[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 34 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.516 views sinds 30-01-2008

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
IK heb een poging gedaan tot het zelf maken van een item ipv een model uit de Rose-dir te rippen. :)

Dit is het resultaat, so far:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0f8b7eb1febc6dee3c3ce20609df30f1/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja sac heeft het onvindbare gevonden :9 aanschouw :

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/6927/screen120gl9.jpgJaja sac heeft het onvindbare gevonden :) aansschouw:

@Rakker best leuk :) maar denk nie dat rose fans op starwars wapens zitten te w8ten ^^ Maak een Bruut wapen ofzo of iets van Tuning xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

@Rakkerzero, Leuk hoor, let niet op sacardus wat ik vind het er goed uitzien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

srew you guys i'm going heume :P

LoCaLTje heeft de magische lvl 58 grens bereikt ;P w00h00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:50

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:39:

Gister nog effe 10 lvl's gedaan. maar waar is ons kippetje de laatste dagen ?
Hij had zoonmooi 165 hoedje voor me.
Ik was even druk bezig met
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f3bf65b88cdf8d2312d846bdc7230372/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9ba715461d74df220a0dab883fcbb8bc/thumb.jpg

:/ Een loodgieter kwam op het leuke idee om te gaan boren in een hoofdwaterleiding terwijl die gewoon onder druk stond :X 8)7 |:( |:(
Gevolg: de hele benedenverdieping van m'n huis 2 weken onbewoonbaar (gelukkig woon ik zelf op de 1e verdieping :P ) en een paar straten een halve dag geen water..

Verder gistermorgen voor 7 uur 's ochtends de deur uit en om 1 uur 's nachts weer terug wegens relatiedag van werk, dus even geen tijd gehad.

Ik heb net wel weer 2 S5's gemaakt, had een hoop hearts en s1's nog ingekocht voordat de stoppen waren doorgeslagen door het water. Nu 454 con, begint ergens op te lijken :) Grade 7 met low enthiric zit op 84% nu.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyD4wn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 16:34
Haan schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:26:
[...]

Ik was even druk bezig met
[afbeelding][afbeelding]

:/ Een loodgieter kwam op het leuke idee om te gaan boren in een hoofdwaterleiding terwijl die gewoon onder druk stond :X [...]
Nou ben je lekker mee dan :p Is nu alles weer opgeruimt dan? want Waterschade laat altijd zoveel zooi achter.
btw.,
Is er iemand rond de 140 waar ik mee kan lvlen ? (Hebarn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
FlyD4wn schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:50:
[...]

Nou ben je lekker mee dan :p Is nu alles weer opgeruimt dan? want Waterschade laat altijd zoveel zooi achter.
btw.,
Is er iemand rond de 140 waar ik mee kan lvlen ? (Hebarn)
Sorry, ben al een paar dagen aan het rennen tussen bed en WC enige dat ik soms doe is 10 min even shop bekijken en nieuwe dingen inkopen/plaatsen.
Begin nu een beetje zuly te krijgen. Helaas nog steeds te weinig om een paar T7's te kopen.
Maar dat is nu meer een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 07:52:
:O was ook nie negatief bedoeld maat :(

@Haan Damn dat lijkt me zo kut he :( alles onder de blup. Sac wil ook opzichzelf wonen lol.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:08:
[...]
@Haan Damn dat lijkt me zo kut he :( alles onder de blup. Sac wil ook opzichzelf wonen lol.
Had je het nog niet begrepen dan? Haan is een Swamprat!!!!
Haan schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:30:
Ik zit anders gewoon lekker droog op de eerste etage hoor ^^
Jaja wat doet je bedje daar in blub dan? O+

[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 16-11-2007 15:56 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik zit anders gewoon lekker droog op de eerste etage hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 02:49:
Jaja sac heeft het onvindbare gevonden :9 aanschouw :

[afbeelding]Jaja sac heeft het onvindbare gevonden :) aansschouw:

@Rakker best leuk :) maar denk nie dat rose fans op starwars wapens zitten te w8ten ^^ Maak een Bruut wapen ofzo of iets van Tuning xD
stond gisteravond of eergisteravond voor 1,5M in shop, joker shoes :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:08:
[...]

:O was ook nie negatief bedoeld maat :(

O lol...

Nja, gisteren virus op de pc gehad, eigenlijk al een maand maar het kwam dus ook via m'n usb stick op me laptop dus dacht ik virrusscanner eroverheen, ga ik werken, kom terug pc en laptop starten niet meer op -_-, heb dus maar geformat en windows erop gezet. Probleem is nu dat ik geen rose heb :P, wachtend op de nieuwe cleint dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultismash
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 20:17

Ultismash

Whooptie Doo

Rakkerzero schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:32:
[UPDATE]
Actieve members zijn dus dan:
[list=1]
• Rakkerzero met Rakker [master]
• flyingdutch met xvliegjex [deputy]
• Amafi met Amafi
• BerzerkGriffin met HellXAngel
• dommerick met dommz
• FlyD4wn met Flydawnn
• Haan met Haan
• Sacardus met xSacardus
• Lasharor met MrEvil
• Kaytjuh met Kaytje

Willen de volgens mensen even laten weten of ze nog (actief) spelen:
Casah, 4th, Ultismash, Joyke
Nou om te reageren, nee ik speel niet (actief) meer is ook mede dankzij ik het heel druk heb.

Stille genieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 02:49:
lasharor schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 07:52:
Haha, maak niet uit hoor. Het is immers mijn eerste wapen dat ik zelf gemaakt heb en geimporteerd heb naar Rose Online. UIteraard gaan er veel meer en gavere wapens komen dan dit :)
Light Saber was slechts een eenvoudig beginnetje hiervan :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ook maar weer eens begonnen, can't help myself >_<

30x gaat wel erg snel, zit al op lvl 77 hawker, scout-to-be ofzo en heb nog niks van krawfy king voor 2nd job. Verder worden overal storm charms voor 400k opgekocht. Is dit puur voor rijke lvl 200 gasten om hun second char te powerlvlen of zijn ze later nog echt handig? Anders verkoop ik ze en ga ik sparen voor een G3 setje ofzo in de jewels.

