Ik heb wat oude Macs afgestoft om mijn oude games te spelen, en daar hoort uiteraard mijn MouseStick II bij. Het probleem is dat de Mousestick niet goed gecalibreerd kan worden; ongeveer 50% van de throw van de stick zet de cursor al tegen de rand van het window. Dit gebeurt in alle richtingen. Tune-up van de stick in het MouseStick control panel haalt niets uit.
Het vreemde is dat dit probleem niet met een maar met alledrie de MouseSticks (een oude en twee gloednieuwe die ik ooit voor nop opgepikt heb) die ik bezit optreedt; vreemder nog is dat het op vier verschillende Macs (Color Classic, Performa 6300, Performa 550 en G3 B&W) met schone system installs van System 7, 8 en 9 optreedt.
Ik ben een beetje out of options inmiddels; iemand anders nog een idee wat het probleem kan zijn?
Het vreemde is dat dit probleem niet met een maar met alledrie de MouseSticks (een oude en twee gloednieuwe die ik ooit voor nop opgepikt heb) die ik bezit optreedt; vreemder nog is dat het op vier verschillende Macs (Color Classic, Performa 6300, Performa 550 en G3 B&W) met schone system installs van System 7, 8 en 9 optreedt.
Ik ben een beetje out of options inmiddels; iemand anders nog een idee wat het probleem kan zijn?
These are my principles. If you don't like them, I have others.