Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
De delete key haalt het teken achter de cursor weg, de backspace het teken voor de cursor ... ?
...
Juist dat dacht ik dus ook maar ik heb hier iemand zitten die zegt dat ze altijd dus de delete key gebruikte om de teksten voor de cursor weg te halen.IceM schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:36:
Ik snap het niet helemaal. De delete key doet toch altijd wat anders als de backspace key?
De delete key haalt het teken achter de cursor weg, de backspace het teken voor de cursor ... ?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Zie in google ook niet zo snel dat dit uberhaupt mogelijk is, afgezien van linux en een aantal specifieke programma's
[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 15-10-2007 12:42 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Tjabattler schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:42:
![]()
Waarom gebruikt hij dan niet gewoon de backspace (die daarvoor bedoelt is)
met een dergelijk magere topicstart en zonder het OS in kwestie te noemen gaat er niet veel terecht komen van dit topic.
Gelieve in het vervolg een beter verhaal ervan te maken wat wél voldoet aan de Windows Clients - Policy, want daar is hier geen sprake van.
Dicht dus.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.