IGN: Crackh34d, sommigen kennen me misschien nog. Heb in OoT gezeten. Ik dacht in eRose en NARose??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Rakkerzero schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:44:
[...]

[...]

Haha, maak niet uit hoor. Het is immers mijn eerste wapen dat ik zelf gemaakt heb en geimporteerd heb naar Rose Online. UIteraard gaan er veel meer en gavere wapens komen dan dit :)
Light Saber was slechts een eenvoudig beginnetje hiervan :)
Echt mooi man dat je zulke dingen maakt, ik heb nog een idee, dat je een soort van posion item op je wapen kan zetten en dat je dan een groene gloed krijgt ofzo en een kleine wolk erachter met groen (en dan zonder stats alleen voor de sier :p.
En van grote wapens houden mensen meestal, teminste ik (bijv een grote boog )

[ Voor 12% gewijzigd door idutcher op 16-11-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
idutcher schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:28:
En van grote wapens houden mensen meestal, teminste ik (bijv een grote boog )
Hoe groot wil je hem hebben? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Crackh34d schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:14:
Ook maar weer eens begonnen, can't help myself >_<

30x gaat wel erg snel, zit al op lvl 77 hawker, scout-to-be ofzo en heb nog niks van krawfy king voor 2nd job. Verder worden overal storm charms voor 400k opgekocht. Is dit puur voor rijke lvl 200 gasten om hun second char te powerlvlen of zijn ze later nog echt handig? Anders verkoop ik ze en ga ik sparen voor een G3 setje ofzo in de jewels.

IGN: Crackh34d, sommigen kennen me misschien nog. Heb in OoT gezeten. Ik dacht in eRose en NARose??
Gewoon lekker verkopen die dingen, helpt enorm om je nieuwe char aan een lekker start kapitaal te helpen. Charms droppen opzich overal wel, dus later kan je ze wel sparen. Maar ze zijn volgens mij pas echt nuttig in Prison, vanaf een lvl 190+ ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Rakkerzero schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:53:
[...]

Hoe groot wil je hem hebben? >:)
http://www.youtube.com/watch?v=vgU3Zl6E0MQ
Dit lijkt me wel een mooie boog om te maken in rose .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Je bent niet de enige die vind dat de Moon Bow uit Silkroad Online een mooie boog is voor in Rose :P
http://forum.aruarose.com/index.php?showtopic=13613

Edit:
Whoei _/-\o_
Eindelijk gaat Matt eens kijken of ie de Green Lion Hat kan fixen.
Kunnen ze dat niet, dan mag ik mn item waarschijnlijk inruilen voor iets anders. _/-\o_
Xtrm2Matt:
I'll get looking into this. If we can't fix it, we'll make an annoucement and exchange it for you :)

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 17-11-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Rakkerzero schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:53:
[...]

Je bent niet de enige die vind dat de Moon Bow uit Silkroad Online een mooie boog is voor in Rose :P
http://forum.aruarose.com/index.php?showtopic=13613

Edit:
Whoei _/-\o_
Eindelijk gaat Matt eens kijken of ie de Green Lion Hat kan fixen.
Kunnen ze dat niet, dan mag ik mn item waarschijnlijk inruilen voor iets anders. _/-\o_

[...]
Lol dacht ook eens orgineel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

heb gisteravond nog wat met me halloweenchar zitten kloten, lvl 87 visitor atm, zat leuk bij wd en wat zag ik, golden hearts dropten ergens, maar welke mob?? master stone golem?

ook me eerste scales te pakken, werkt lekker met bowhawker.. is er btw nog een 2de spot met wd? ben ff gorge rond gelopen maar kon het niet vinden. ga wel 3de acc maken voor scales te jagen en golden hearts, heb der nodig voor me GAW, kan misschien ook nog wat laf verzamelen want die droppen ook best goed daaro.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Tweede spot is meer richting de ingang vanuit kenzi beach. Er is daar een respawn punt waar het recht voor is.

Waarom had je trouwens geen bourg met gather skill gemaakt voor halloween?

[ Voor 26% gewijzigd door Haan op 18-11-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4th schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:13:
heb gisteravond nog wat met me halloweenchar zitten kloten, lvl 87 visitor atm, zat leuk bij wd en wat zag ik, golden hearts dropten ergens, maar welke mob?? master stone golem?
Master Stone Golem dropt idd die golden hearts, aldus ruffguru. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:13:

ook me eerste scales te pakken, werkt lekker met bowhawker.. is er btw nog een 2de spot met wd? ben ff gorge rond gelopen maar kon het niet vinden. ga wel 3de acc maken voor scales te jagen en golden hearts, heb der nodig voor me GAW, kan misschien ook nog wat laf verzamelen want die droppen ook best goed daaro.
Succes met hunten daar dan, vind het altijd een beetje te druk om succesvol te farmen.
Farm dan liever in Marsh en koop van de opbrengst de scales of hearts.

Ben helaas de laatste week amper ingame geweest behalve om te venden, beetje te ziek om achter een PC te zitten. Maar mijn shopje heeft goed geboert, denk dat ik ergens volgende week een 2-3 T7's aan kan schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb m'n eerste S6 gemaakt :) Eerste stap opweg naar de s7 set ^_^ Ik heb wel S5 set compleet, dat geeft me nu 464 con. Nu ben ik alleen een beetje door m'n refines voorraad heen, dus ik heb weer een nieuw char om te farmen, een mage deze keer, speelt wel erg fijn eigenlijk. Na goblin cave meteen maar eens kijken hoe dat in temple gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyD4wn
Ik probeer nu een S4 setje te krijgen, maar ik moet eerst maar ff wat meer lvlen, mn arti is nu 148, kan beter :)

Weet iemand nog een leuk spotje met goede drops voor mijn lvl toevallig?

