[XP / Telnet] Telnet wachtwoord invoeren kan niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pruimenpit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-04 14:55
Ik heb een server draaien met telnet ingeschakeld.
Ik kan inloggen op de server in CMD met: "telnet SERVER"
Nu vraagt hij om een gebruikersnaam: Administrator.
Maar als ik het password wil invoeren, dan kun je niet typen.

Ik weet zeker dat ik iets fout doe, omdat ik wel met telnet op mijn modem kan inloggen.

Suggesties?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat bedoel je met "kun je niet typen"? Vliegt het toetsenbord uit het raam of slaat ie met een hamer op je vingers, of laat ie gewoon het getypte niet zien (zoals normaal met wachtwoorden)?

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 18:17
^^ met hem, als eens geprobeerd om gewoon het wachtwoord in te typen en op enter te drukken??

Hail to the king baby!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Misschien een beetje offtopic, maar je bent jezelf er van bewust dat je zometeen je Administrator password, plaintext, over het netwerk stuurt?

De kans dat er iemand meeluistert is niet groot, maar het kan natuurlijk altijd...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• pruimenpit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-04 14:55
Je klopt, ik zie gewoon helemaal niets als ik wat intyp. Er komen ook geen asteriks. Ook als ik hem intyp en op enter druk, dan zegt hij: wrong password. Ik kan dus helemaal niets.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:12

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Dan heb je toch echt het verkeerde passwoord te pakken, lijkt me.

Ik geloof dat Telnet net als SSH de paswoorden niet kan maskeren met sterretjes, dus lijkt het wel alsof je niks invult, terwijl hij wel de toetsaanslagen ontvangt.

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat is niet een kwestie van kunnen (natuurlijk kunnen ze dat wel), maar van willen.
Pagina: 1