Ik begin maar ff om met de deur in huis te vallen: Ik durf te wedden dat niemand een oplossing voor dit probleem heeft 
Ok nu ga ik van start:
Ik heb sinds een tijd al een A7V + Duron 650. Nu wil mijn Duron gerust op 100FSB draaien. Zei het niet dat hij er na +/- 30 min mee kapt. Alles hangt dan gewoon. Dit gebeurd alleen met 3D Applicaties zoals Games en Benchmarks (3DMark, XL-R8R, enz). Nu is er nog iets geks: Hij wil op 900mhz draaien bij 95FSB en MP 9,5. Maar op 650Mhz met FSB 100 en MP 6,5 wil ie gewoon niet draaien. Hij verdoemd alles wat 100FSB of hoger is.
Nu heb ik al de volgende dingen geprobeerd:
- Dimminterleave uit.
- CAS 3-3-3 gezet.
- System Normal (ipv Optimal).
Ehm... jullie mogen het zeggen, ik weet gewoon zeker dat niemand het juiste antwoord zal vinden
Ik heb heel de BIOS al doorgespit en m'n Videokaart ff vergangen door een andere. Maakte niets uit. Zelfde probleem.
Mijn config dan maar he :):
300 Watt voeding! (ja ik zeg het maar ff anders beginnen jullie daarover te zeuren
)
Asus A7V Rev. 1.01
AMD Duron 650
Hercules 3D Prophet 2 MX
Terratec X-fire 1024
Maxtor 30,7 gig 7200rpm.
AOpen 36X CD-ROM speler
Mitsumi 4x4x20 CD-brander
Realtek 100Mbit Netwerkkaart
Ok barst maar los met jullie id'en!!!
Ok nu ga ik van start:
Ik heb sinds een tijd al een A7V + Duron 650. Nu wil mijn Duron gerust op 100FSB draaien. Zei het niet dat hij er na +/- 30 min mee kapt. Alles hangt dan gewoon. Dit gebeurd alleen met 3D Applicaties zoals Games en Benchmarks (3DMark, XL-R8R, enz). Nu is er nog iets geks: Hij wil op 900mhz draaien bij 95FSB en MP 9,5. Maar op 650Mhz met FSB 100 en MP 6,5 wil ie gewoon niet draaien. Hij verdoemd alles wat 100FSB of hoger is.
Nu heb ik al de volgende dingen geprobeerd:
- Dimminterleave uit.
- CAS 3-3-3 gezet.
- System Normal (ipv Optimal).
Ehm... jullie mogen het zeggen, ik weet gewoon zeker dat niemand het juiste antwoord zal vinden
Mijn config dan maar he :):
300 Watt voeding! (ja ik zeg het maar ff anders beginnen jullie daarover te zeuren
Asus A7V Rev. 1.01
AMD Duron 650
Hercules 3D Prophet 2 MX
Terratec X-fire 1024
Maxtor 30,7 gig 7200rpm.
AOpen 36X CD-ROM speler
Mitsumi 4x4x20 CD-brander
Realtek 100Mbit Netwerkkaart
Ok barst maar los met jullie id'en!!!