Beste mensen,
Heb zins kort een nieuwe PC en ervaar daar een probleem mee.
Het gaat om het volgende:
Wanneer ik wat nieuws (via USB of PCI) aan m'n pc toevoeg herkent ie niet automatisch de drivers voor het apparaat. Ik krijg dan ook de: add nieuw hardware wizard voor m'n neus en dan gaat ie vragen naar een driver cd of zoeken op een locatie. Nou ben ik er achtergekomen dat wanneer ik de locatie opgeef van C:\Windows\INF dat ie dan wel de driver vindt en dat dan het apparaat naar behoren werkt. Ik denk zelf dat er iets mis met de plug en play of zo. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zodat dit wel normaal werkt??
Hier nog even mijn specs:
Intel Core 2 Quad Q6600
Nvidia FX 3500 256 mb
4 gig ram
PCI kaart wireless ontvanger van Dlink
en meer......
Hoop dat iemand mij kan helpen
alvast bedankt,
Lacsap1983.....
Heb zins kort een nieuwe PC en ervaar daar een probleem mee.
Het gaat om het volgende:
Wanneer ik wat nieuws (via USB of PCI) aan m'n pc toevoeg herkent ie niet automatisch de drivers voor het apparaat. Ik krijg dan ook de: add nieuw hardware wizard voor m'n neus en dan gaat ie vragen naar een driver cd of zoeken op een locatie. Nou ben ik er achtergekomen dat wanneer ik de locatie opgeef van C:\Windows\INF dat ie dan wel de driver vindt en dat dan het apparaat naar behoren werkt. Ik denk zelf dat er iets mis met de plug en play of zo. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zodat dit wel normaal werkt??
Hier nog even mijn specs:
Intel Core 2 Quad Q6600
Nvidia FX 3500 256 mb
4 gig ram
PCI kaart wireless ontvanger van Dlink
en meer......
Hoop dat iemand mij kan helpen
alvast bedankt,
Lacsap1983.....