Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CSS] 3px jog niet oplosbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik ben met een website bezig en nu heb ik deze volledig met CSS en HTML in elkaar gezet. Nu bleek vandaag dat IE6 er moeite mee heeft namelijk de 3px jog. Nu heb ik van alles gezocht op internet en uitgeprobeerd, maar ik krijg het niet opgelost. Wellicht dat iemand ziet waar ik de css moet aanpassen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 12:38 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

JE weet van het probleem, dan is zoeken toch ook wat makkelijker?

Ja het is een beetje vies, maar http://www.positionisever...explorer/threepxtest.html

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had deze pagina ook al bekeken, maar ik krijg het niet toegepast in mijn website, vandaar mijn vraag.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan laat je even een concreet voorbeeld (dus een testcase en geen volledige site) zien en leg je precies uit (aanwijsbaar) wat je hebt aangepast en wat overeenkomt met hetgeen wat je al hebt gevonden.

Hoe moeten wij nou weten dat je die site al hebt gevonden en de werkende oplossing al hebt geprobeerd?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn site is horizontaal in drieen gedeeld en alle delen vallen binnen een container.
Het linkerdeel is 178px breed en heeft een float:left meegekregen.

Het middendeel en rechterdeel vallen binnen een andere div.

Het rechterdeel heeft een float:right en een breedte van 214px.

Het probleem zit hem in het echte middendeel, wat ik geen breedte heb meegegeven, maar alleen een margin-left van 178 pixels en een achtergrond afbeelding. Hierboven zit nog een header, die netjes boven uitlijnt, maar wel 3px van de linkerdiv. Het deel hieronder schiet in IE6 omlaag ter hoogte van het menu aan de linkerkant.

Nu heb ik geprobeerd om aan de linkerdiv een negatieve marge mee te geven, maar dit werkt niet.
Ook heb ik geprobeerd het voorbeeld van http://www.positionisever...explorer/threepxtest.html toe te passen, maar ik krijg dit niet werkend.