PS Heeft iemand wat onderdelen van de dealers zijn Bomber set? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Gvd waarom werken m'n pvp skills niet in temple? |:( Zwaar irritant is dat zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Rakkerzero met Rakker [master]
flyingdutch met xvliegjex [deputy]
Amafi met Amafi
BerzerkGriffin met HellXAngel
dommerick met dommz
FlyD4wn met Flydawnn
Haan met Haan
Sacardus met xSacardus
Lasharor met nextgen
Kaytjuh met Kaytje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Haan schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:47:
Tweede spot is meer richting de ingang vanuit kenzi beach. Er is daar een respawn punt waar het recht voor is.

Waarom had je trouwens geen bourg met gather skill gemaakt voor halloween?
had ik ok gedaan maar weinig kunnen spelen (dus geen 2nd job) die week ivm met huissie :(

@amafi, wat dropt er precies in marsh dat zoveel oplevert? en beterschap zodat je weer actief kunt spelen ;P

@rakker, thx voor de confirmation, 2de chan is op sommige tijden nogal rustig dus zit daar tijdje, dat en first hit door bowhawkertje is ook lekker ;)

[ Voor 25% gewijzigd door 4th op 19-11-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marsh drops:
Clowns hat
Lisents: Na Hg Al lvl 180 wapens Sikuku Heavy gear dropt Jabberwock gaunlets Dimple boots Duel kreuz swords en Kreuz sword normaal Steel resolve hats Cowboy hat :) Moss golem Dropt Jabber suit Skull breaker Zephyr Falcon Widow maker Dimple suit Jabber boots en helm en wast meerdsere dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
In marsh droppen refines zoals Na, Hg, ether, Hime, low entrics enz van die workers. Die workers zijn vrij passief en zullen je niet attacken behalve als jij ze attackt. Ze droppen geen gear zover ik weet maar wel matriaal en charms.
Dus handig om te farmen die gasten. Op lvl 199 zijn ze voor de eerste keer blauw en droppen ze nog, vanaf lvl 200 dus niet meer.
De verkoopprijs voor NA ligt meestal tussen de 3.2 milj en de 3.6 milj dus dat levert lekker op.
De droprate is niets van te zeggen, soms 5 in een kwartier en een andere keer 1 in een uur.

Edit@sacardus Spawnt die moss golum op vaste tijden of is dat iedere keer anders als de server is gerestart?

[ Voor 9% gewijzigd door luckyjan op 19-11-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:21:
In marsh droppen refines zoals Na, Hg, ether, Hime, low entrics enz van die workers. Die workers zijn vrij passief en zullen je niet attacken behalve als jij ze attackt. Ze droppen geen gear zover ik weet maar wel matriaal en charms.
Dus handig om te farmen die gasten. Op lvl 199 zijn ze voor de eerste keer blauw en droppen ze nog, vanaf lvl 200 dus niet meer.
De verkoopprijs voor NA ligt meestal tussen de 3.2 milj en de 3.6 milj dus dat levert lekker op.
De droprate is niets van te zeggen, soms 5 in een kwartier en een andere keer 1 in een uur.

Edit@sacardus Spawnt die moss golum op vaste tijden of is dat iedere keer anders als de server is gerestart?
Ja de respawn tijdt verschilt telkens wanneer de server reboot maar ik geloof dat moss golem respawn tijdt van 1 uur heeft. :) En volgens mij doen weinig mensen die Boss maar want het is ver lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Marsh is handig voor de hoge refines zoals de heren hierboven aangeven.
Tevens droppen in Marsh de 185 suits en hats, en de northern light, sternen haufer, en die 180 bow.
Zelf hunt ik meestal de engineers ipv workers, de engineers zijn wel wat agressiever btw. Maar ook wel goed te doen.

Weekend venden is goed bevallen tegen de 700m nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ^^
Terug uit parijs :)
Maar ben op zoek naar een lvl 180 staff, als iemand er 1 over heeft, gil effe please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Wb ^^

Wisten jullie dat er crow wings uit elder frost worms droppen? Was wel een leuke verrassing net :) Mage is trouwens best lekker spelen, heb nu eentje voor in temple, met nadruk op aoe's. Kost wel gigantisch veel hp pots (in temple), of continu healen door cleric :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Haan schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:31:
Wb ^^

Wisten jullie dat er crow wings uit elder frost worms droppen? Was wel een leuke verrassing net :)
Uit gewone frostworms ook hoor :P
Heb al een stuk of 3 van die crow wings als drop gehad daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
ik heb m'n nieuwe muse de supportskill aangeleerd, maar is het ook mogelijk om die op jezelf toe te passen (dus dat je sneller kan lopen) ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
FileNox schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:27:
ik heb m'n nieuwe muse de supportskill aangeleerd, maar is het ook mogelijk om die op jezelf toe te passen (dus dat je sneller kan lopen) ? :)
Even op je naam rechtsboven klikken en je hebt jezelf geselecteerd. Dan kun je all buffs op jezelf gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
ok, èèèrug veel bedankt :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:08:
Hey ^^
Terug uit parijs :)
Maar ben op zoek naar een lvl 180 staff, als iemand er 1 over heeft, gil effe please :)
Yo welcome back :) heb wel een staffje voor je met socket zal hem voor je bewaren
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

iemand Sealonline geprobeerd? omg vergeleken met rose is dat dus echt crap :P

Lvl 167 :D, ben op zoek naar lvl 185 hawker gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke wat doe je in godsnaam aan irritante mensen die denken dat ze clanfield ownen en een killing spree op je doen?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

-regel een stelletje lvl 200+ (bij voorkeur scouts) om ze terug te pakken
-switch channel
-ga in non-pvp map trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:29:
-regel een stelletje lvl 200+ (bij voorkeur scouts) om ze terug te pakken
-switch channel
-ga in non-pvp map trainen
Vraag gewoon een leuke mage ^^ Als die gasten denken zo cool te zijn is er niks leuker dan beetje non-stop apdown en silence op ze te doen, kunnen ze niks meer te beginnen.
Heb zoizo die Muse def up skill genomen, duurt niet lang maar werkt echt super. Een tijger capten in shady doet normaal 300+ damage (zonder party def skill) met ap down en mijn def up blijft daar maar 10 damage van over, kan dus op die manier ook makkelijk Turak solo aan :D En als die hawkers maar dood gaan, dikke lol dus :P
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:38:
[...]

