Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Inline spoiler tags

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 19:01

mace

Sapere Aude

Topicstarter
Op sommige andere fora heb je behalve de gewone spoiler tag zoals we die hier ook hebben, ook een inline spoiler tag. Het verschil is dat je dus midden in een zin een woord of een aantal woorden zwart kunt maken net zoals een gewone spoiler, echter krijg je niet zo'n kopje erboven zoals
spoiler:
dit

en je zin wordt dus niet compleet uit zijn verband getrokken.

Nu is dat hier leuk te zien.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik vind dat wel een heel suf voorbeeld, een mouseover laat die tekst al zien 8)7

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
volgens mij gaat het meer om de inline functie dan dat de spoiler al wordt getoond met een mouse over. Wat ik overgens ook mooi slecht vind want zo zie je de spoilers toch wel al dan niet perongelijk.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Dan ben je er dus al als je een inline spoiler gewoon een zwarte achtergrond geeft, zodat mensen de tekst moeten selecteren zoals nu al bij de huidige spoilers het geval is?

Saved by the buoyancy of citrus

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is overigens al eerder aangevraagd: [tmpl] Spoilertag anders

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lijkt me op zich makkelijk te introduceren met een optioneel "inline" attribuut. Overigens vraag ik me wel af waarom je maar een paar woordjes uit een zin weg zou willen laten. Zonder die woorden is de zin waarschijnlijk toch niet te begrijpen, óf als dat wel zo is, dan heb je alsnog iets gespoild. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 21:11

Cyphax

Moderator LNX
De oplossing van Filmtotaal is overigens ook re-de-lijk. Een plaatje <spoiler> en in het title-attribuut de tekst. Alleen is die in firefox butt omdat de tekst wordt afgekapt. En screenreaders en links/lynxgebruikers zullen er niet heel happy mee zijn. :+
-NMe- schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:24:
Lijkt me op zich makkelijk te introduceren met een optioneel "inline" attribuut. Overigens vraag ik me wel af waarom je maar een paar woordjes uit een zin weg zou willen laten. Zonder die woorden is de zin waarschijnlijk toch niet te begrijpen, óf als dat wel zo is, dan heb je alsnog iets gespoild. 8)7
Ik zie het weleens in topics, een afgebroken zin, gevolgd door een spoiler, en dan de rest van de zin. :)
Het is niet heel mooi, hoewel het wel werkt (gebrekkig).

[ Voor 53% gewijzigd door Cyphax op 16-10-2007 13:30 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Naja, lijkt me dat crisp in "[tmpl] Spoilertag anders" nog steeds de waarheid bevat :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.