Toon posts:

pc of console?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie?

Zelf vind ik een console een aantal voordelen hebben tenopzichte van de pc.
o.a. cd-tje erin en spelen maar dus geen gedoe met instaleren en de zaak goed configureren en het is stabieler, maar daartegen over staat dat je met een pc lekker online kan spelen en de spellen er op een pc grafisch vaak mooier uitzien.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

PC is upgradebaar.. een console is ook snel oud en dan zit je er mee vast... en upgraden is er niet bij. Mensen die kapitalen hebben uitgegeven aan een PSX, met stapels games (veelal gekocht).. die gaan mooi het schip in. Zeker als de PSX2 gaat zakken in prijs wil niemand maar die ouwe reut hebben. Tis maar een voorbeeld hoor, denk dat de PSX toch nogaltijd een leuke console is. en je kan geloof ik ook die PSX games op de PSX2 spelen. dacht ik..

Maar goed, neem de SNES nou.. tig jaar geleden moest iedereen een SNES hebben.. bakken vol geld uitgegeven.. en nu is het echt prut en niets meer waard.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Mijn mening is dat een PC veel duurzamer is en ook beter met de tijd mee kan. In de meeste gevallen is een console niet of nauwelijks uit te breiden, en als dat wel mogelijk is loop je tegen kosten aan die je niet wilt weten.
Verder is de software distributie van PC-games wat beter geregeld, zodat iedereen altijd aan de nieuwste games kan komen. Natuurlijk kan bestaat dit circuit ook voor de consoles, maar dan heb je toch echt ook een PC nodig om dat te 'regelen'. ;)
Internet gameplay vind ik ook een heel belangrijke reden om voor de PC te kiezen. UT schopt kont op het internet! >:)
Verder vind ik netwerk/office en andere 'extra' functionaliteit erg belangrijk.
Los van dit alles staat het feit, dat aan een console in het algemeen vrij weinig valt te tweaken.

Hopelijk heb ik je nu overtuigd om een echte spelcomputer te kopen. Eentje van Intel of AMD :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 16:20 schreef FoolZero het volgende:
Mijn mening is dat een PC veel duurzamer is en ook beter met de tijd mee kan. In de meeste gevallen is een console niet of nauwelijks uit te breiden, en als dat wel mogelijk is loop je tegen kosten aan die je niet wilt weten.
Verder is de software distributie van PC-games wat beter geregeld, zodat iedereen altijd aan de nieuwste games kan komen. Natuurlijk kan bestaat dit circuit ook voor de consoles, maar dan heb je toch echt ook een PC nodig om dat te 'regelen'. ;)
Internet gameplay vind ik ook een heel belangrijke reden om voor de PC te kiezen. UT schopt kont op het internet! >:)
Verder vind ik netwerk/office en andere 'extra' functionaliteit erg belangrijk.
Los van dit alles staat het feit, dat aan een console in het algemeen vrij weinig valt te tweaken.

Hopelijk heb ik je nu overtuigd om een echte spelcomputer te kopen. Eentje van Intel of AMD :)
Heb een pc en console ik speel zelf ook vaker op de pc. online spelen RULES!!:P
Ik ben echter alleen nieuwsgierig wat anderen ervan denken.
Ben het trouwens helemaal met je eens:)