Ik weet niet waar ze op checkenscorpie schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:35:
Ja, en wat heeft het voor zin om te proberen dan? Ze controleren je bewijs van inschrijving echt wel hoor ;p
Verwijderd
Eh...ik heb van januari en februari m'n developer dvd niet ontvangen bedenk ik me nu ik dit topic weer zie
Kzal er es achteraan gaan...

Ze hebben alle ADC members per email ter kennis gesteld dat developer discs voortaan gedownload konden worden. Die optie staat standaard aan. Zodra je die weer instelt op per post ontvang je de dvds's gewoon weer.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 02:50:
Eh...ik heb van januari en februari m'n developer dvd niet ontvangen bedenk ik me nu ik dit topic weer zieKzal er es achteraan gaan...
heb het zojuist ook gefixt... nu nog me MBP bestellen
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Waar moet je dat instellen? Zie dat nergens staan bij m'n profiel o.i.d.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vanochtend een MBP met m'n ADC discount besteld. Kosten waren EUR 1438,- Die EUR 99,- voor het lidmaatschap daar niet bij gerekend. Ik had tenslotte al een iMac die nog van Leopard voorzien moest worden. Verwachte leverdatum 6 of 7 maart.
Verwijderd
Gewoon onder profile > preferences > Physical DVD via regular mail.Rivanov schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:22:
Waar moet je dat instellen? Zie dat nergens staan bij m'n profiel o.i.d.
Had het inmiddels al gevonden, maar toch bedankt!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vraag me iets af:
Moet ik mijn ADC opzeggen na een jaar? of vervalt deze automatisch?
Ik zie de meerwaarde er niet meer van in na de korting vooral aangezien ik meer webdesign doe dan echt programmeren.
Ik zou niet graag hebben dat er plots weer 100 euro van de creditcard wordt afgeschreven.
Ik zie de meerwaarde er niet meer van in na de korting vooral aangezien ik meer webdesign doe dan echt programmeren.
Ik zou niet graag hebben dat er plots weer 100 euro van de creditcard wordt afgeschreven.
Dat vervalt automatisch geloof ik..memento__mori schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:45:
Ik vraag me iets af:
28-02-2008 besteld
6-03-2008 wordt hij geleverd
6-03-2008 wordt hij geleverd
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Verwijderd
Ik ben als AIO (Promovendus, PhD-student) aangesteld bij een universiteit. Kan ik dan ook ADC student member worden en zo gebruik maken van de eenmalige korting op pro hardware? Heeft iemand hier ervaring mee?
Moet je Credit Card (CC) gegevens overeenkomen met je Universiteitsinschrijving, Of zou ik de CC van iemand anders kunnen gebruiken ? Daarnaast staat er in de openingspost
"De korting geldt voor één 'systeem'. Met systeem wordt bedoeld: 1 CPU met 1 monitor; of 1 iMac; of 1 notebook. Je kunt daarbij wel accessoires bestellen, zoals bijv. een monitor, adapter (maximaal 1 per type accessoire)."
Ik neem aan dat als ik iWorks en de Apple Remote bij mijn configuratie neem ik hierop ook 20% korting krijg ? Alvast bedankt.
"De korting geldt voor één 'systeem'. Met systeem wordt bedoeld: 1 CPU met 1 monitor; of 1 iMac; of 1 notebook. Je kunt daarbij wel accessoires bestellen, zoals bijv. een monitor, adapter (maximaal 1 per type accessoire)."
Ik neem aan dat als ik iWorks en de Apple Remote bij mijn configuratie neem ik hierop ook 20% korting krijg ? Alvast bedankt.
Verwijderd
Ik heb de CC van mijn pa kunnen gebruiken.
Ik heb ook een remote erbij besteld, en kreeg hier 6% op dacht ik
Verwijderd
Heb al een tijdje zitten lezen hier en besloten een apple te kopen, een MBP wel te verstaan. Mijn ADC is ook al geactiveerd (de tutorial is super), ik moet nu alleen nog even een bestelling plaatsen. Alleen wat, das nog niet zo makkelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 16:21 ]
Verwijderd
Dat heb ik weer, bel ik op om een MBpro te bestellen hebben ze een storing in het ADC systeem
Maar word netjes terug gebeld als ze weer online zijn, hoop dat het vandaag nog word.
Maar word netjes terug gebeld als ze weer online zijn, hoop dat het vandaag nog word.
Ik kreeg gisteren ook een boodschap ivm technische storing, maar toen was het al wel half 8 ’s avonds.Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:04:
Dat heb ik weer, bel ik op om een MBpro te bestellen hebben ze een storing in het ADC systeem![]()
Tot hoe laat zijn ze bereikbaar? En ook in de weekends?
Verwijderd
Ik heb geen idee, of ze bereikbaar zijn in het weekend of uberhaupt tot hoe laat je ze kan bellen. Hoop in ieder geval dat het vandaag nog kanstoicz schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:51:
[...]
Ik kreeg gisteren ook een boodschap ivm technische storing, maar toen was het al wel half 8 ’s avonds.
Tot hoe laat zijn ze bereikbaar? En ook in de weekends?
Verwijderd
Net gebeld, weekend gesloten ze zijn open van maandag tot vrijdag tot 5 uurVerwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:33:
Volgens mij tot 6 uur, het weekend durf ik niet te zeggen
ADC Student membership wordt niet automatisch verlengd toch na 1 jaar?
[ Voor 89% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 03:42 ]
Verwijderd
Heeft iemand hier ervaring mee?Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:29:
Ik ben als AIO (Promovendus, PhD-student) aangesteld bij een universiteit. Kan ik dan ook ADC student member worden en zo gebruik maken van de eenmalige korting op pro hardware? Heeft iemand hier ervaring mee?
Zolang je een studentenummer hebt is er niets aan de hand. Je moet ook een officieel bewijs van inschrijving hebben.
PhD i.o.
Verwijderd
Ik hen alleen een bewijs van aanstelling, een studentnummer heb ik niet.... Hoe gaat het eigenlijk als je niet geaccepteerd wordt? Waar blijft die 100 euro dan die je al van te voren betaald hebt? Iemand hier ervaring mee?Maximus schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:40:
[...]
Zolang je een studentenummer hebt is er niets aan de hand. Je moet ook een officieel bewijs van inschrijving hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 19:17 ]
Verwijderd
Ik zou apple gewoon eens mailen, dan krijg je ongetwijfeld het juiste antwoord.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:17:
[...]
Ik hen alleen een bewijs van aanstelling, een studentnummer heb ik niet.... Hoe gaat het eigenlijk als je niet geaccepteerd wordt? Waar blijft die 100 euro dan die je al van te voren betaald hebt? Iemand hier ervaring mee?
eurodev@apple.com daar moest je je gegevens naar sturen, maar denk als je daar je vraag stelt dat ze je wel kunnen helpen.
In de start post staat:
Op de Pro-serie krijg je 20% korting.
(Mac Pro, MacBook Pro)
• Op de overige series krijg je 10% korting.
(iMac, MacBook)
Als ik de links uit de startpost volg, de faq/pdf's op de apple site bekijk, dan kan ik dit nergens terug vinden. Ben ik scheel of hebben ze dat nergens staan en krijg je die info alleen door te bellen.
Op de Pro-serie krijg je 20% korting.
(Mac Pro, MacBook Pro)
• Op de overige series krijg je 10% korting.
(iMac, MacBook)
Als ik de links uit de startpost volg, de faq/pdf's op de apple site bekijk, dan kan ik dit nergens terug vinden. Ben ik scheel of hebben ze dat nergens staan en krijg je die info alleen door te bellen.
Even een duidelijk antwoord op het opzeggen.
Thank you for contacting the Apple Developer Connection regarding your ADC Student Membership.
Your ADC Student Membership is expiring on xxxxxxxx. Please know that it is not necessary to terminate your ADC Student Membership before it is due to expire. Once a current ADC membership expires, the ADC account will revert to an active Online membership and you will remain in the ADC programs as an Online member.
We hope that this information is of assistance to you. If you have any additional questions please feel free to contact us. Best regards
Verwijderd
Ik zie dat er meerdere mensen dezelfde vraag als mij hebben maar een goed antwoord heb ik nooit gezien...
Is de factuur BTW rechtmatig zodat ik de BTW kan aftrekken i.v.m. het hebben van een eigen bedrijf (eenmanszaak op mijn naam)?
Het zou natuurlijk heel mooi zijn om en 20% korting te krijgen en nog is 19% BTW af te trekken
Is de factuur BTW rechtmatig zodat ik de BTW kan aftrekken i.v.m. het hebben van een eigen bedrijf (eenmanszaak op mijn naam)?
Het zou natuurlijk heel mooi zijn om en 20% korting te krijgen en nog is 19% BTW af te trekken
Verwijderd
Ik las net elders op internet dat er misbruik wordt gemaakt van deze service (mensen bestellen onder de naam van een familielid/vriend die aan een hoge school studeert een product van apple om zo 10/20 procent korting te krijgen) en dat daardoor deze service gaat verdwijnen?
In plaats van extra controles maar gewoon de hele service afschaffen... great...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Ik las het toevallig ook maar ergens hoor. Maargoed er wordt dus al wel extra gecontroleerd? want wanneer deze service zou verdwijnen zouden veel (toekomstige-)studenten daar behoorlijk ontevreden over zijn lijkt me.
Kan het kloppen dat de ADC Student Membership (hier besproken) nog maar 79,99 kost?;

Ik heb even zitten rekenen; 2199 euro is de standaard prijs van een geupd MacBook 15" model;
2199* 0,80 (want 20 pct korting ADC) = 1759,20€ + 79,99€ voor de ADC = 1839,19 = een korting van ongeveer 360 euro. Holy sh*t. Ik kan me binnenkort inschrijven bij de HvA, en dan ga ik zeker die ADC aanvragen.

Ik heb even zitten rekenen; 2199 euro is de standaard prijs van een geupd MacBook 15" model;
2199* 0,80 (want 20 pct korting ADC) = 1759,20€ + 79,99€ voor de ADC = 1839,19 = een korting van ongeveer 360 euro. Holy sh*t. Ik kan me binnenkort inschrijven bij de HvA, en dan ga ik zeker die ADC aanvragen.
MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve
ja nee zover was ik opzich ook, maar meestal houd apple een $=€ concept aan. Hoewel ze trouwens de laatste tijd wel steeds meer bij de macs de prijzen (een beetje) gelijk trekken, had ik niet verwacht dat ze het bij memberships/software ook zouden doen.
EDIT; maar het was dus nog niet zo lang geleden 100 euro
EDIT; maar het was dus nog niet zo lang geleden 100 euro
[ Voor 10% gewijzigd door Man on Fiya op 01-04-2008 20:45 . Reden: nog kleine toevoeging ]
Verwijderd
Waarom spreekt men over dollar terwijl het ADC membership ook in de nederlandse en belgisch macstore staat(in euro!!). Dit kost idd 79€...net mijn MBP besteld met de 20%. Het werkt gelukkig nog altijd dus!
... heb ik opzich net een post of wat aan besteed
Ik ben eigenlijk benieuwd;
In de zomer ga ik drie, of viertal weken naar een vriend in Amerika, vlijkbij NY.
Ik ben al van plan daar een macbook pro aan te schaffen, á $ 2000.
Als ik dan hier een ADC membership neem, een maandje voordat ik wegga, kan ik deze daar dan gebruiken in de apple store voor 20% korting?
edit:
Er is dus al iemand die deze vraag had, helaas geen antwoord erbij
In de zomer ga ik drie, of viertal weken naar een vriend in Amerika, vlijkbij NY.
