Toon posts:

dual 22" widescreen gaming: irritant minimaliseren van games

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey hallo,

Een vraagje:

Ik heb 2 samsung 22" tft's ( 226bw ) maar als ik wil gamen en er gebeurt iets op het 2e scherm (bijvoorbeeld msn of winamp enz enz) dan minimaliseert het spel zich op het eerste scherm.
iemand een idee om dit te voorkomen dmv een programma of een instelling?

alvast heel erg bedankt!

specs van toepassing:

Ati X800pro
2x 22" samsung 226bw
winxp

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 15:19 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dat gaat gewoonweg niet, ge moet ofwel in Windowed werken, ofwel gewoon u tweede scherm afsluiten.

Maar Windows kan niet op 1 scherm fullscreen een 3dapp draaien, want die captured u muis, wilt gij naar het andere scherm, dan minimaliseert het spel, gaat niet anders.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

als je switch naar msn duw je het spel naar de achtergrond, dit is dus gewoon niet mogelijk ik heb met hezelfde probleem gezeten :)
Ik heb nu 2x 19" , op de ene monitor heb ik 2 pc's aangesloten, en op de andere monitor 1tje
1 pc daar game ik mee op beide schermen, met de andere pc doe ik de rest, ik hoef alleen maar op "source" te duwen, en mijn beeld verwisselt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:18:
als je switch naar msn duw je het spel naar de achtergrond, dit is dus gewoon niet mogelijk ik heb met hezelfde probleem gezeten :)
Ik heb nu 2x 19" , op de ene monitor heb ik 2 pc's aangesloten, en op de andere monitor 1tje
1 pc daar game ik mee op beide schermen, met de andere pc doe ik de rest, ik hoef alleen maar op "source" te duwen, en mijn beeld verwisselt
oke intressant, ik heb zelf ook al aan zo'n opstelling zitten te denken.
welke games speel je dan over 2 schermen? in iedergeval eentje die in me op komt is supreme commander :P

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:07
Snake schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:18:
Dat gaat gewoonweg niet, ge moet ofwel in Windowed werken, ofwel gewoon u tweede scherm afsluiten.

Maar Windows kan niet op 1 scherm fullscreen een 3dapp draaien, want die captured u muis, wilt gij naar het andere scherm, dan minimaliseert het spel, gaat niet anders.
Wellicht een domme vraag, maar werkt dit in Vista wellicht wel? Want het is natuurlijk niet echt ideaal dat je spellen in windowed modus moet draaien omdat het dan weer trager wordt.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef