Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat voor router heb je?
ben je zeker dat er niets in de vorm van AP isolation is ingeschakeld?
uit de help van linksys:
uit de help van linksys:
quote: linksys helpCreates a separate virtual network for your wireless network.
When this feature is enabled, each of your wireless client will be in its own virtual network and will not be able to communicate with each other.
You may want to utilize this feature if you have many guests that frequent your wireless network.
Betreft inderdaad een linksys wireless router, ik ga er vanmiddag weer langs om het probleem proberen op te lossen, ik zal is kijken of ik die optie ergens kan vinden!The-Hi_End schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:19:
Wat voor router heb je?
uit de help van linksys:
[...]
Alvast bedankt!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik ben er dus vanmiddag weer geweest en de router houd op één of andere manier lokaal verkeer tegen. Het netwerk is niet benaderbaar maar zodra de vaste kabel erin gaat werkt alles wel weer. Ik heb de router door gespit maar ik kon niks vinden, ook geen bovenstaande optie oid.
Het betreft een linksys wrt54gs met een aangepaste firmware: satori pre 3.11 versie 2.07.1.7
Ik ga er vanavond weer langs, mede ook omdat ze net verhuist zijn en nog geen internet hebben.
Heeft iemand misschien een idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt!
Het betreft een linksys wrt54gs met een aangepaste firmware: satori pre 3.11 versie 2.07.1.7
Ik ga er vanavond weer langs, mede ook omdat ze net verhuist zijn en nog geen internet hebben.
Heeft iemand misschien een idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt!