Ik wordt echt helemaal gek. Ik had spyware op me computer staan en die heb ik kunnen verwijderen via de Safety Life Scanner van microsoft (safety.live.com).
Nu ga ik opnieuw opstarten kan ik op me naam klikken en me wachtwoord invullen. Na het invullen van me wachtwoord start de computer meteen opnieuw op. Zonder foutmelding.
Wat heb ik geprobeerd?
- Opstarten in Veilige Modus, doet de laptop precies hetzelfde (uitschakelen enz)
- Opstarten in Veilige modus DOS, doet de laptop precies hetzelfde (uitschakelen enz)
- Laptop uitgezet na half uur doet hij nog steeds hetzelfde
- CHKDSK in de systeem recovery van WinXP (in dos)
- Gekeken op gathering.tweakers.net (via de search functie naar een oplossing)
ik weet echt niet meer wat ik moet doen?? hebben jullie een idee? want er zitten superveel belangrijke bestanden op me laptop die ik nog nodig heb.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Patrick
Nu ga ik opnieuw opstarten kan ik op me naam klikken en me wachtwoord invullen. Na het invullen van me wachtwoord start de computer meteen opnieuw op. Zonder foutmelding.
Wat heb ik geprobeerd?
- Opstarten in Veilige Modus, doet de laptop precies hetzelfde (uitschakelen enz)
- Opstarten in Veilige modus DOS, doet de laptop precies hetzelfde (uitschakelen enz)
- Laptop uitgezet na half uur doet hij nog steeds hetzelfde
- CHKDSK in de systeem recovery van WinXP (in dos)
- Gekeken op gathering.tweakers.net (via de search functie naar een oplossing)
ik weet echt niet meer wat ik moet doen?? hebben jullie een idee? want er zitten superveel belangrijke bestanden op me laptop die ik nog nodig heb.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Patrick