Windows XP Professional installatieprobleem

Pagina: 1
Acties:

• KRG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 20:55
Hallo,

Ik probeer nu bij m'n vriendin Windows XP Professional opnieuw te installeren. Echter blijft hij telkens steken bij het bestand 'drivers.cab'. ik heb het al een aantal keer opnieuw geprobeerd, maar helaas hij blijft steken. Het betreft gewoon een originele CD, maar hij was al wat vies.

Is er een snelle mogelijkheid om dit wel goed te krijgen? Of kan ik het bestand op een andere manier op de computer zetten?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien is de CD wel stuk en heb je een ander nodig. Anders kan je proberen om de complete CD op je harde schijf te zetten en hem dan te installeren van de harde schijf. Anders moet je even eens kijken naar nLite.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-02 15:37

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik zou even proberen een andere cd te krijgen en die gewoon netjes te installeren met je gekochte serial. In de meeste gevallen is je cd namelijk stuk.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• KRG
Ik ben nu bezig om even eentje te downloaden, uiteraard illegaal maar ja.

Ik heb nu het bestand even geskipped, zou ik windows zonder drivers.cab kunnen starten en dan het bestand alsnog kopieren erna? Wat is de beste manier hiervoor?

@Outerspace: Hoe kan ik zonder windows de CD inhoud op de C schijf zetten? En als ik dat eenmaal heb gedaan, zoekt de installatie dan niet alsnog aldoor naar een CD?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

KRG schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:27:
@Outerspace: Hoe kan ik zonder windows de CD inhoud op de C schijf zetten? En als ik dat eenmaal heb gedaan, zoekt de installatie dan niet alsnog aldoor naar een CD?
Zie http://www.schoonepc.nl/instal/setup.html

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• KRG
Daar zie ik enkel een slipstream beschreven staan.

Anyways, de rest van de bestanden lijkt nu goed te gaan. Weet iemand hoe ik met een commando vanaf de herstelconsole drivers.cab kopieer? En in welke locatie moet dat bestand exact?
Pagina: 1