Als ik dan hier een ADC membership neem, een maandje voordat ik wegga, kan ik deze daar dan gebruiken in de apple store voor 20% korting?
edit:
Er is dus al iemand die deze vraag had, helaas geen antwoord erbij
3mph schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:22:
En als ik met mijn ADC een aanschaf in het buitenland wil doen?
Ik zit straks voor een jaar in the USA, moet ik dan ook de online store bellen of kan ik ook gewoon naar Applestore NY?
[ Voor 36% gewijzigd door Bartjuh op 01-04-2008 21:52 ]
Lijkt mij ook wel interessant, zelfs met invoerkosten kan het lucratief zijn;Bartjuh schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:46:
ADC membership = 80€ (of 100$ weet niet wat geldt, maar iig is 80 euro het meest negatieve voorbeeld)
macbook pro (upgraded) 2499$; * 0,8 = 1999,20$ * 1,19 (btw) = 2380. Omgerekend ; 2380 = 1526 euro + 80 euro voor ADC = 1606 euri. Dat is al uitgaande dat je hem netjes aangeeft natuurlijk

Ter vergelijking; 2199 euro * 0,8 + 80 = 1839,20 = een besparing van (1839,20 - 1606 =) 233,20 euro's.
Hm. Erg aantrekkelijk
spoiler: Minder legale optie
Stel je neemt de "ik heb al langer dan vandaag dus ik doe hem zoals altijd in mijn rugtas wat nou net mijn handbagage is. Dus reken ik 2000$ zonder er iets van "af te staan". Dus wordt de som 2000$ = 1.282,54€ + 80 euro = 1362,54 euro. voor een geupgradetet model MBP
[ Voor 15% gewijzigd door Man on Fiya op 02-04-2008 21:30 . Reden: kleine toevoeging ]
I hate to break your (and mine) bubble, maar als ik even in de tutorial lees zie ik dat je bellen moet naar Apple om je ADC korting toe te passen. En dat lijkt me al een enige vorm van barrière.. Geen idee though of het een fatale barrière is hoor
.
Verwijderd
Kan iemand nog antwoord geven op mijn vraag of er BTW op de factuur staat?
Neem aan dat iemand toch wel gebruik heeft gemaakt van deze korting?
Neem aan dat iemand toch wel gebruik heeft gemaakt van deze korting?
Hoogstwaarschijnlijk wel, maar het beste kun je natuurlijk bij de Apple Store informeren hoe de factuur voor jou eruit komt te zien.Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:20:
Kan iemand nog antwoord geven op mijn vraag of er BTW op de factuur staat?
...
Bij mij stond de BTW overigens gespecificeerd.
[ Voor 8% gewijzigd door begintmeta op 07-04-2008 09:57 ]
Verwijderd
Inderdaad, ik bel ze morgen welbegintmeta schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:55:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk wel, maar het beste kun je natuurlijk bij de Apple Store informeren hoe de factuur voor jou eruit komt te zien.
Verwijderd
Je krijgt dus gewoon een factuur met BTW e.d.
Ik heb ook met de belastingdienst gebeld om te vragen hoe het zit met facturen die op mijn privenaam staan en niet op het bedrijfsnaam (die overigens registreerd staat op mijn eigen naam (eenmanszaak) op hetzelfde adres). Dit is ook geen probleem.
Scheelt een hoop geld dus
Ik heb ook met de belastingdienst gebeld om te vragen hoe het zit met facturen die op mijn privenaam staan en niet op het bedrijfsnaam (die overigens registreerd staat op mijn eigen naam (eenmanszaak) op hetzelfde adres). Dit is ook geen probleem.
Verwijderd
Ik ben nu ook ADC student member ivm aanschaf macbook pro... krijg ik nu leopard thuisgestuurd? hoe zit het met de dvd's enzo? Wat kan ik verder gaan verwachten?
Krijg ik trouwens de factuur apart? kreeg namelijk alleen een pakbon...
Krijg ik trouwens de factuur apart? kreeg namelijk alleen een pakbon...
Ja, dat klopt, ik kreeg ook een soort van pakbon en een mail gehad dat ik een student orientation kit opgestuurd kreeg. Ik neem aan dat daar Mac OS X.5 bijzit. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je die in huis hebt. (ik heb de mail dat het verzonden is op 9 april gehad)
edit: is er ook een topic waar je je frustraties kwijt kunt omdat je achter het bestaan van de ADC komt direct nadat je een MB Pro hebt aangeschaft.
edit: is er ook een topic waar je je frustraties kwijt kunt omdat je achter het bestaan van de ADC komt direct nadat je een MB Pro hebt aangeschaft.
[ Voor 21% gewijzigd door Meriket op 16-04-2008 13:20 ]
Verwijderd
Ik kreeg het ongeveer na 3 weken, gister toevallig binnen gehad...Meriket schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:19:
Ja, dat klopt, ik kreeg ook een soort van pakbon en een mail gehad dat ik een student orientation kit opgestuurd kreeg. Ik neem aan dat daar Mac OS X.5 bijzit. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je die in huis hebt. (ik heb de mail dat het verzonden is op 9 april gehad)
Meteen een vraag hierover, hoe zit het met de licentie? Ik heb natuurlijk al een leopard versie op mijn macbook dus de OS die ik hierbij kreeg heb ik niet nodig... deze wil ik eigenlijk verkopen.. is dit mogelijk op een legale wijze?
Ja gewoon voor 75,- op marktplaats mieterenVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:44:
[...]
Ik kreeg het ongeveer na 3 weken, gister toevallig binnen gehad...
