Ik ben sinds kort overgestapt op Vista en kan iets niet vinden. Waar is het overzicht welke videocodecs er geïnstalleerd zijn en hoe installeer je handmatig een codec? In XP stond dit gewoon allemaal bij het apparaat beheer, maar bij Vista hebben ze kennelijk besloten dit ergens anders te verstoppen (evenals vele andere functies die ik na goed zoeken wel weer gevonden had)
Niemand?
Modbreak: niet binnen 24uur je topic omhoogschoppen. Het gaat bij een vraag als deze vast niet om leven & dood. Heb ajb even geduld ga ga niet 'voordringen'.
Modbreak: niet binnen 24uur je topic omhoogschoppen. Het gaat bij een vraag als deze vast niet om leven & dood. Heb ajb even geduld ga ga niet 'voordringen'.
[ Voor 91% gewijzigd door F_J_K op 16-10-2007 09:24 ]
kicken doen we hier niet binnen 24 uur 
Overigens vond ik hier het volgende:
Overigens vond ik hier het volgende:
Maar dat is echt alleen WMP gerelateerd als ik het zo zie..» Hoe kan ik nagaan welke codecs op mijn computer zijn geïnstalleerd?
Raadpleeg Problemen oplossen als u een lijst wilt weergeven van de geïnstalleerde codecs en andere onderdelen die betrekking hebben op Windows Media Player.
[ Voor 85% gewijzigd door PeterSelie op 15-10-2007 23:10 ]
Gebruik GSpot om te zien welke codecs je hebt. Versie 2.70 is Vista compatible (op 32 bits getest). En anders kan je nog via SoaDmaggot's manier kijken.
Commandline FTW | Tweakt met mate
sorry van de bump.
Thanx, handig programma. Ik kan nu in ieder geval zien welke codecs geinstalleerd zijn.
Thanx, handig programma. Ik kan nu in ieder geval zien welke codecs geinstalleerd zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door satoer op 16-10-2007 16:00 ]