Toon posts:

Studentenkorting van vriendin

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik weet dat Leopard er aankomt wil ik graag de nieuwe iMac bestellen. Ik ben student aan de Hogeschool in Rotterdam, waardoor ik de normale studentenkorting bij de Apple Education Store krijg. Mijn vriendin zit echter aan de HS Leiden, waar ze 12% krijg. Nu is dit het plan: het factuuradres is dat van mijn vriendin, het afleveradres is mijn eigen adres en de creditcard op naam van mijn vader. Kan dit of gaat Apple moeilijk doen over de verschillende namen (bijv. de combi van het factuuradres en de naam van de CC-houder)?

• mr.inno
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-02 13:00
ja ze gaan moeilijk doen.
laad je pa per bank over maken (niet creditcard) en ze doen niet moeilijk

inno

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom doen ze wel moeilijk per CC op naam van m'n vader n niet per bank op naam van m'n vader? Ik wil het namelijk het liefst per CC doen omdat dat veel sneller gaat. Anders kan ik het ook vanaf mijn rekening overmaken. Of moet ik het dan eerst naar mijn vriendin overmaken die het dan weer naar Apple overmaakt?

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-02 08:43

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb er niets over gehoord. Hier heeft mijn moeder met VISA betaald vanwege snelheid + verzekering van visa. Sowieso als je een steekproef krijgt van die studentenkorting valt het wel uit te leggen toch.

I served in a company of heroes.

Verwijderd

Maciek schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:49:
Ik heb er niets over gehoord. Hier heeft mijn moeder met VISA betaald vanwege snelheid + verzekering van visa. Sowieso als je een steekproef krijgt van die studentenkorting valt het wel uit te leggen toch.
Dat is op dezelfde naam, wat TS hier omschrijft is volgens mij technisch gezien gewoon fraude..

TS: gewoon geld overmaken op rekening van vriendin en die dan laten betalen? _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ik het inderdaad maar zo moet doen. Duurt wel wat langer, maar dan is er in ieder geval geen gezeur :)

't Is inderdaad fraude, maar ach, ik ben zelf student dus het gaat maar om 4% :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

en daarom hier niet gewenst, ook al ben je 'maar' een student. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.