putje in macbook scherm

Pagina: 1
Acties:

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:26
Beste luitjes,

In mijn paar maanden oude (3 ofzo) macbook zit een putje in de toplaag boven 't scherm, 't is echt een putje, ik heb totaal geen idee hoe 't er komt, ik heb 't nog nooit met een of ander vocht geprobeerd schoon te maken, enkel met de zachte doek die bij mijn iMac kwam. Nu vraag ik me af, hoe los ik dit op, kan ik bij een service punt langs ofzo, ik kan mijn macbook echt niet lang missen vanwege mijn studie.

Iemand tips/hulp/oplossingen?

Alvast bedankt!

|>

Verwijderd

Hallo,

als je hem in een apple retail store gekocht hebt,
en dus niet via het internet zou je normaal gezien in de meeste winkels wel een vervangtoestel meekrijgen.

succes

• simon
Hmm, heb 'm via de Apple Edu store online gekocht..

|>

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Online winkels geven ook service.

Wat ik eigenlijk niet begrijp... hoe kan je een putje wegpoetsen? Heb je niet per ongeluk een pinda of een steentje tussen je klep en toetsenbord gehad?

• simon
Eh, ik eet niet boven mijn macbook, dat doe ik wel boven mijn imac tobo, maar ik bedoelde ermee, ik heb alleen de boel met een doekje aangeraakt, niet met een bijtende stof. Ik was meer verbaasd over dat 't kon, ik had meer van de stevigheid verwacht, hij krast van buiten ook erg snel.. Maar goed, het putje is gewoon vervelend, hij omvat zo'n 5x5 pixels..

|>

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Kun je geen foto maken ofzo? Is misschien wat duidelijker :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-02 08:43

Vuvuzela

My spire is forming

Foto?
Ik heb ooit een dopje van een usb stick ertussen gehad toen ik m'n mbp dichtklapte. Schrok en gelukkig was het alles behalve hard. Dus na enkele seconden verkleurde vlekken zag ik er verder niets meer van.

I served in a company of heroes.

Pagina: 1