Bij mij op het werk zou ik op alle Windows-XP client PC's een programma/script willen installeren dat op het moment dat er een print job wordt gestart een pop-up venstertje geeft waarin door de gebruiker een projectnummer getypt kan worden zodat dit kan worden weggeschreven in een tekstbestand of database.
Het doel hiervan is dat elke gemaakte afdruk onder een project geboekt kan worden.
Het belangrijkste hiervoor is denk ik de mogelijkheid om een bat-bestand te starten op het moment dat een printer driver wordt aangeroepen.
Er bestaat allerlei print-management software, ik kan alleen niets vinden dat kan boeken op een zelf op te geven nummer i.p.v. een username.
Iemand ideeen?
Bedankt!
Jan
Het doel hiervan is dat elke gemaakte afdruk onder een project geboekt kan worden.
Het belangrijkste hiervoor is denk ik de mogelijkheid om een bat-bestand te starten op het moment dat een printer driver wordt aangeroepen.
Er bestaat allerlei print-management software, ik kan alleen niets vinden dat kan boeken op een zelf op te geven nummer i.p.v. een username.
Iemand ideeen?
Bedankt!
Jan