eerlijk tegenover de andere Sonera gebruikers....

:'( :'( :'( WAARONDER IKKE!!!! :'( :'( :'(

Verwijderd

Topicstarter
constant valt wel mee hoor en die upload haal ik toch bijna nooit en btw sonera heeft bandbreedte genoeg want hoe moeten ze anders nieuwe gebruikers aansluiten |:( maar ja het werkt in ieder geval perfect hier :)

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09-2023
Gaat vanzelf fout hoor, wees maar niet bang. Ze komen vanzelf met emailtjes of briefjes dat je een ietsiepietsie veel dataverkeer genereerd. Neem een echt hosting provider. Co-locatie of gewoon shared-hosting.

[reclame-modus]
www.snakepages.com
[/reclame-modus]

Ik vrees dat ik je teleur moet stellen, gaat misschien wel ff goed, maar ze komen ooit wel eens ff kijken vrees ik voor je.
Pagina: 1