Toon posts:

[Verzoek] Gaming PC budget €1000,-

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wil een nieuwe gaming pc aanschaffen. Aangezien ik weinig verstand heb van hardware wil ik graag jullie advies.

De pc die ik op dit moment heb loopt heel erg slecht en kan Counter Strike Source niet fatsoenlijk draaien (10-40 fps). Op dit moment heb ik deze pc:
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/3033/pcspecshb2.th.jpg

Mijn budget is maximaal €1000,- en ben opzoek naar een gaming pc die zowiezo Half Life 2: Counter Strike Source PERFECT kan draaien. Het liefst ook rekening houdend met de nieuwe games die op de markt gaan komen want vind het af en toe ook leuk om een nieuwe game te spelen.

Mijn hoogste prioriteit is in ieder geval dat CSS perfect gedraaid kan worden.

Als ik iets uit mijn oude pc kan gebruiken zou dat mooi zijn zoals CD Drivers en Harddisks. Tevens heb ik al een case, monitor, boxen set, muis en een toetsenbord. Ben dus alleen opzoek naar de inhoud van de pc. :)

Groetjes,
Ruben "CompleX-" Been

• FereiDON
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 18:30
Hoi en welkom op GoT :w

Wat is er nu anders in CSL?
Dus helaas :N dit soort topics mogen niet meer. En voordat die regel in ging, moest je sowieso wel wat eigen inzet hebben getoond. GoT is nl. geen helpdesk ;)

Je zou even kunnen kijken in de BBG en de topics daarover en dan aan de hand daarvan en van reviews een leuke pc samen stellen :)

Edit: veel succes ermee! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door FereiDON op 16-10-2007 20:48 ]

AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | ASRock RX 6800 Challenger Pro 16GB | Crucial MX500 2TB | DeepCool PX850G | Antec Nine Hundred

Verwijderd

Topicstarter
Ok duidelijk. Mijn excuses!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-01 00:46

SalimRMAF

SpaceX - 4K

snel voordat deze dicht gaat :p

intel e6750
kingston ram 2gb
asus p5k-e
samsung hdd 500 gb
antec 900 kast
nvidia geforce 8800gts 320

kus 8)

Gulfstream G650

Verwijderd

Sorry, ze helpen je hier niet graag ;)

Verwijderd

Mijn sig en dan een 8800gt/2900pro ipv mijn videokaart en een e6750 als processor.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:52

Thandor

SilverStreak

Zie CSL Beleid en Wat is er nu anders in CSL?. Dit soort topics zijn niet gewenst :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.