Yo welcome back :) heb wel een staffje voor je met socket zal hem voor je bewaren
8)
Zou je me echt HEEEEEEEL gelukkig mee maken :)

Ben je vanaaf online sac ?
Ben nu lvl
Afbeeldingslocatie: http://stats.aruaguru.com/hr-black/xvliegjex.jpg

Dus er bijna aan toe :) me 185 zooi ook al klaar.
15/2 185 pakje,
15/4 185 hoedje
10ap 185 gloves
(en 15/3 mask en 15/3 wings)
Dus alleen nog schoentjes, en beetje rifines, om het 1 en ander te rifinen. Maar daar ga ik wel een noobje voor maken :P
De Gem voor in me 180 wapon ook al klaar liggen *O*

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:45
Ik zal helaas niet bij de gameplay zijn.
Ben dit hele weekend weg.
En anders was ik aan het klussen in me huis.
Volgende week komen bijna alle spullen (koelkast,vloerbedekking,enz.) en dan moet wel groten deels klaar zijn.
Vind het wel jammer.
Hopelijk volgend jaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Calamor op 21-11-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
o ja ik ben ook niet aanwezig op gameplay07, dit ivm werk en vriendin enzo en uitgaan:P dus ik zit nogal volgepland XD sorry dames....

still <3 you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
* Zeror is wel op de gameplay a.s. zaterdag.
Samen met een maat ga ik eens door die zalen heen banjeren :P

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 21-11-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:40:
o ja ik ben ook niet aanwezig op gameplay07, dit ivm werk en vriendin enzo en uitgaan:P dus ik zit nogal volgepland XD sorry dames....

still <3 you
Ik zit dan lekker in Dublin *O* *O*
PS. Niet je vriendin voor je prive leven zetten he :p das niet goed, dus eerst gamen dan komt pas je chick :P ^^

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:42:
[...]
PS. Niet je vriendin voor je prive leven zetten he :p das niet goed, dus eerst gamen dan komt pas je chick :P ^^
Hehe, nee vliegje de gouden regel. Eerst de chicks dan pas gamen.
GL Ph4n

Ben trouwens ook niet aanwezig bij de Game-ding.
Zie de gouden regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:19:
[...]

Hehe, nee vliegje de gouden regel. Eerst de chicks dan pas gamen.
Haha, ieder zijn ding hoor, maar af en toe heb ik gewoon effe lekker avondje voor me zelf nodig, effe beetje gamen, geen gezeur aan me hoofd :) Lekker wat tijd voor me zelf.

Dat bezitterige gedrag van vrouwen dat je maar altijd tijd vor ze moet maken kan ik echt niet hebben hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik moest maar eens op zondag naar die Gameplay toe gaan.

Want dan komt dit australisch supermodel ook 8)

Afbeeldingslocatie: http://i49.photobucket.com/albums/f267/silkstockings/ee.jpg

:9~ :9~ :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 21-11-2007 23:21 ]

• Local Host

Local Host

Je gaat toch voor de games neem ik aan ? :P

Begint het snelle lvl-en nog niet te vervelen ?

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:42:
[...]

haha ik heb de afgelopen anderhalf jaar genoeg kunnen gamen, dus meer tijd voor een meisje moet wel kunnen (A) o ja op me games was ik al een tijdje uitgekeken :P

• Amafi
Rakkerzero schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:21:
Ik moest maar eens op zondag naar die Gameplay toe gaan.

Want dan komt dit australisch supermodel ook 8)
:9~ :9~ :9~
@Fly het is inderdaad heerlijk gamen tussen de vriendinnen door ;)

Mmm, ziet er goed uit. Moet denk ik maar naar Australie dan ipv de gameplay :D
* Amafi heeft toevallig net een tripje Australie geboekt
@local Eind Februari 4 weken jolijt down under.
Account kan je wel lenen, zou nu ook al wel kunnen als je wilt. Merk dat de Rose lol weer een stukje bekoeld is.

[ Voor 15% gewijzigd door Amafi op 22-11-2007 23:29 ]

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:37:
[...]

Zo zo op doktersadvies zeker hahaha :+

Wanneer ga je en hoe lang ? Geef mij tegen die tijd je account maar ff heheheh O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Amafi schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:37:
[...]

@local Eind Februari 4 weken jolijt down under.
Account kan je wel lenen, zou nu ook al wel kunnen als je wilt. Merk dat de Rose lol weer een stukje bekoeld is.
Dat heb ik hier ook. Heb dingen kunnen doen die ik in een normale versie rose nooit had gedaan. Maar buitenom dat word het toch wel saai als je constant zo snel gaat. Ach heb me wel weer vermaakt, maar het spel nu al 3 dagen niet meer opgestart. Het is ook niet zo gezellig als de andere rose versies waar hele dagen party's waren :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Achja ik hoef jullie inmiddels niet meer te vertellen waar 90% van de oude garde rondhangt. Blijft gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:43:
Achja ik hoef jullie inmiddels niet meer te vertellen waar 90% van de oude garde rondhangt. Blijft gezellig.
Reroll daggerspine dan!!!
offtopic:
Normaal hou ik hellemaal niet zo van pvp maar bg's zijn echt super fun!!

Trouwens ik hoor niks meer van die grootte patch die er aan zou komen? Wat zou daar dan precies inzitten? Nog nieuwe content?
Local Host schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:06:
[...]
offtopic:
Probeer Ghostlands alliance eens is PVE en dan kan ik jullie tenminste een keer powerlvl-en door de instances :*)
offtopic:
neen hou niet van gnomes! Ik eet ze als ontbijt. For the HORDE!

