i5 3570K|16 GB DDR3|GTX 1080TI|512 GB samsung 840 SSD - Samsung 46F8000 TV - Samsung 24" LCD - Logitech G11 + G903 + G25 + Z5500
Ja.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Als jij een peltier op een degelijke manier aan een videokaart gehangen krijgt, waardoor er dus een goed contact is tussen GPU en koeler, dan zal dat echt geen ander concept zijn dat een peltier op een CPU.
Houd er wel rekening mee dat op een videokaart het ook voorkomt dat de geheugenchips en mogelijk MOSFETs ook door de stock koeler gekoeld worden en je die dan wel nog steeds van een koel hoofdje moet voorzien naast je peltier op je GPU.
Dit topic is me wat te simplistisch om open te laten, aangezien enkel de vraag of een peltier ook op een GPU zou kunnen net zo goed beantwoord had kunnen worden op IRC ofzo.
Verder was dit prima op te zoeken met de Search [dit forum] - "peltier".
Houd er wel rekening mee dat op een videokaart het ook voorkomt dat de geheugenchips en mogelijk MOSFETs ook door de stock koeler gekoeld worden en je die dan wel nog steeds van een koel hoofdje moet voorzien naast je peltier op je GPU.
Dit topic is me wat te simplistisch om open te laten, aangezien enkel de vraag of een peltier ook op een GPU zou kunnen net zo goed beantwoord had kunnen worden op IRC ofzo.
Verder was dit prima op te zoeken met de Search [dit forum] - "peltier".
[ Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 17-10-2007 10:27 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()