Toon posts:

belkin G+mimo router valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik heb een belkin G+mimo router maar deze valt steeds weg.
Heb hem vandaag omgeruild bij de winkel maar ook de nieuwe meegekregen versie is valt regelmatig weg zodat ik heb moet resetten.

Heb van emule en msn en torrent alle poorten opengezet, maar ook dit helpt niet.

Als ik vanuit de modem rechtstreeks naar de pc ga is er niets aan de hand dan valt het netwerk niet weg.

Ook de kabels heb ik allemaal nieuw vervangen.

De router staat in de meterkast en de pc op zolder via een utp kabel krijgt deze zijn netwerk.

Heb ook verschillende kanalen geprobeert maar nee dit helpt ook bij de nieuwe niet.

Wie weet er een oplossing

Mijn systeem is een xp machine met 2 ghz klok en 2 ghz geheugen.

Verwijderd

firmware upgrade?
T is draadloos? Heb je wel een goed bereik?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:53:
firmware upgrade?
T is draadloos? Heb je wel een goed bereik?
ook upgrade gedaan en draadloos is precies t zelfde geval
heeft t iets met @home te maken?

Verwijderd

Valt weg alsin geen internet? Kun je op dat moment nog wel je router zelf bereiken?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:57:
Valt weg alsin geen internet? Kun je op dat moment nog wel je router zelf bereiken?
ik kan de router altijd bereiken ook heb ik in de xp firewall alle poorten openstaan die ook in de router openstaan

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:28:
[...]

ik kan de router altijd bereiken ook heb ik in de xp firewall alle poorten openstaan die ook in de router openstaan
Oke zodra je de router kan bereiken, en het internet valt uit.

Voer dan een release/renew uit vna het ip adres op de WAN interface van de router. Kijk of het dan weer tot leven komt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer eens wat minder hebberig te downloaden, laat hem minder verbindingen maken en lagere snelheid.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:34:
Probeer eens wat minder hebberig te downloaden, laat hem minder verbindingen maken en lagere snelheid.
ik download op dit moment niet zelfs alleen msn aan dan valt hij nog weg dus deze reactie is niet van toepassing

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, je geeft nu eenmaal niet veel informatie... Het kan dus ook aan je firewall, netwerkkaart, software etc liggen. Test het eens met een andere PC, of met een live CD.

Gaat het trouwens om draadloos of zo? Je verhaal is namelijk nogal warrig, omdat het over een kabel naar zolder gaat. Zet je Belkin eens uit de meterkast, dat is namelijk nogal vaak een bron van storingen.

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 16-10-2007 22:47 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:45:
Tja, je geeft nu eenmaal niet veel informatie... Het kan dus ook aan je firewall, netwerkkaart, software etc liggen. Test het eens met een andere PC, of met een live CD.

Gaat het trouwens om draadloos of zo? Je verhaal is namelijk nogal warrig, omdat het over een kabel naar zolder gaat. Zet je Belkin eens uit de meterkast, dat is namelijk nogal vaak een bron van storingen.
het gaat over bekabeld internet, de kabel van de meterkast loopt binnen de muren door naar de zolder, wat bedoel je met testen met een live CD
op andere pc,s is het exact het zelfde.
Pagina: 1