Hallo,
sinds kort hebben wij een nieuw abbonnement van hetnet: adsl snel surfen en bellen.(niet mijn idee, had liever iets anders...)
Maargoed.
Sinds we dit gebruiken is onze downloadsnelheid niet meer boven de 161kb/s uitgekomen.
Terwijl we voor dit abbonement, met een ander abbonement van hetnet gewoon 400~500kb/s haalde.
Vaak gecorrespondeerd met de mail helpdesk, maar krijg altijd van die standaart onzin terug, over firewalls, terwijl ik sinds het nieuwe abbonement niks heb veranderd aan de instellingen van mijn computer.
Feiten: Snel Surfen&Bellen; 4MB/s - 256 kb/s Download / Upload.
En ik haal volgens verschillende snelheidstesten moeilijk de 1300kb/s...
hebben meer mensen problemen met dit abbonement? of met heel het net.
Of kan dit probleem tog bij mij liggen?
BvD,
Apex
sinds kort hebben wij een nieuw abbonnement van hetnet: adsl snel surfen en bellen.(niet mijn idee, had liever iets anders...)
Maargoed.
Sinds we dit gebruiken is onze downloadsnelheid niet meer boven de 161kb/s uitgekomen.
Terwijl we voor dit abbonement, met een ander abbonement van hetnet gewoon 400~500kb/s haalde.
Vaak gecorrespondeerd met de mail helpdesk, maar krijg altijd van die standaart onzin terug, over firewalls, terwijl ik sinds het nieuwe abbonement niks heb veranderd aan de instellingen van mijn computer.
Feiten: Snel Surfen&Bellen; 4MB/s - 256 kb/s Download / Upload.
En ik haal volgens verschillende snelheidstesten moeilijk de 1300kb/s...
hebben meer mensen problemen met dit abbonement? of met heel het net.
Of kan dit probleem tog bij mij liggen?
BvD,
Apex