[ Voor 26% gewijzigd door William/Ax3 op 23-11-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

William/Ax3 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:35:
[...]

offtopic:
offtopic:
Probeer Ghostlands alliance eens is PVE en dan kan ik jullie tenminste een keer powerlvl-en door de instances :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
William/Ax3 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:35:
[...]

offtopic:

Trouwens ik hoor niks meer van die grootte patch die er aan zou komen? Wat zou daar dan precies inzitten? Nog nieuwe content?
Ik heb er ook niet meer van gehoord.
Ik heb nu oon een muse op arua, ik verbaasde me echt toen ik al die shopjes zag, ik wist echt niet dat er zoveel mensen op arua spelen.

Weet iemand ook hoe je een clan logo ingame kan zetten ?

[ Voor 5% gewijzigd door idutcher op 24-11-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idutcher schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:27:
[...]

Ik heb er ook niet meer van gehoord.
Ik heb nu oon een muse op arua, ik verbaasde me echt toen ik al die shopjes zag, ik wist echt niet dat er zoveel mensen op arua spelen.

Weet iemand ook hoe je een clan logo ingame kan zetten ?
Clan logo naar je rose map zetten en dan mark.bmp noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Kan het kloppen dat arua down is? Inloggen en de site werken allebei niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyD4wn
@Haan

Klopt..

En weer up..

[ Voor 32% gewijzigd door FlyD4wn op 25-11-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Het logo doet het niet,ziet hier iemand iets wat niet klopt

http://imageshack.us]Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/2377/clanmarkne9.jpg[/URL]

[ Voor 14% gewijzigd door idutcher op 25-11-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Je moet mark.bmp opslaan als 32 bit bitmap file (bmp). De grootte moet gelijk zijn aan 20*20 pixels. En ik dacht dat de filesize ook aan een bepaalde limiet gebonden was, maar dat weet ik niet zeker.

Transparante clan icons kun je maken door de transparante delen zwart te maken in alpha channel modus. Mede daardoor is de 32bit bitmap erg belagrijk, anders herkend ie de alpha channel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sac heeft ze castle gear compleet :) 3 dagen geleden laatse shematic gevonden in shop :P

Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/522/screen126ig0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Profficiat! Ziet er mooi uit.
Wat heb je nu eigenlijk allemaal nodig voor die castle gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 woodstock shematics 1 engine shematic 1 castle gear arm shematic en de benodigde materialen voor de crafts ^^

Ik kocht in: stock core 850mil woodstock shematic 800mil ( legs) engine+ wapen 80 mil toen nog eens arm shematic gekocht en spear arms geraft a 35mil :) + ongeveer 25mil aan materials komen we op een bedrag uit van ongeveer 1.790.000.000mil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:01:
2 woodstock shematics 1 engine shematic 1 castle gear arm shematic en de benodigde materialen voor de crafts ^^

Ik kocht in: stock core 850mil woodstock shematic 800mil ( legs) engine+ wapen 80 mil toen nog eens arm shematic gekocht en spear arms geraft a 35mil :) + ongeveer 25mil aan materials komen we op een bedrag uit van ongeveer 1.790.000.000mil :P
wat een inflatie XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

zuly drops zijn natuurlijk ook 30x, dus eigenlijk is het maar 60 mil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Alleen droppen die niet 30x, nou ja de zullies wel dan maar over het algemeen krijg je toch meest gewone drops die 1x droppen. Wel meest goeie drops (dus meer gear, hearts etc).
Vandaar dat material/refines die je nodig hebt voor craften heel erg duur is.
Ik moet nog 1 T7 inkopen en dan is mijn set voor m'n cleric compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een prima manier gevonden voor high lvls om geld te maken:0 tenminste zo verdien ik veel geld ^^

Koop storm charms in ik koop ze meestal in shops voor 500-550k each dan koop ik voor 100mil in ofzo dan ga je prison in 2nd room :P veel eq's veel gems ( p2 r2 t2) red hearts bleu hearts Ether Low essense maar van de eq's moet je het hebben laats een 5/20 nether chest gevonden en verkocht voor 245mil 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
luckyjan schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:41:
Profficiat! Ziet er mooi uit.
Wat heb je nu eigenlijk allemaal nodig voor die castle gear?
Je hebt dit nodig voor de meest simpelste castle gear:
Rakkerzero schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:17:
Haal maar:
- 600 x metal
- 100 x gorgeous leather
- 60 x mana oil
- 40 x steam oil
- 30 x steam viper
- 30 x steam heat
- 10 x ether
- 50 x pine wood
- 50 x oak wood
- 2 x woodstock schematic
- 1 x castle gear engine schematic
- 1 x castle gear arm schematic