Meteen een vraag hierover, hoe zit het met de licentie? Ik heb natuurlijk al een leopard versie op mijn macbook dus de OS die ik hierbij kreeg heb ik niet nodig... deze wil ik eigenlijk verkopen.. is dit mogelijk op een legale wijze?
ik wil zeer binnenkort een MBP kopen via de ADC a E80,- + (E1799,- * 0,8)
maar ik ben op het moment geen student. Ik heb me zojuist ingeschreven voor een lotingsstudie en pas in juli krijg ik uitslag en pas vanaf augustus ben ik ingeschreven. Nu duurt me dat allemaal te lang enzo dus ik vroeg me af:
kan ik het allemaal via mijn nichtje doen die nog wel student is? zij wordt dan ADC member, het wordt haar mbp die ik 1 op 1 van haar overkoop. Naja dit kan zover nog wel, maar wat meer specifieke vragen:
- Ik heb geen creditcard, zij ook niet. Mijn zus wel. zorg dat voor problemen als de betaling via een CC van iemand anders gaat?
- Is het mogelijk om tijdens je ADC abonnement je adres en emailgegevens te wijzigen? (naar die van mij) Of is het mogelijk om je bij het inschrijven al direct een ander postadres op te geven (mijn adres dus)
edit: 1 antwoord heb ik al
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:06:
[/quote]
maar ik ben op het moment geen student. Ik heb me zojuist ingeschreven voor een lotingsstudie en pas in juli krijg ik uitslag en pas vanaf augustus ben ik ingeschreven. Nu duurt me dat allemaal te lang enzo dus ik vroeg me af:
kan ik het allemaal via mijn nichtje doen die nog wel student is? zij wordt dan ADC member, het wordt haar mbp die ik 1 op 1 van haar overkoop. Naja dit kan zover nog wel, maar wat meer specifieke vragen:
- Ik heb geen creditcard, zij ook niet. Mijn zus wel. zorg dat voor problemen als de betaling via een CC van iemand anders gaat?
- Is het mogelijk om tijdens je ADC abonnement je adres en emailgegevens te wijzigen? (naar die van mij) Of is het mogelijk om je bij het inschrijven al direct een ander postadres op te geven (mijn adres dus)
[/quote]
[ Voor 19% gewijzigd door randje op 02-05-2008 11:15 ]
En zo gebruik je zeker zakelijk ook al je software onder studentenlicenties? Je kan het zo opvoeren, maar dat het fout is begrijp je natuurlijk zelf ook wel...Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:05:
Je krijgt dus gewoon een factuur met BTW e.d.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Ligt helemaal aan de licentievoorwaarden....Boss schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:53:
En zo gebruik je zeker zakelijk ook al je software onder studentenlicenties? Je kan het zo opvoeren, maar dat het fout is begrijp je natuurlijk zelf ook wel...
Studentenlicenties sluiten (voor zover ik ze gezien heb) commercieel gebruik uit.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Kleine kick voor dit topic.
Ik heb mijn ADC Student Membership aangevraagd bij apple en betaald via Creditcard. Op dit moment staat in de Online Store mijn bestelling van het pakket als "Verzonden". Alleen heb ik nog geen code mogen ontvangen in de mailbox voor het activeren van het ADC account.
Klopt dit?
Ik heb mijn ADC Student Membership aangevraagd bij apple en betaald via Creditcard. Op dit moment staat in de Online Store mijn bestelling van het pakket als "Verzonden". Alleen heb ik nog geen code mogen ontvangen in de mailbox voor het activeren van het ADC account.
Klopt dit?
PhD i.o.
Verwijderd
Volgens mij klopt die berekening niet.randje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 10:48:
ik wil zeer binnenkort een MBP kopen via de ADC a E80,- + (E1799,- * 0,8)
[/quote]
Over de pro krijg je 20% korting dus 1799*0.8= 1439,2 + 80 euro ADC= 1519,2.
Daarnaast heb ik nog een vraag: Bij de MM waar ze ook Apple verkopen, krijg je studentenkorting. In mijn geval betaal ik dan zo'n 1650 voor de instap pro. Het verschil is dus aanzienlijk, maar bij MM werd gezegd dat wanneer er ook maar 1 pixel dood is de pro gewoon geruild kon worden. Hoe zit dit met wanneer je het telefonisch koopt? Of moet je dan maar accepteren dat je een dode pixel hebt?
Ik heb het nergens echt goed kunnen lezen, vandaar deze misschien overbodige vraag:
Wanneer ik een MacPro én een Cinema Display koopt krijg ik dan op béide de 20% korting? Of krijg ik 20% op de MacPro en 9% op het Cinema Display?
Wanneer ik een MacPro én een Cinema Display koopt krijg ik dan op béide de 20% korting? Of krijg ik 20% op de MacPro en 9% op het Cinema Display?
PhD i.o.
Je krijgt zowel op de Mac Pro als de Apple Cinema Display 20% korting. Het is dat je de Apple Cinema Display tegelijk met de Mac Pro moet bestellen om ook 20% korting op het scherm te krijgen.
Is dit ook mogelijk bij een Macbook Pro? Hier staat hij ook gewoon als accessoire bij dus neem ik aan ook 20%?iRaptor schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:06:
Je krijgt zowel op de Mac Pro als de Apple Cinema Display 20% korting. Het is dat je de Apple Cinema Display tegelijk met de Mac Pro moet bestellen om ook 20% korting op het scherm te krijgen.
Ik heb net gebeld met apple en mijn mac besteld. Wanneer je een MacPro of een MacBook Pro koopt met een los Cinema Scherm krijg je over het display GEEN 20% korting. De korting op het scherm is 9% en met een beetje babbelen 10%.
Dus GEEN 20% op het scherm, alleen op de macpro en macbook pro. Het scherm wordt gezien als accesoire.
Dus GEEN 20% op het scherm, alleen op de macpro en macbook pro. Het scherm wordt gezien als accesoire.
PhD i.o.
Meen je niet, naja kan ik dus evengoed nu mn Mac Pro met 20% korting kopen en een cinema display met studentenkorting aangezien je er toch geen 20% korting op krijgtMaximus schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:59:
Ik heb net gebeld met apple en mijn mac besteld. Wanneer je een MacPro of een MacBook Pro koopt met een los Cinema Scherm krijg je over het display GEEN 20% korting. De korting op het scherm is 9% en met een beetje babbelen 10%.

Klopt, helaas erg jammer had zelf ook gerekend op 20% korting. Mocht nu 180 euro extra aftikken voor mijn 30 ACD

PhD i.o.
Idd erg jammer, maar dan hou ik het mooi bij mn 30" dell. Wordt sowieso tijd dat de ACD's worden geupdate ;\Maximus schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:35:
Klopt, helaas erg jammer had zelf ook gerekend op 20% korting. Mocht nu 180 euro extra aftikken voor mijn 30 ACD
WTF!!! Dan vind ik dit stukje tekst op de ADC website toch enigszins een beetje misleidend:Maximus schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:59:
"ADC Student members are entitled to purchase one system for development and testing at a significant discount. A system is equivalent to one (1) CPU with one (1) monitor, one (1) desktop, or one (1) portable. If you are purchasing peripherals (monitor, cable, etc.) you MUST order all items at the same time as your system purchase."
En ik al die tijd maar denken dat ik ook 20% zou krijgen op een Apple Cinema Display bij aankoop van de Mac Pro.
Inderdaad, ik zit ook al een tijdje op een grondige update te wachten (vooral een HDMI aansluiting op de 23" en 30" lijkt me nu toch echt een must te worden).noks schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:38:
Wordt sowieso tijd dat de ACD's worden geupdate ;\
^ Idd waar slaat dat stukje dan op van 1 monitor? Een acd is toch een monitor en hoort toch bij mn systeem als ik em samen met een Mac Pro zou bestellen?
Vindt et nogaal vaag, helemaal als je leest wat er in de omschrijving staat. Staat toch duidelijk dat een monitor erbij hoort zolang je em maar tegelijk besteld met bv je mac pro..
Vindt et nogaal vaag, helemaal als je leest wat er in de omschrijving staat. Staat toch duidelijk dat een monitor erbij hoort zolang je em maar tegelijk besteld met bv je mac pro..
Ik vind het ook raar maar je krijgt de korting niet. Schijnbaar zien ze het toch anders. Ik heb zowel gebelt met de ADC lijn als de AppleStore lijn. Beide vertelden mij dat het 9% is op de cinema's en geen 20%.
Vond alleen die 180 euro geen reden om de 30" niet door te laten gaan
Vond alleen die 180 euro geen reden om de 30" niet door te laten gaan
PhD i.o.
Het is in ieder geval weer een rare regel. Als je een Mac Pro koopt hoort dat toch een scherm bij en krijg je toch op de set de 20% korting. Nu is 10% ook niet mis maar toch.
Weet iemand misschien of de back to school actie ook geldt in combinatie met de ADC hardwarekorting? want dit jaar krijg je een gratis iPod touch bij een nieuwe mac als je student bent. Ik ben namelijk van plan een MBP te kopen met ADC korting en het zou natuurlijk te gek zijn als je daar nog een touch bij krijgt. Dan heb je wel een hele mooie deal.
Toevallig al een antwoord op gevonden? Ik denk persoonlijk dat het niet mogelijk zal zijn maar wie weet, ik sta nl ook op het punt een mbp aan te schaffen.Igor4 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:55:
Weet iemand misschien of de back to school actie ook geldt in combinatie met de ADC hardwarekorting? want dit jaar krijg je een gratis iPod touch bij een nieuwe mac als je student bent. Ik ben namelijk van plan een MBP te kopen met ADC korting en het zou natuurlijk te gek zijn als je daar nog een touch bij krijgt. Dan heb je wel een hele mooie deal.
Om in aanmerking te komen voor die gratis iPod moet je je order plaatsen bij de Apple Store voor het Onderwijs (heb het vorig jaar gedaan). Mijns inziens kun je je ADC-korting niet toepassen bovenop de onderwijskortingen
Oké, bedankt voor de reply's. Jammer, maar begrijpelijk van Apple.
Geldt die actie sowieso wel in Nederland? Ik kan er namelijk niks over vinden.Igor4 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:55:
Die komt nog wel... Vorig jaar waren ze er héél laat mee (lees: rond de 10de september aangekondigd)
Stel ik neem een Student ADC Membership. Kan ik dan een Macbook pro met korting kopen en de kosten/factuur op het bedrijf zetten waar ik werk, zodat de BTW er nog eens af gaat?
Ik denk niet dat dit onder BTW onloping valt, want ik gebruik m'n huidige laptop ook zeer veel voor dat bedrijf. Trouwens ik ben ook gewoon voltijd student.
Je zou denken dat het Apple niks uit zo moeten maken, zei verdienen er nog steeds evenveel op.
Ik denk niet dat dit onder BTW onloping valt, want ik gebruik m'n huidige laptop ook zeer veel voor dat bedrijf. Trouwens ik ben ook gewoon voltijd student.
Je zou denken dat het Apple niks uit zo moeten maken, zei verdienen er nog steeds evenveel op.
MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4
Verwijderd
Nee. Je koopt je laptop als student of als bedrijf. Een combinatie kan niet, dat heb ik vorig jaar zelf ook geprobeerd.mickezzz schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:38:
Stel ik neem een Student ADC Membership. Kan ik dan een Macbook pro met korting kopen en de kosten/factuur op het bedrijf zetten waar ik werk, zodat de BTW er nog eens af gaat?
Je zou denken dat het Apple niks uit zo moeten maken, zei zij verdienen er nog steeds evenveel op.
Er is iemand in dit topic geweest die dit wel voor elkaar heeft gekregen. Lijkt mij ook gewoon moeten kunnen en ik ga het dan ook zelf binnenkort ook proberen.Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:47:
[...]
Nee. Je koopt je laptop als student of als bedrijf. Een combinatie kan niet, dat heb ik vorig jaar zelf ook geprobeerd.
Verwijderd
Wat is hier zo ingewikkeld aan?noks schreef op zondag 22 juni 2008 @ 19:44:
[...]
