Beste mensen,
ik ben al een tijdje aan het rondneuzen voor m'n vader, hij wilt een BEAMER gaan kopen voor z'n werk. Hij wilt de beamer hoofdzakelijk gebruiken voor powerpointpresentaties vanaf een laptop.
Enkele criteria:
- het 'moet' een data beamer zijn
- LCD techniek
- contrast 800:1 tot 1000:1
- lichtsterkte 500-600 cad (als ik het goed heb.. )
- budget tot € 1000,-
Daarnaast is het belangrijk dat de beamer een goede techniek heeft wat betreft stofverwijdering.
Door mijn oom werd aangeraden voor een Epson te kijken vanwege de goede 'weerstand' tegen stof.
Na zelf daar naar rondgeneusd te hebben kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat de meeste beamers rond een contrast van 400:1 zitten.....
Mijn gedachte is een Epson EMP-83....
Hoe denken jullie hier over? ( andere merken/type beamers...)
ik ben al een tijdje aan het rondneuzen voor m'n vader, hij wilt een BEAMER gaan kopen voor z'n werk. Hij wilt de beamer hoofdzakelijk gebruiken voor powerpointpresentaties vanaf een laptop.
Enkele criteria:
- het 'moet' een data beamer zijn
- LCD techniek
- contrast 800:1 tot 1000:1
- lichtsterkte 500-600 cad (als ik het goed heb.. )
- budget tot € 1000,-
Daarnaast is het belangrijk dat de beamer een goede techniek heeft wat betreft stofverwijdering.
Door mijn oom werd aangeraden voor een Epson te kijken vanwege de goede 'weerstand' tegen stof.
Na zelf daar naar rondgeneusd te hebben kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat de meeste beamers rond een contrast van 400:1 zitten.....
Mijn gedachte is een Epson EMP-83....
Hoe denken jullie hier over? ( andere merken/type beamers...)