Dan craft ik voor je de simplelste castle gear met normale armen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Er komt een nieuwe grote patch aan ^_^
* Added "Blue Pierrot Nose"
* Added "Redfield Red Hat"
* Added "Arua Redfield Hat"
* Added "Green Magic School Hat"
* Added "Yellow Magic School Hat"
* Added "Red Magic School Hat"
* Added "Blue Magic School Hat"
* Added "Heart Ribbon"
* Added "Ears of Pink Bunny"
* Added "Silver Hair"
* Added "Brown Hair"
* Added "Lord Wig"
* Added "Raccoon Hat"
* Added "Leopard Ears"
* Added "Dog Hat"
* Added "Pink Afro"
* Added "Green Magic School Look"
* Added "Yellow Magic School Look"
* Added "Red Magic School Look"
* Added "Blue Magic School Look"
* Added "Blue Butler Suit"
* Added "Pink Bunny Suit"
* Added "Raccoon Safari Suit"
* Added "Dog Safari Suit"
* Added "Leopard Suit"
* Added "Yellow Safari Suit"
* Added "Pale Safari Suit"
* Added "Pink Butler Suit"
* Added "Green Magic School Gloves"
* Added "Yellow Magic School Gloves"
* Added "Red Magic School Gloves"
* Added "Blue Magic School Gloves"
* Added "Green Magic School Shoes"
* Added "Yellow Magic School Shoes"
* Added "Red Magic School Shoes"
* Added "Blue Magic School Shoes"
* Added "Little Black Seraph Wing"
* Added "Little Blue Seraph Wing"
* Added "Little White Seraph Wing"
* Added "Little Pink Seraph Wing"
* Added "Tirwin Wings"
* Added "White Tirwin Wings"
* Added "Black Rabbit Backpack"
* Added "Child Cover Backpack"
* Added "Panda Backpack"
* Added "Penguin Backpack"
* Added "Pink Raccoon Backpack"
* Added "Purple Elephant Backpack"
* Added "Raccoon Dog Backpack"
* Added "Seal Backpack"
* Added "Spotted Kitten Backpack"
* Added "Simplex Saber"
* Added "Mythril Rapier"
* Added "Bone Club"
* Added "Heavy Bolt"
* Added "Cyclone Bow Gun"
* Added "Sword"
* Added "Rookie Sword"
* Added "Nail Hatchet"
* Added "Goblin Hatchet"
* Added "Keil Cutter"
* Added "Ferrum Bow"
* Added "Aquilia Bow"
* Added "Marvel Staff"
* Added "Vengeance Staff"
* Added "Vision Wand"
* Added "Icicle"
* Added "Glove Knuckle"
* Added "Mythril Duel Wield"
* Added three other secret weapons
* Added "Wolf Doll"
* Added "XXL Vital Water"
* Added "XXL Spiritual Water"
* Added a less useful gem, "Red Flame" (Max HP)
* Added a less useful gem, "Blue Flame" (MSpeed)
* Added "Cherry Blossom Arrow"
* Added "Zuly Bullet"
* Added "Rock Cannon"
* Added "Sporty Pink Frame"
* Added "Sporty WR Frame"
* Added "Sporty WB Frame"
* Added "Sporty BK Frame"
* Added "Blue Racing Frame"
* Added "Green Racing Frame"
* Added "Red Facing Frame"
* Added "Yellow Racing Frame"
* Added "P.I.G Frame"
* Added "P.I.G Engine"
* Added "P.I.G Wheels"
* Added "P.I.G Balloon"
* Added "Coal Mine Moldie Sun Roof (Blue)"
* Added "Coal Mine Moldie Sun Roof (Pink)"
* Added "Polka Dot Parasol"
* Added "Black Parasol"
* Added "Meister Yellow Frame"
* Added "Meister Pink Frame"
* Added "Meister Pure Gold Frame"
* Added "Meister Gold Frame"
* Added "Meister Gold Wheels"
* Added "Red Stripped Racing Frame"
* Added "White Stripped Racing Frame"
* Added "White Polka Dot Frame"
* Added "Second Engine J"
* Added "White Rim Wheel"
* Added "Black Rim Wheel"
* Added "Black and Red Passenger Seat"
* Added "Blue Passenger Seat"
* Added "Black Passenger Seat"
* Added "White Speed Wing"
* Added "Blue Speed Wing"
* Added "Black Speed Wing"
* Added "Fancy Pink Frame"
* Added "Leopard Skin Frame"
* Added "Lovely Frame"
* Added "Pink Passenger Seat"
* Added "Pink Speed Wing"
* Added "Little Black Seraph Wing" to the "Junon Order" Union
* Added "Blue Racing Frame" to the "Junon Order" Union
* Added "Little Blue Seraph Wing" to the "Righteous Crusader" Union
* Added "Green Racing Frame" to the "Righteous Crusader" Union
* Added "Little White Seraph Wing" to the "Arumic" Union
* Added "Red Racing Frame" to the "Arumic" Union
* Added "Little Pink Seraph Wing" to the "Ferrell Guild" Union
* Added "Yellow Racing Frame" to the "Ferrell Guild" Union
* Added the "Wolf Doll" to [Designer]Lisa, in the City of Junon Polis
* Added "XXL Vital Water" to [Arumic Researcher]Catherine Clara, in Xita Refuge
* Added "XXL Spiritual Water" to [Arumic Researcher]Catherine Clara, in Xita Refuge
* Added a crashed spaceship from the planet Oro to the Evolution Adventurer's Plains
* Added the new "Sporty" frames to the craft table
* Added the "Blue Pierrot Nose" to the craft table
* Added "Redfield Red" set to the craft table
* Added "Arua Redfield" set to the craft table
* Added the new gem "Red Flame" to the drop table
* Added the new gem "Blue Flame" to the drop table
* Added "Tirwin Wings" to the drop table
* Added all new weapons to the drop table
* Fixed some visualisation errors on ArcAngel and ArcDevil Wings
* Fixed fuel consumption for carts (fuel now decreases)
* Fixed some visualisation errors on the map "Mount Eruca"
* Fixed quest exploits whereby users were able to warp to various maps free of charge at any level
* Fixed other, unspecified, quest exploits
* Fixed two duping methods
* Fixed a server crash
* Fixed the AOE attack on the summon "Elemental"
* Edited the requirements of the Level 180 Weapons
* Edited the drop table for "Executioner Kera"
* Edited the drop table for the map "Underground Prison"
* Edited the maximum level (Now Level 212)
nieuwe wapens, cart backseats *O* max lvl 212 en hoop nieuwe items, ziet er zeer goed uit! :)

En nog een plaatje erbij
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h7o0yoyU5arqVyOPv6SnJe20/full.jpg

lief he O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Back

Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Back_Rabbit_Backpack_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Child_Cover_Backpack_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Little_Black_Seraph_Wing_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Little_Blue_Seraph_Wing_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Little_Pink_Seraph_Wing_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Little_White_Seraph_Wing_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Panda_Backpack_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Penguin_Backpack_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Pink_Raccoon_Backpack_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Purple_Elephant_Backpack_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Raccoon_Dog_Backpack_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Seal_Backpack_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Spotted_Kitten_Backpack.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/Tirwin_Wings_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Back/White_Tirwin_Wings_Preview.jpg

