Toon posts:

Apple haat / liefde

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, het blijft haat / liefde met mij en Apple. Gisteren een geweldige Macbook gekocht, zo blij als een kind ben ik er mee. Of was.
Dat Leopard zit me dwars, ik wist dat het er aan zat te komen, maar ik kon niet wachten (het kind in me) met de aanschaf tot na Leopard. Ervan uitgaande dat er een fatsoenlijk upgrade programma zou komen.
Maar nee! Want pas na lang zoeken vind ik via-via een link van het upgrade programma: http://store.apple.com/Ca...promobar_leopard_utd.html
Wel betalen; 8,95, maar alla. En dan werkt die link dus niet. En Apple is natuurlijk niet te bereiken |:( , noch via mail noch via telefoon. Alleen de telefoonlijn voor tech support, maar die weigeren hier op in te gaan, omdat het niet onder hun werkgebied valt.
Nou neem ik aan dat het via de winkel wel weer te regelen is, maar ik vind dit zo onbeschoft hoe ze met hun klanten omgaan. Wou ik even kwijt.
Maar mooi is mijn Appletje wel!

Verwijderd

Waarschijnlijk doet die link het nog niet omdat Leopard pas op 26 oktober uitkomt....

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zet je computer uit, loop even naar buiten, ga rustig zitten en haal rustig adem, dan komt het allemaal goed.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor, je kunt Leopard namelijk ook al bestellen in de AppleStore of bij Amazon ondanks dat deze nog niet te koop is. Dezelfde link werkt wel voor andere landen. Dan kom je namelijk bij een voor het land afgestemd bestelformulier.

Verwijderd

Dan wacht je tog eventjes?

Ik zie het probleem niet zo in.

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik vind het wel mee vallen die 8,95.

Ik werk zelf ook met Apple, over het hardware en software ben ik erg tevreden, alleen kots ik wel van de Apple marketing met slogans die ongeveer zo klinken: "Zo klein, zo mooi, zo jou - De nieuwe ipod nano".

Ik vind dat met de iPhone, Apple er te ver in gaat. Te veel gesloten: zij bepalen met wie jij belt voor welk tarief, anders mag je de iPhone op je buik schrijven.

Ik ben voor open systemen met keuze en vrijheid. Dat zie ik ook niet echt terug bij de iPod/iTunes, die ik wel naar tevredenheid gebruik.

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 08:33

RVW

Link werkt inmiddels gewoon, zie:

http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/

Verwijderd

Topicstarter
Het wachten is niet het probleem, maar het totaal onbereikbaar zijn van Apple met een normale vraag vind ik zo bot. Maar zoals Datafeest al (onder meer) zei: "even rustig ademen", doet al wonderen.
En nu doet de link inmiddels het ook al weer (dank RVW), dus kan ik mijn formuliertje gaan invullen.
Overigens heb ik er geen probleem mee dat Apple gesloten is als platform; zolang het spul goed werkt, en dat doet het. Maar het gesloten zijn van Apple als in per mail en per telefoon, dat vind ik dan weer minder.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:26

Vuvuzela

My spire is forming

Apple heeft vandaag pas bekend gemaakt dat het de 26e verkocht gaat worden. Gun ze even de tijd om alles te updaten. Apple.nl is volgens mij uberhaupt nog niet geupdate alleen de store..

I served in a company of heroes.

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 17:48
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:41:
En Apple is natuurlijk niet te bereiken |:( , noch via mail noch via telefoon.
Afgaande van het uur waarop je dit post neem ik aan dat je buiten de kantooruren gebeld hebt.
Uiteraard dat er dan niemand zit. (Als je wel tijdens kantooruren gebeld hebt was het misschien druk door al de mensen die een broken link wilden rapporteren :p)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:29

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:41:
En Apple is natuurlijk niet te bereiken |:( , noch via mail noch via telefoon. Alleen de telefoonlijn voor tech support, maar die weigeren hier op in te gaan, omdat het niet onder hun werkgebied valt.
Nou neem ik aan dat het via de winkel wel weer te regelen is, maar ik vind dit zo onbeschoft hoe ze met hun klanten omgaan.
Wat zit je nou te zeiken?
Mac OS X versie 10.5 Leopard, dat meer dan 300 nieuwe functies en voorzieningen bevat, komt uit op 26 oktober 2007.
Lijkt me overduidelijk dus ik snap het probleem niet :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Jahaaa, ik gun ze de tijd, maar heb er een probleem mee dat je nergens terecht kan met een normale vraag per mail of telefoon. Er is een website, 1-richtingsverkeer en dat is het. Als daar iets niet klopt heb je pech.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:40:
Jahaaa, ik gun ze de tijd, maar heb er een probleem mee dat je nergens terecht kan met een normale vraag per mail of telefoon. Er is een website, 1-richtingsverkeer en dat is het. Als daar iets niet klopt heb je pech.
http://www.apple.com/nl/contact/ & http://www.apple.com/nl/support/contact/ :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 20:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:40:
Dat baseer je op het feit dat je al 10x hebt gebeld verspreid over minimaal 10 dagen? :) Ik bedoel, serieus; hoe moeilijk het misschien ook voor te stellen is, de medewerkers van een groot bedrijf hebben het af en toe ook wel eens druk ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 20:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Phew, ik geloof dat hier wat Appletjes op een gevoelig lichaamsdeel zijn getrapt.
Lezen is ook een vak, zo blijkt maar weer. "de medewerkers van een groot bedrijf hebben het af en toe ook wel eens druk?" Zal best, maar is niet relevant. De support mensen willen en mogen het niet hebben over iets anders dan techniek en al helemaal niet over een adminstratieve procedure die foutief op de website staat/stond. Als je dan ook niet per email hierover kunt communiceren is er geen communicatie meer mogelijk. Dat is en was mijn enige probleem met Apple.
En of Leopard nou 300 of 301 nieuwe functies heeft, dat zal Exirion allemaal heel cool vet vinden, mij boeit dat wat minder. Ga rustig verder slapen zou ik zeggen.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het doel van dit topic ontgaat me een beetje, behalve dan dat je je gal wilt spuien. Daarvoor is APL simpelweg niet voor bedoeld. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.