Het script waar ik nu aan werk moet op een aantal punten recursieve functies uitvoeren. Dat wil zeggen dat ze met een timeout zichzelf weer aanroepen. Aangezien je via timeouts geen parameters door kan geven zit ik even met een probleem. Code:
recursiefunctie() moet nu bij settings zien te komen. Een globale variabele is een optie, maar dat moet dan een array zijn, want er zijn een boel verschillende recursiefunctie die elk een aantal keren aangeroepen kunnen worden. Je zou dan een key kunnen gebruiken die je doorgeeft (bedacht ik me net), maar die kan je weer niet aan de recursiefunctie doorgeven.
Nu jullie
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| function hoofd() { aanroep(settings); } function aanroep(settings) { recusiefunctie(settings); } function recursiefunctie(settings) { //Krijg settings alleen bij call vanuit aanroep(), niet via timeout setTimeout(recursiefunctie, 5); } |
recursiefunctie() moet nu bij settings zien te komen. Een globale variabele is een optie, maar dat moet dan een array zijn, want er zijn een boel verschillende recursiefunctie die elk een aantal keren aangeroepen kunnen worden. Je zou dan een key kunnen gebruiken die je doorgeeft (bedacht ik me net), maar die kan je weer niet aan de recursiefunctie doorgeven.
Nu jullie