Face
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Face/Blue_Pierrot_Nose_Preview.jpg

Head

Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Head/Brown_Hair_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Head/Dog_Hat_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Head/Ears_of_Pink_Bunny_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Head/Heart_Ribbon_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Head/Leopard_Ears_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Head/Lord_Wig_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Head/Pink_Afro_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Head/Raccoon_Hat_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Head/Silver_Hair_Preview.jpg

Misc

Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Misc/Blue_Flame_Gem_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Misc/Red_Flame_Gem_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Misc/Cherry_Blossom_Arrow_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Misc/Rock_Cannon_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Misc/Zuly_Bullet_Preview.jpg

Sub-Weapon

Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/SubWeapon/Wolf_Doll_Preview.jpg

Suit

Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Arua_Redfield_Look_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Redfield_Red_Look_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Blue_Butler_Suit_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Dog_Safari_Suit_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Leopard_Suit_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Pale_Safari_Suit_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Yellow_Safari_Suit.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Pink_Bunny_Suit_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Pink_Butler_Suit_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Raccoon_Safari_Suit_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Red_Magic_School_Look_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Blue_Magic_School_Look_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Green_Magic_School_Look_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Suits/Yellow_Magic_School_Look_Preview.jpg

Weapon (Part 1 / 2)

Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Aquilia_Bow_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Blaze_Wand_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Bone_Club_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Cyclone_Bow_Gun_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Ferrum_Bow_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Glove_Knuckle_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Goblin_Hatchet_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Heavy_Bolt_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Icicle_Wand_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Keil_Cutter_Preview.jpg

Weapon (Part 2 / 2)

Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Marvel_Staff_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Mythril_Duel_Wield_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Mythril_Knuckle_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Mythril_Rapier_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Nail_Hatchet_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Rookie_Sword_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Simplex_Saber_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Sword_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Vengenance_Staff_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Weapon/Vision_Wand_Preview.jpg

Cart (Part 1 / 2)

Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Black_And_Red_Passenger_Seat_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Black_Parasol_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Black_Passenger_Seat_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Black_Speed_Wing_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Blue_Passenger_Seat_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Blue_Racing_Frame_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Blue_Speed_Wing_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Coal_Mine_Moldie_Sun_Roof_Blue_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Coal_Mine_Moldie_Sun_Roof_Pink_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Fancy_Pink_Frame_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Green_Racing_Frame_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Leopard_Skin_Frame_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Lovely_Frame_Frame.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Meister_Gold_Frame_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Meister_Pink_Frame_Preview.jpg

Cart (Part 2 / 2)

Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Meister_Pure_Gold_Frame_With_Gold_Rims_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Meister_Yellow_Frame_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/PIG_Frame_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Pink_Passenger_Seat_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Pink_Speed_Wing_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Polka_Dot_Parasol_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Red_Passenger_Seat_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Red_Racing_Frame_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Sporty_BK_Frame_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Sporty_WB_Frame_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Sporty_WR_Frame_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/White_Polka_Dot_Frame_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/White_Speed_Wing_Preview.jpgAfbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/White_Striped_Racing_Frame_Preview.jpg
Afbeeldingslocatie: http://matt.aruarose.com/_786/Cart/Yellow_Racing_Frame_Preview.jpg

Zo dat zijn de screens die Matt had gepost op aruaforum :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 27-11-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Zo dat is pas een update. Hopelijk dat sommige van die wapens lvl 210 of 212 zijn zodat je iets hebt waarom je dat lvl wil halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Lijkt me leuke update, ben ook weer eens een beetje begonnen met aruarose nu lvl 81 en word scout ben nu bij goblin cave part. Vanmiddag was er ook nog een crawfy king die zo aardig was om voor mij een Bow Of Artemis te droppen. :P

Edit: Is er nog plaats in een tweakers clan?

[ Voor 9% gewijzigd door syren op 27-11-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Is er nog plaats in een tweakers clan?
Goede vraag, ook wel benieuwd naar :P

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syren schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:06:
Lijkt me leuke update, ben ook weer eens een beetje begonnen met aruarose nu lvl 81 en word scout ben nu bij goblin cave part. Vanmiddag was er ook nog een crawfy king die zo aardig was om voor mij een Bow Of Artemis te droppen. :P

Edit: Is er nog plaats in een tweakers clan?
Hey leuk man. welkom terug :)
Die bow kun je goed verkopen :) zet hem maar voor 150mil en misschien koopt iemand hem :) niet lager dan 100 iig ^^

@Patch Damn hoop dat ik mooi nieuw wapen kan gebruiken en ik MOET die Tirwin wings die zijn echt tof!! nog 1 lvl en dan ben ik alweer max lvl lol ben zegamaar al 211 lol 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Tirwin wings heeft 7h al lang lol, en de wapens zien er echt niet uit, srry.
Seraph wings zijn wel vet en de gems ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

idutcher schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:24:
Tirwin wings heeft 7h al lang lol, en de wapens zien er echt niet uit, srry.
Seraph wings zijn wel vet en de gems ook.
Troll?

Vind wel leuk dat ze voor jullie toch nieuwe dingen er in brengen. Enigste wat ik beetje jammer vind is dat veel items in tig verschillende kleuren worden uitgebracht. Tja zo kan je natuurlijk wel een miljard combinaties maken. Lijkt mij beter als ze eens wat verzinnen om zelf nieuwe maps ofzo erin te zetten lijkt mij veel nuttiger en nodiger. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Er is niet echt een map editor beschikbaar zeg maar ;) dus nieuwe maps maken zal niet zo snel gebeuren denk ik. Al die tig verschillende carts is niet echt nuttig idd, meeste mensen hebben volgens mij niet eens hun cart license :P (ik kan met 1 vd 5 chars cart rijden ^^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Haan schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:12:
Er is niet echt een map editor beschikbaar zeg maar ;) dus nieuwe maps maken zal niet zo snel gebeuren denk ik. Al die tig verschillende carts is niet echt nuttig idd, meeste mensen hebben volgens mij niet eens hun cart license :P (ik kan met 1 vd 5 chars cart rijden ^^ )
mja dan moeten ze leren programmeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
William/Ax3 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:46:
[...]

