[Vista] STOP bordje in icoon in Systemtray?

Pagina: 1
Acties:

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:21

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Ik hoorde een aantal dagen geleden iemand iets vertellen over Windows Vista, en ik wil even controleren met jullie hier of dit juist is:

Volgens deze persoon heeft hij software geinstalleerd, waarna er een icoon verschijnt van het programma in de Systemtray (Notificaton Area). Volgens deze persoon is het niet het normale icoon van het programma, maar zit er een STOP bordje in verwerkt. Volgens deze persoon doet Vista dit zelf, om aan te geven dat het programma waar het bij hoort niet compatible is met Vista.

Mijn vraag is - doet Vista dit echt?

Ik heb geGoogled, maar als ik zoek op Vista+icon krijg ik alleen maar websites waar ik icons voor Vista mag downloaden (tegen betaling).

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik ben het nog niet tegen gekomen (ik draai Home edition en Ultimate edition) en heb er ook eigenlijk nooit van gehoord

[ Voor 21% gewijzigd door ViolatoR op 16-10-2007 11:24 ]

fotoblog

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Da's Defender. 't Gaat niet om programma's die incompatibel zijn met Vista, maar om programma's die door Defender niet vertrouwd worden

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:21

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Brahiewahiewa schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:41:
Da's Defender. 't Gaat niet om programma's die incompatibel zijn met Vista, maar om programma's die door Defender niet vertrouwd worden
Ah, OK.

Ik ken Defender helemaal niet - hoe is dit dan op te lossen?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klik erop en je krijgt vanzelf de vraag of hij als admin mag draaien of niet (geloof ik) anders betekend het dat het automatisch met het systeem wil opstarten en moet je daar toestemming voor geven.

Commandline FTW | Tweakt met mate