Toon posts:

Kan dit wel met @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen @home, omdat ze nog steeds 2jr beloven Goirle gereed te maken in een paar weken, maar daar kennelijk lak aan hebben, maar dit terzijde.

Ik wil dus wel @home (mits een of andere ADSL aanbieder hier niet eerder is). Nou las ik dus in de nieuwspost dat online gamen via de kabel niet echt hard gaat vergeleken met adsl. Nou is mijn vraag: Ik ben meestal tussen 1:00 's nachts en 5.00 s'ochtends online. In die late uren lijkt het me niet dat er veel kabelaars actief zullen zijn. Zal mijn ping dan wel laag??

Verwijderd

Hmm athome is niet overal slecht maar as je in groningen of drenthe woont in et op het ogenblik waardeloos vanaf 16:00 worden pings onspeelbaar.. 's nachts zijn ze altijd wel ok volgens mij zeker tussen 1:00 en 5:00 wel

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Ik woon zelf in Tilburg en de pingtijden zijn dag en nacht lekker laag... no problemo dus met on-line gaming. En dan al zeker 's nachts niet want dan is het heel wat rustiger op de kabel.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:23

FFF

Nou ik heb dus ook @home en woon ik Roosendaal.
Reken maar4 dat dat hard gaat ;)
meestal ping 40-80 , veel lager dan de meeste meestal.
DL-en met 300-400 k/s is normaal met goede server.
mzzl (en neem @home ;) )

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:23

FFF

ik mijn vorige replie had ik het dus puur en alleen van overdag, s'avonds gaat het nog sneller :D maar het is idd zo dat @hiome niet overal aan te raken is.