Er is iemand in dit topic geweest die dit wel voor elkaar heeft gekregen. Lijkt mij ook gewoon moeten kunnen en ik ga het dan ook zelf binnenkort ook proberen.
Je koopt gewoon zelf de hardware, met korting, en levert de bon in bij het bedrijf of stopt hem in je eigen boekhouding?
Verwijderd
*Schopje omdat ik dit nu ook aan het uitzoeken ben.Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:47:
[...]
Nee. Je koopt je laptop als student of als bedrijf. Een combinatie kan niet, dat heb ik vorig jaar zelf ook geprobeerd.
Dan heb je niet genoeg geprobeerd.
http://www.belastingdiens...lasting/ob03/ob03-28.html
Ik heb 2 dagen geleden een macbook pro besteld met 20% korting. Factuur adres is een B.V. (wel zelfde adres als waar ik woon) dus voor mij dus ook nog eens min 19%.
Verwijderd
Een tijdje voor WWDC 2008 kreeg ik als ADC student member een mail van Apple met de mededeling dat ik me kon aanmelden voor sessies op de WWDC. Ik heb dat toen niet gedaan ivm tijd en geld tekort, maar wat ik me afvraag is of het mogelijk is om als ADC student member eens een Apple Keynote (bijv. Macworld 2009) bij te kunnen wonen?
Dat staat namelijk hoog op mijn lijstje van dingen die ik wil hebben meegemaakt
Kun je je daarvoor inschrijven of kaarten kopen, of worden alleen media / pers en relaties toegelaten tot keynotes?
Dat staat namelijk hoog op mijn lijstje van dingen die ik wil hebben meegemaakt
Verwijderd
Ook publiek wordt toegelaten tot Keynotes, waar je kaartjes enzo kan kopen weet ik echter niet.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:03:
Een tijdje voor WWDC 2008 kreeg ik als ADC student member een mail van Apple met de mededeling dat ik me kon aanmelden voor sessies op de WWDC. Ik heb dat toen niet gedaan ivm tijd en geld tekort, maar wat ik me afvraag is of het mogelijk is om als ADC student member eens een Apple Keynote (bijv. Macworld 2009) bij te kunnen wonen?
Dat staat namelijk hoog op mijn lijstje van dingen die ik wil hebben meegemaaktKun je je daarvoor inschrijven of kaarten kopen, of worden alleen media / pers en relaties toegelaten tot keynotes?
Verwijderd
MBP 2.4 GHz is inmiddels een dag binnen. Ik dus blij, maar al snel ontdekte ik een dode rode pixel. Hij zit links van het midden.

Omdat Apple hier geen garantie voor gaat bieden wil ik hem terug sturen. Ik heb hem alleen met ADC korting gekocht. Hier kan ik waarschijnlijk naar fluiten als ik hem opnieuw bestel.
Iemand ervaring hiermee?

Omdat Apple hier geen garantie voor gaat bieden wil ik hem terug sturen. Ik heb hem alleen met ADC korting gekocht. Hier kan ik waarschijnlijk naar fluiten als ik hem opnieuw bestel.
Lasso, ik heb de mijne geruild (ook ivm dode pixel), gewoon ADC-korting gehouden, als je dat binnen een week meld is er niets aan de hand. Wat langer geleden was het me ook gelukt met een iBook, maar dat koste toen wat meer moeite (geen ADC-korting toen overigens). Dus: even Apple bellen en zeggen dat je de ontvangen computer niet wilt, wel eventueel een andere die naar tevredenheid werkt. Bij mij werd een nieuwe opgestuurd waarna ik de oude op kon laten halen.
[ Voor 8% gewijzigd door begintmeta op 25-07-2008 15:43 ]
Verwijderd
Ik zou ook graag een macbook pro willen aanschaffen met de 20% adc korting. Mijn opleiding is alleen niet echt relevant ( interior architecture).
Weet iemand of dat een probleem kan worden?
Natuurlijk maakt dat niets uit, zolang jij die €79 betaald en een geldig inschrijvingsbewijs (+ identificatie) kan voorleggen moet dat lukken.Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:25:
Ik zou ook graag een macbook pro willen aanschaffen met de 20% adc korting. Mijn opleiding is alleen niet echt relevant ( interior architecture).
Ik heb verleden donderdag het activatiemailtje gekregen. Daar heb ik direct op geantwoord met een mail naar "eurodev@" met een ingescand inschrijvingsbewijs en identiteitskaart. Mijn accountstatus dus nog steeds "pending".
Hoelang kan dit duren vooraleer dit veranderd in 'Active'? Vandaag is het dus de derde werkdag dat ik op een statuschange aan het wachten ben.
Verwijderd
Geduld, het is weekend geweest he? Je kunt ook een poging wagen door gewoon te bellen. Die van mij stond ook op 'pending', maar toen ik belde was alles in orde. Het gaat erom dat jouw inschrijving van jouw school goed gekeurd/bevestigd is door hun.tato schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:45:
[...]
Hoelang kan dit duren vooraleer dit veranderd in 'Active'? Vandaag is het dus de derde werkdag dat ik op een statuschange aan het wachten ben.
Beste Tweakers,
Ik wil eind augustus of begin september door een familielid of kennis die staat ingeschreven bij een hogeschool een Macbook Pro met ADC korting laten bestellen. Zelf begin ik komend schooljaar aan een grafische opleiding op mbo niveau en ik ben nog geen 18 dus kan ik zelf niet ADC member worden. Ik heb nog een vijftal vragen hierover:
1. Moet de creditcard om het ADC lidmaatschap te betalen, ook op naam moet staan van de persoon die het aanvraagt?
2. Geldt via de ADC hardware korting methode ook de normale 14 dagen inruilen regeling? (ivm met de eventuele updates v/d macbook en macbook pro) zo ja, geldt die methode ook als je de Macbook pro al gebruikt hebt?
