Toon posts:

Data limiet omzeilen.

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben voor mijn stageplaats op zoek naar een manier om mijn datalimiet op het netwerk, van 40 mb te verhogen, of te omzeilen.

Iemand een idee?

Ik moet dit van mijn stage beg. uitzoeken omdat een aantal leerlingen binnen de school dit lukjt.
En als wij weten hoe dit moet, kunnen wij ook een manier vinden om dit te blokken.

Thx

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-02 12:06
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:00:
Hoi,

Ik ben voor mijn stageplaats op zoek naar een manier om mijn datalimiet op het netwerk, van 40 mb te verhogen, of te omzeilen.

Iemand een idee?
[flauw]
Aha, dat netwerk.
Dat doe je door op die knop te drukken.
[/flauw]

Geef eens wat meer info, joh

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:59

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:00:
... 40 mb te verhogen, of te omzeilen.
Een datalimiet van 40 millibit zou ik ook proberen te omzeilen.

Wat bedoel je nou? 40Mb/sec ? of 40MB/sec of 40 MB/uur of 40MB/meter of wa? :?

Alles kan stuk.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zonder info, over het netwerk, over logs, etc. valt er niets te zeggen. Misschien omzeilen ze het wel middels 'the bandwidth of a truckload of tapes' ;)

Zorg dat je er achter komt wie er een slimme leerling is (vooroordeel alert: die zijn meestal geen tuig). Ga off the record met hem / haar praten (zonder dreigen oid) en leer.

Maar het bespreken van hoe blokkades te omzeilen is niet de bedoeling. Al was het maar omdat (1) wij niet kunnen zien of jij niet stiekem die leerling bent die het wil omzeilen en (2) leerlingen en werknemers bij andere organisaties meelezen.

Daarom sluit ik dit topic.

Hoe dan ook welkom! Kan het zijn dat je al eerder hier een account hebt gehad? Het is dan handig om even te mailen met gathering@tweakers.net om even een en ander uit te zoeken of bijv. verloren passwords terug te vinden :)

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 16-10-2007 09:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.