Toon posts:

[Office 2003]Outlook mail template en Lotus Notes

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds de update naar service pack 3 voor MS Office 2003 werkt onze mailtemplate ( de template bestaat overigens uit 2 onderdelen: Een "achtergrond" met daarop: Bedrijfs logo, mail achtergrond, disclaimer, en een handtekening. ) niet meer naar behoren.

In de template wordt gebruik gemaakt van een plaatje als logo, deze hoord bovenaan te staan. Maar door de update van SP3 komt de handtekening steeds boven het logo te staan terwijl dit eigenlijk eronder hoort. Hierdoor moest ik wat aanpassingen maken aan de handtekening.

Ik moest bijvoorbeeld de disclaimer samenvoegen met de handtekening. De disclaimer bestaat uit een tabel met wat tekst en daarboven de tekst van de handtekening. Het ziet er in outlook 2003 allemaal prima uit. Echter als we nu een mail versturen naar persoon die gebruik maakt van lotus notes als e-mail client, dan krijgt die persoon het logo van het bedrijf meerdere malen naast elkaar en onderelkaar te zien waardoor de mail onleesbaar wordt.

De template is gemaakt met HTML.

Weet iemand wat hier aan de hand zou kunnen zijn ? En hoe ik dit op zou kunnen lossen ?

Vriendelijk bedankt!

Gr