3. Geldt de normale 1 jarige garantie ook? (ik begon te twijfelen na het bericht over de dode pixel hierboven)
4. In de voorwaarden van de ADC korting staat duidelijk dat je de machine voor developer/ ontwikkelaars doeleinden moet gebruiken, hierboven meldt iemand dat het niet uitmaakt voor welke doeleinden je de machine gebruikt. Wordt daar echt niet op gecontroleerd?
5. Kan ik nadat de persoon die voor mij een ADC account maakt klaar is, zelf ook de hardware bestellen (mits is de ADC gegevens heb natuurlijk)?
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen,
Alvast bedankt!
Igor
Ik wil eind augustus of begin september door een familielid of kennis die staat ingeschreven bij een hogeschool een Macbook Pro met ADC korting laten bestellen. Zelf begin ik komend schooljaar aan een grafische opleiding op mbo niveau en ik ben nog geen 18 dus kan ik zelf niet ADC member worden. Ik heb nog een vijftal vragen hierover:
1. Moet de creditcard om het ADC lidmaatschap te betalen, ook op naam moet staan van de persoon die het aanvraagt?
2. Geldt via de ADC hardware korting methode ook de normale 14 dagen inruilen regeling? (ivm met de eventuele updates v/d macbook en macbook pro) zo ja, geldt die methode ook als je de Macbook pro al gebruikt hebt?
3. Geldt de normale 1 jarige garantie ook? (ik begon te twijfelen na het bericht over de dode pixel hierboven)
4. In de voorwaarden van de ADC korting staat duidelijk dat je de machine voor developer/ ontwikkelaars doeleinden moet gebruiken, hierboven meldt iemand dat het niet uitmaakt voor welke doeleinden je de machine gebruikt. Wordt daar echt niet op gecontroleerd?
5. Kan ik nadat de persoon die voor mij een ADC account maakt klaar is, zelf ook de hardware bestellen (mits is de ADC gegevens heb natuurlijk)?
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen,
Alvast bedankt!
Igor
Nee hoor, totaal niet nodig. Zelf heb ik mijn vaders CC gebruikt.Igor4 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:51:
Beste Tweakers,
Geen idee wat betreft punt 2, maar garantie heb je natuurlijk altijd! En zoals bij zoveel laptops en TFT schermen heb je geen garantie op dode pixels.2. Geldt via de ADC hardware korting methode ook de normale 14 dagen inruilen regeling? (ivm met de eventuele updates v/d macbook en macbook pro) zo ja, geldt die methode ook als je de Macbook pro al gebruikt hebt?
Maakt geen reet uit denk ik. Ik heb zelf ook nog geen regel in Xcode geschreven4. In de voorwaarden van de ADC korting staat duidelijk dat je de machine voor developer/ ontwikkelaars doeleinden moet gebruiken, hierboven meldt iemand dat het niet uitmaakt voor welke doeleinden je de machine gebruikt. Wordt daar echt niet op gecontroleerd?
Je moet via telefoon bestellen, dus je kan gewoon zijn naam gebruiken bij het bestellen. Ik weet alleen niet hoe je je machine gaat betalen maar ze zullen raar kijken als je via bank wire betaald en ze zien een compleet andere naam bij de bankrekening staan.5. Kan ik nadat de persoon die voor mij een ADC account maakt klaar is, zelf ook de hardware bestellen (mits is de ADC gegevens heb natuurlijk)?
Is goed, Igor, is goed!Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen,![]()
Alvast bedankt!
Igor
Nog altijd is mijn status 'pending', nu is er bijna een week verstreken en de status is 't zelfde gebleven.Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:11:
[...]
Geduld, het is weekend geweest he? Je kunt ook een poging wagen door gewoon te bellen. Die van mij stond ook op 'pending', maar toen ik belde was alles in orde. Het gaat erom dat jouw inschrijving van jouw school goed gekeurd/bevestigd is door hun.
Naar welk nummer heb je dan gebeld? Naar Apple België/Nederland of ADC op een bepaald nummer?
@NiteSpeed
Bedankt voor je uitleg en antwoorden
Weet iemand misschien het antwoord op de 2e vraag?
dus:
wat zijn jullie ervaringen met het opsturen of faxen van die gegevens? werkt het mailen wel? en gaat het faxen sneller? ik zie hierboven namelijk iemand die al een week wacht, en als dat telefoonnummer niet werkt gaat het wel erg lastig allemaal.
dank,
Igor
Bedankt voor je uitleg en antwoorden
Weet iemand misschien het antwoord op de 2e vraag?
dus:
en ik wil graag ook nog een laatste dingetje weten:Igor4 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:51:
wat zijn jullie ervaringen met het opsturen of faxen van die gegevens? werkt het mailen wel? en gaat het faxen sneller? ik zie hierboven namelijk iemand die al een week wacht, en als dat telefoonnummer niet werkt gaat het wel erg lastig allemaal.
dank,
Igor
[ Voor 9% gewijzigd door Igor4 op 30-07-2008 19:58 ]
Ik heb gemaild naar dat eurodev account en binnen 24u was ik op active gezet.Igor4 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:57:
en ik wil graag ook nog een laatste dingetje weten:
dank,
Igor
[ Voor 11% gewijzigd door NiteSpeed op 30-07-2008 21:20 ]
Ik kan 't nergens met zekerheid vinden, maar geldt de ADC discount ook voor Xserve's?
Ik ben ondertussen terug uit vakantie en mijn Assets pagina ziet er nog juist hetzelfde uit dan voor mijn vertrek. Nu vraag ik me eigenlijk af of het al niet geactiveerd is, zeker omdat er na Student Membership tussen haakjes 'pending' staat.
Wat ik eveneens vreemd vind is dat er geen 'History' te zien is. De volgende foutmelding krijg ik te zien. Terwijl ik toch die activatiecode heb ingegeven en dus ook al het bedrag heb overgemaakt.
Tenslotte, zo ziet er mijn Assets pagina op dit moment uit.
