Foto 1: Had misschien wat mooier geweest bij een hoger standpunt
Foto 2: leuke pose, de stoel doet het ook goed als decor
Foto 3: Vind ik van te dichtbij genomen groothoek doet het over het algemeen minder goed voor portretten/close ups
foto 4: Minder groot hoek als de vorige en meteel al beter

Voor de rest mooi blik in d'r ogen
Foto 5: Leuke compositie, kijkrichting is goed
Foto 6: Bij een groter brandpunt afstand/hogere cam positie had ik hem mooier gevonden maar een erg leuke/mooie foto
Foto 7: Gewoon mooi, een puntje wat je nog zou kunnen veranderen in photoshop is dat het licht komt van boven maar de muur lijkt anders belicht te zijn. HEt zou leuk zijn als het op de muur ook lijkt alsof het licht van boven komt
Foto 8: Toppertje, goed standpunt, goede dof, best belichte foto uit je serie vind ik
Over het algemeen vind ik de high key belichtingen niet zo mooi gedaan (maar das ook een kwestie van smaak) wat ik erg jammer vind is dat er zo weinig detail in de (te) lichte delen zit.
Het zijn leuke foto's en het model doet het trouwens ook goed op de foto. Gewoon meer shoot met haar doen, dan weet ik zeker dat er uit eindelijk nog veel mooiere foto's uit komen
Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...