[Toshiba] Fn-Softkeys op beeldscherm weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 1.492 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Toshiba A100-812 laptop met de volgende specificaties:
  • Intel T2250 - 1.73 Ghz
  • 2084 (2 x 1024) mb PC5700
  • Geforce 7600 512 mb
  • 160 GB HDD
  • Windows Vista
Nu zit er op deze laptop zoals op vele een Fn-toets. Met deze kan je knoppen een tweede functie geven.

Nu kreeg ik eerst wanneer ik deze Fn-toets gebruikte een melding op mijn scherm. Als ik bijvoorbeeld Fn + Esc drukte verscheen er een icoon van een luidspreker om mijn scherm met een kruisje erdoor. Dit omdat Esc als tweede functie heeft het geluid te dempen.

Ook zakte er een beeld-breed menu naar beneden als ik alleen op de Fn-toets drukte.

Maar nu opeens krijg ik geen meldingen meer op mijn scherm. Voor sommige functies zoals het geluid is dat niet erg, want dat pictogram staat ook in de taakbalk. Maar voor de helderheid en verbindingen is het wel gemakkelijk om te zien welke waarden ik verander.

Nu heb ik niets gewijzigd in het register.
Wel heb ik via msconfig enkele programma's uitgeschakeld, maar deze hebben geen betrekking tot de Fn-functies.

Om alles weer werkend te krijgen zou ik Windows Vista opnieuw kunnen instaleren met alles erop en eraan, maar persoonlijk vind ik dit nogal een drastische methode voor zo'n kleine gadget. Vooral omdat ik dan op school weer alles in moet stellen om daar van het netwerk gebruik te kunnen maken. En natuurlijk alle software die ik weer moet instaleren.

Dus weet iemand wellicht de .exe met welke ik de Fn-functies weer op mijn beeldscherm kan toveren of een andere oplossing?

Bij voorbaat dank :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• MaartenH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-12-2023
Je kan via toshiba.nl naar 'Download Drivers' gaan... Door hier de "Value Added Package" ff naar binnen te halen....heb je zeker alles in huis om je probleem op te lossen!

Mocht je dit ook te drastisch vinden...kan je in je Start Menu ook even zoeken naar 'Flash'....je zult dan de Flash Card Settings vanzelf tegenkomen! :)

Maarten

...Natuurlijk, bij problemen herstarten wij even het hele internet........

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
MaartenH schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:07:
Je kan via toshiba.nl naar 'Download Drivers' gaan... Door hier de "Value Added Package" ff naar binnen te halen....heb je zeker alles in huis om je probleem op te lossen!

Mocht je dit ook te drastisch vinden...kan je in je Start Menu ook even zoeken naar 'Flash'....je zult dan de Flash Card Settings vanzelf tegenkomen! :)

Maarten
Damn...ik voel me echt heel erg stom nu :$

Ik had alle Toshiba-toepassingen al gerund om te zien of ik de goede kon vinden.
Maar de toepassing "Instellingen voor TOSHIBA Flash Cards" heb ik al die tijd links laten liggen omdat ik dacht dat het iets te maken had me de interne kaartlezer...

Maar ik heb mijn icoontjes terug.

Thnx voor de snelle reply O+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.