Edit: Ondertussen is alles in orde gebracht, ik kan mijn MBP dus gaan bestellen! :-)
Wat ik eveneens vreemd vind is dat er geen 'History' te zien is. De volgende foutmelding krijg ik te zien. Terwijl ik toch die activatiecode heb ingegeven en dus ook al het bedrag heb overgemaakt.
The History section allows you to review transactions and assets associated with your Apple Developer Connection membership. You currently have no assets associated with your account.

Tenslotte, zo ziet er mijn Assets pagina op dit moment uit.
Edit: Ondertussen is alles in orde gebracht, ik kan mijn MBP dus gaan bestellen! :-)
[ Voor 6% gewijzigd door tato op 17-08-2008 17:19 ]
^Je moet ook nog je paspoort en bewijs van inschrijving faxen voordat ie active wordt. Zie openingspost.
Vraagje. Ik heb in december mn ADC aangevraagt en deze staat al sinds december op pending omdat ik nog mn spul moet doorfaxen. Maar dus vanaf het moment dat deze active is, vanaf dat moment heb ik nog een jaar om mn mac te kopen met korting? Of is deze tijd al in december ingegaan?
Vraagje. Ik heb in december mn ADC aangevraagt en deze staat al sinds december op pending omdat ik nog mn spul moet doorfaxen. Maar dus vanaf het moment dat deze active is, vanaf dat moment heb ik nog een jaar om mn mac te kopen met korting? Of is deze tijd al in december ingegaan?
Als ik in mijn history kijk op de member site dan gaat je membership pas in als hij geactiveerd is, ik heb zelf ook een maand gewacht voordat ik een kopie van mijn collegekaart heb gemaild.
Overigens heb ik zelf mijn MBP in Amerika besteld tijdens mijn vakantie en op een Amerikaans adres laten leveren, 20% korting + gunstige koers scheelde zo'n 650 euro.
Overigens heb ik zelf mijn MBP in Amerika besteld tijdens mijn vakantie en op een Amerikaans adres laten leveren, 20% korting + gunstige koers scheelde zo'n 650 euro.
Krijg je daar dan niet eerst een mail over van Apple, mijn status is ook al sinds 2 augustus pending, maar ik verwachtte dat ik nog wel een mail zou krijgen met extra informatie. Heb ook al een mail naar Apple gestuurd, maar wacht inmiddels alweer 2 dagen op een antwoord.El Gravedigger schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:48:
^Je moet ook nog je paspoort en bewijs van inschrijving faxen voordat ie active wordt. Zie openingspost.
Thanku, dan stuur ik deze week mn spul op, dan heb ik iedergeval nog tot volgend jaar om te bestellen._GoldStrike_ schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:06:
Als ik in mijn history kijk op de member site dan gaat je membership pas in als hij geactiveerd is, ik heb zelf ook een maand gewacht voordat ik een kopie van mijn collegekaart heb gemaild.
Nee, openingspost hier legt het wel uit. Je moet nog wat dingen doorfaxen en dan paar dagen later is ie activeJeroen Sack schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:14:
[...]
Krijg je daar dan niet eerst een mail over van Apple, mijn status is ook al sinds 2 augustus pending, maar ik verwachtte dat ik nog wel een mail zou krijgen met extra informatie. Heb ook al een mail naar Apple gestuurd, maar wacht inmiddels alweer 2 dagen op een antwoord.
[ Voor 31% gewijzigd door El Gravedigger op 03-09-2008 13:17 ]
Ik heb even een vraagje, kan het antwoord zelf namelijk nergens terug vinden...
Is het mogelijk om je voor een tweede maal in te schrijven voor een ADC Student Membership? Waarbij die kortingsregeling natuurlijk ook nog blijft bestaan
Is het mogelijk om je voor een tweede maal in te schrijven voor een ADC Student Membership? Waarbij die kortingsregeling natuurlijk ook nog blijft bestaan
Als je nog student bent wel.combicart schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:53:
Is het mogelijk om je voor een tweede maal in te schrijven voor een ADC Student Membership?
Alleen als je die korting nog niet gebruikt hebt.Waarbij die kortingsregeling natuurlijk ook nog blijft bestaan
Ik heb gister ook een ADC membership gekocht maar gelijk de student versie.
Ik heb deze zojuist via de mail geactiveerd maar ik zie nu niks terug over het hele 'pending' gebeuren.
Ben ik hier ergens de mist in gegaan of zo? Ik zou toch wel graag willen bewijzen dat ik student ben en zo de korting krijgen voor mijn (binnenkort) aan te schaffen Macbook Pro.
Edit:
Ondertussen staat de pending status wel op de profile pagina vermeld.
Nu nog even m'n student zijn bewijzen.
Ik heb deze zojuist via de mail geactiveerd maar ik zie nu niks terug over het hele 'pending' gebeuren.
Ben ik hier ergens de mist in gegaan of zo? Ik zou toch wel graag willen bewijzen dat ik student ben en zo de korting krijgen voor mijn (binnenkort) aan te schaffen Macbook Pro.
Edit:
Ondertussen staat de pending status wel op de profile pagina vermeld.
Nu nog even m'n student zijn bewijzen.
[ Voor 15% gewijzigd door Ryudo op 25-09-2008 14:54 ]
Verwijderd
Toch even checken: je krijgt korting op de hardware. Maar krijg je dan ook korting op eventuele software pakketen die je erbij koopt? (zoals het careplan). Of gaat de korting alleen over de macbook zelf?
Groeten, Ed
Groeten, Ed
Vorige week donderdag het bewijs van inschrijving van mijn school en mijn id-kaart via de mail opgestuurd en daarop een bevestiging gehad dat het aan was gekomen.
Maar tot op heden staat de status nog steeds op pending.
Wordt het tijd om nog een mail te sturen of op een andere manier contact te zoeken met apple?
Maar tot op heden staat de status nog steeds op pending.
Wordt het tijd om nog een mail te sturen of op een andere manier contact te zoeken met apple?