Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Haal alles er een uit en probeer het eens op een niet-geleidende ondergrond?
Kan echt aan alles liggen, wij kunnen dat ook niet in onze kristallenbol zien.
PMG Beleid
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
[ Voor 53% gewijzigd door Bitage op 16-10-2007 18:07 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Spixo op 16-10-2007 17:58 ]
Ik heb alles heel voorzichtig behandeld en polsbandje gebruikt. Ik heb een anti-statisch schuim geval gebruikt voor de onderkant en een antistatische zak erbovenopgelegd. De videokaart heb ik verwikkeld in bolletjesplastc en alles zat strakl in de doos en kon niet verschuiven.Bitage schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:57:
Euhm, iets kapot tijdens verhuizen? Afstandsbusjes?
Haal alles er een uit en probeer het eens op een niet-geleidende ondergrond?
En wat bedoel je met een niet-geleidende ondergrond?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Nee maar ik heb het zondag nog getest voordat ik het aan hem heb gegevenRicardo87 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:57:
Heeft hij het setje bij jou werkend gezien?
Aan de buitenkant wordt zon zakje statisch. Aan de binnenkant niet. Werkt als een soort van kooi van Faraday.Ik heb een anti-statisch schuim geval gebruikt voor de onderkant en een antistatische zak erbovenopgelegd
[ Voor 27% gewijzigd door Bitage op 16-10-2007 18:04 ]
Dat is dus het lastige. Als hij het werkend had gezien bij jou thui was het verder zijn probleem geweest dat het nu niet meer werkt.Dannydeman schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:59:
[...]
Nee maar ik heb het zondag nog getest voordat ik het aan hem heb gegeven
Echter ik begrijp dat je het zwik via de post naar hem hebt verzonden?
Ik ken hem persoonlijk dus niet via de post. Ik heb de doos in een tas gedaan (een oude MOBO doos) en deze meegenomen. En hij komt om 9 uur even langs, dan proberen we het op mijn voeding. Maar het probleem klinkt mij bekend in de oren maar kan de oorzaak niet meer boven brengen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:01:
Dat SPOED! zorgt er niet voor dat je probleem sneller opgelost is hoor.
Heeft er niemand ervaringen met dit? Misschien is het wel een typisch voedingprobleem.
[ Voor 8% gewijzigd door Dannydekr op 16-10-2007 18:10 ]
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Niemand hier kan je vertellen waar het probleem zit, je zal het echt zelf moeten uitzoeken door dingen te proberen.
Serieus:
Het is hier geen helpdesk en dan nog, we hebben geen glazen bol. Dit kan van alles zijn, alleen jij kunt uitsluiten wat het exact is. GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Begin daar eens mee
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()