Troll?

Vind wel leuk dat ze voor jullie toch nieuwe dingen er in brengen. Enigste wat ik beetje jammer vind is dat veel items in tig verschillende kleuren worden uitgebracht. Tja zo kan je natuurlijk wel een miljard combinaties maken. Lijkt mij beter als ze eens wat verzinnen om zelf nieuwe maps ofzo erin te zetten lijkt mij veel nuttiger en nodiger. Of zie ik dat verkeerd?
\
Dit wou ik ook ijgenlijk zeggen maar wil niet te negatief overkomen,de wings zijn ijgenlijk ook gewoon iets klijner gemaakt of geplakt en geknipt van een mob lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Haan schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:12:
Ik weet ongeveer wel hoe zo'n map in elkaar steekt. Ze hebben gewoon een landschap gemaakt op een manier wat lijkt op de manier hoe het programma Terragen dat doet. Vervolgens plak je daar een beetje cartoony textures op. En daar flikker je dan weer de huisjes op.
Lijkt opzich niet moeilijk. Alleen de manier hoe ze het in ROSE geimplementeerd hebben snap ik niet :S

En over LoT, Ik ga weer terug naar WoW. Dus ik zoek een kandidaat die mijn leadership over wil nemen :)

Verwijderd

Weet iemand misschieen een goeie virus scanner voor op me comp die ik gratis ergens kan dowloaden en instaleren waar ik verder niks aan hoef te doen? want heb het nie zo op die virus scanners die gaan altijdt kutten bij mij wil gewoon een goeie :P makkelijke scanner

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
AVG 7.5 Free? Offtopic 2 trouwens :p

[ Voor 56% gewijzigd door Crackh34d op 29-11-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ot:
AVG heb ik 't niet op. Die heeft bij mijn zus en vader een belangrijk windows bestand als virus gezien een paar maanden geleden waardoor de computer niet meer werkte omdat ie dat steeds in quarantine zet. Ik gebruik zelf nod32 alleen is dat niet gratis.
Misschien dat dit wat voor je is Sac. http://antivirus.comodo.com/overview.html (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
Met ^^ Werkt nog altijd toppie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:54:
ot:
AVG heb ik 't niet op. Die heeft bij mijn zus en vader een belangrijk windows bestand als virus gezien een paar maanden geleden waardoor de computer niet meer werkte omdat ie dat steeds in quarantine zet. Ik gebruik zelf nod32 alleen is dat niet gratis.
Misschien dat dit wat voor je is Sac. http://antivirus.comodo.com/overview.html (gratis).
Ty man hoop dat ik ermee overweg kan ^^ , ik moest zonodig een scan want iemand van msn had me iets gestuurd en zij dat het vet tof iets was toen ik het openende flipte alle sineens was het een of ander kut virus dat ook nog eens automatisch naar me andere msn vrienden sturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou ook kunnen kijken of een on-line scan gaat werken. (bijv. housecall http://housecall.trendmicro.com/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 13:45
Zo ik heb eindelijk weer eens kunnen spelen voor ontspanning.
Lijk wel of het rustiger is geworden op de LR-channel.
Maar de ribbons verkopen nog steeds goed :D.
Heb er nu zo stuk of 6 verkocht 3x150k en 3x 250k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:09:
Ty man hoop dat ik ermee overweg kan ^^ , ik moest zonodig een scan want iemand van msn had me iets gestuurd en zij dat het vet tof iets was toen ik het openende flipte alle sineens was het een of ander kut virus dat ook nog eens automatisch naar me andere msn vrienden sturen :(
Het gevaarlijkste virus op internet is nog altijd de gebruiker zelf
:')
Erg van toepassing bij jou :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Zijn er nog mensen actief? Ik spaar rustig door voor gems, net m'n eerste S7 gemaakt, met hime 79% kans op succes >:) wel spannend om te doen :P Nu is het geld weer even op helaas.
479 con zit ik nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 04-12-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nog op paar blauwe maandagen die 2nd job quest geprobeerd, toen maar het spel gedeinstalleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Haan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:44:
Zijn er nog mensen actief? Ik spaar rustig door voor gems, net m'n eerste S7 gemaakt, met hime 79% kans op succes >:) wel spannend om te doen :P Nu is het geld weer even op helaas.
479 con zit ik nu.
Ben nu af en toe nog bezig m'n bow cleric wat te levelen.
Verder gewoon crystals/gems farmen

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

479 con zit ik nu.
wow nice man s7 zie je niet zo veel dus heeft best wat gekost zeker?

Iemand al enig idee wanneer die nieuwe patch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:32:
[...]

wow nice man s7 zie je niet zo veel dus heeft best wat gekost zeker?
Even rekenen :P

uitgaande van s1 inkopen voor 400k en blue hearts van iets onder de 5 mil, kost een S4 maken tussen de 10 en 11 mil. Dan is het 8 x S4 om 1 S7 te maken + 18 BH is ongeveer 170 mil exclusief de refines nog, maar die had ik zelf gefarmt. Als je die nog eens moet kopen voor 500k per stuk komt er 50 mil bij, dus totaal 220 mil :) Dat is stuk beter iig dan voor 300M in shop halen en ook nog eens leuker omdat je het zelf hebt gemaakt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
479 con zit ik nu.
Ik ben ook bezig met een artisan. Hij is lvl 160 nu en heeft full con en nog helemaal geen gems.
Aangezien ik hem wil gebruiken voor het craften van gems ga ik denk ik eerst een S7 set aanschaffen. Maarja die zijn niet goedkoop dus ik moet eerst nog even doorsparen aangezien de T7 set (5x) van mijn cleric een groot deel van mijn zullies heeft gekost. Eerst maar eens een paar S3 maken ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.