Toon posts:

[Counterstrike: Source] Springt terug naar bureaublad *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sindst m'n slecht rapport op school , mag ik niet meer op m'n eigen pc van men ouders :*) .
Maar wel nog op de pc beneden. Nu speel ik graag css en dacht ik het ook op de pc beneden te instaleren. Niet dat dit een game pc is maar het kan het spel wel draaien , spec's :
-amd athlon xp 2600+ 2.13GHz
-768Mb ram
-radeon 9550
-windows xp sp2 media center edition.

Nu is m'n probleem dat als ik counterstrike instaleer en het dan open krijg ik een zwart beeld en springt het na 5 seconden terug naar bureaulad . En staat counterstike niet op als geminimaliseerd , het sluit dus gewoon af .

Wat heb ik al gedaan :
-nieuwe videokaart drivers geinstaleert ( van 7.9 naar 7.10 )
-css herinstaleerd .
-steam geuninstaleerd en dan terug geinstaleert en hersteld.
-css dan nog eens geinstaleerdt .

css is overigens geinstaleerd van de cd en dan wordt het automatisch geupdate.

Wat kan het probleem zijn , want ik heb echt wel zin in een potje css :*)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Open deur: als je blijkbaar niet zonder toezicht kan, zet dan gewoon de dikkere PC beneden. Of beter, ga aan je huiswerk tot je alleen maar achten haalt en weer mag doen wat je wilt :+

Krijg je nog iets van logs ergens te zien? Zoals je in de vele topics in de search kan zien, wil het nog wel eens een warmteprobleem zijn.
offtopic:
Wat is een vooz? Ik pas de topictitel even aan zodat het wat meer zegt. Tenminste voor oude l#$$en zoals ik :+
Hoe dan ook CSA => SPV.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft het spijtig genoeg niks mee te maken met de temps . die zijn okee , en ik vrees dat ik de dikkere pc ( wat hij ook maar is , athlon 64 3000+ , 1Gb ram , x1950pro agp 512mb) . Niet beneden mag zetten want op de andere pc ( de niet dikke pc :) ) staan allerlei bestanden die m'n grote zus nodig heeft voor hogeschool .
Njah dan zal ik moeten afkicken zeker :p .

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:29
Heb je directx op de PC beneden geinstalleerd staan?

Verwijderd

Topicstarter
Sypheron schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 07:09:
Heb je directx op de PC beneden geinstalleerd staan?
Jah dx 9.0c staat geinstaleert .

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Steam cache files al gechecked?

Ook Steam/SteamApps/<gebruikersnaam>/Counsterstrike-Source map al leegemaakt?

Wat staat in de eventviewer?

Maar eigenlijk met ik met F_J_K mee :+ gewoon beter leren ;) met nu CSS te spelen zult ge niet echt betere punten halen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-12 06:11
Kan wel lezen waarom je een slecht rapport hebt (grapje). ;)

Ik denk dat het met de refresh rate te maken heeft, heb je daar al naar gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu eve op de dikke pc , :) omdat de andere bezet is en ik moet huiswerk doen op de pc :)
zal straks beneden even kijken :p .
Pagina: 1