Toon posts:

Advies Game Pc Kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik wil een game PC samenstellen Maar ik weet niet precies wat nou het beste is.
ik heb al een pctje samengesteld maar heb er wat vragen over.

Wat is het verschil tussen de grafische kaart Asus Geforce 8800 GTX en de Asus Geforce 8800 GTS Het scheeld nogal veel in prijs dus vandaar dat ik het verschil wil weten.
Ik wil ook Een intel Core 2 Duo E6850 3000 MHz Kopen Maar gaat die goed samen met 1 van die 2 videokaarten zo ja welke het beste.
en nog een vraagje over het moederbord ik denk dat ik de Asus P5K wil kopen Maar er zijn zoveel verschillende ik weet niet wat nou die verschillen zijn tussen al die P5K's.
Voor de rest koop ik nog:
Kingston Hyperx2 2048 MB CL4 4-4-12, PC2 GB DDR2-800 Kit 6400 2 stuks
Harddisk 3,5 inch SATA Seagate Barracuda 500 GB, 8,5/16/7200 7200.10
Behuizing Sonata 3 met voeding van 500 watt
DVD-Rewiters Serial ATA Samsung SH-S203N 20X

Is Dit Een beetje een goede game pc en weet iemand mss nog verbeteringen toe te voegen zo ja zeg maar welke ik wil ongeveer op dit bedrag blijven de pc is nou iets van 1300 euro liever wil ik niet hoger.

Alvast Bedankt

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Naast het feit dat je verhaal erg moeilijk te lezen is door het gebrek aan leestekens en opmaak,
wil ik je wijzen op de FAQ: Wat is er nu anders in CSL?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:07

beany

Meeheheheheh

Het verschil tussen een GTX en GTS is op internet prima te vinden... pak google en gij zult vinden! Vooral reviews en prestatie vergelijkingen lekker doorlezen :)

Elke CPU kan goed met elke videokaart. Het ligt aan het spel hoeveel CPU en hoeveel GPU power deze nodig heeft. Let er wel op dat als je een PCI-E videokaart koopt je moederbord hier een slot voor heeft...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als je geld over hebt zou ik de 8800GTX nemen samen met de E6850 :)
De 8800GTX past in de Sonata III zover ik weet. Echter mis ik nou iets van toetsenborden / muizen want die zijn ook erg belangrijk om te kunnen gamen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-01 20:10
wat is er mis met de best buy guides...?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:52

Thandor

SilverStreak

Zie CSL Beleid en Wat is er nu anders in CSL?. Dit soort topics zijn eigenlijk niet de bedoeling ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.