[Vista] Windows Media Player traag?

Pagina: 1
Acties:

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Sinds een maand heb ik een Dell laptop aangeschaft en hier stond uiteraard Windows Media Player (11) op. Maar nu mijn probleem; wanneer ik een liedje selecteer om af te spelen duurt het 15 seconden voordat WMP dat liedje van mij afspeelt! :o Eerst dacht ik dat het bij Vista en WMP 11 hoorde, maar van het weekend zag ik een andere Vista gebruiker met WMP en hier laadde hij direct. Mijn vraag is nu, hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen?

Stats

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Tja dat is een beetje lastig in te schatten zo. Misschien heb je een trage machine?

* DeeJee zoekt even naar zijn glazen bol

Money for nothin' and your chicks for free

• Vincitore
DeeJee schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:40:
Tja dat is een beetje lastig in te schatten zo. Misschien heb je een trage machine?

* DeeJee zoekt even naar zijn glazen bol
Sorry voor de weinig informatie, was ik vergeten te melden. Maar ik heb een Inspiron 6400 van Dell. Er zit een Intel Duo-core T2080 (1.8 Ghz), 2 GB Ddr Ram en Vista Home Premium op. Is het goed zo?

Stats

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Is de schijf bijvoorbeeld erg druk op het moment dat je een liedje wil starten?
Wat voor virusscanner heb je?

Money for nothin' and your chicks for free

• Vincitore
Nee hij is totaal niet druk bezig met de hardeschijf. Ik heb de virusscanner van AVG (free edition). Ik zat even bij de opties te zien en kwam daarbij uit op de netwerkbuffer bij 'Prestaties' kopje. Kan het ook aan een andere buffer liggen?

Stats

Verwijderd

Ik had dit ook op mijn desktop (core2duo 6750 @ 3.2, 2G ram en raid0 setup) en dit is zeer snel op te lossen door winamp te installeren :)

• Vincitore
Ja maar dan heb je weer Winamp, daar is op zich niks mis mee maar ik heb gewoon liever WMP. Heb wel ergens gelezen dat je WMP ook kan verwijderen maar dit was allemaal voor Windows XP. Hierbij moest je een bepaalde map bij 'Uitvoeren' intikken maar die map bestaat bij mij niet. Als ik WMP kan verwijderen en evt. nieuwe of versie 10 erop kan zetten, zou het dan beter zijn?

Stats

Pagina: 1