Heel kort zwart scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-07 14:59
Een hele goede (voor mij grieperige) avond :)

Ik heb met mijn Samsung Syncmaster 205BW een soort 'problemen'.
Eens per 'sessie' dat het beeldscherm aanstaat gaat hij even op zwart, maar dat gebeurt niet altijd (wel vaak).
Ik weet niet of het backlight dan uitvalt of dat ie echt op zwart gaat (backlight + lcd) maar ik heb het zowel in Windows Vista als Ubuntu 7.04. Het is echt niet meer dan een seconde en ik heb het ook alleen maar via mijn op DVI aangesloten Syncmaster. Op mijn tweede via VGA aangesloten monitor heb het niet (Neovo F-417). Storend is het niet, maar ik vraag me toch af of dit geen rma wordt?

Ik heb denk ik nog wel wat meer problemen met mijn Samsung (maar denk ik niet zozeer gerelateerd aan dit). Zo is het kleurenprofiel in Vista corrupt, tenminste dat zegt Photoshop en daardoor hebben mijn afbeeldingen in Photoshop en Windows Vista Fotogalerie een gele laag transparante laag over de foto heen, terwijl dat niet zo is als ik Photoshop of de fotogalerie op mijn tweede beeldscherm zet.

Op GoT zijn er wel topics hierover te vinden, maar in die topics blijft het scherm zwart terwijl dat bij mij dus niet zo is. Ik heb helaas geen andere DVI scherm hier in huis dus ik kan het niet testen of het met DVI te maken heeft. Ik weet ook niet of het in games gebeurd, het scherm heeft het al gehad voor dat ik een 3d toepassing heeft gestart en het lijkt maar één keer te gebeuren.

Is er iemand die kan bevestigen dat hij dit ook heeft of wordt het een RMA?

Relevante systeemspecs:
ASUS M2N-SLI Deluxe moederbord,
ASUS nVidia 8800GTS 320MB videokaart
Samsung Syncmaster 205BW primair beeldscherm (in zowel Vista als Ubuntu)
AG Neovo F-417 secundair beeldscherm (idem dito)
16A stop in de meterkast :+

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Sebazzz
Nieeemand? :) Ben ik zo onduidelijk? :+

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Als je product niet naar behoren werkt.. RMA :?

• Sebazzz
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:07:
Als je product niet naar behoren werkt.. RMA :?
Ik zeg toch niet dat het niet niet naar behoren werkt? :? Ik vraag of iemand hetzelfde heeft, of dat de andere Tweakers mij toch maar beter een RMA aanraden.