Delete key als backspace

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik heb gezocht en vond een topic bij GoT waarin stond dat het een bekend probleem was maar verders geen oplossing.

Als ik op DEL druk dan moet het het zelfde doen als backspace. Echter doet hij dit niet.

Nu heb ik al 2 oplossingen gevonden die niet werkte.
- instelling binnen Word 2003 bekijken bij toetsenbord of dat wissen wel aal de DEL knop gekoppeld is
- 2 vinkjes bij Word perfect compatibiliteit van Word 2003

Weet iemand welke optie of iets dergelijks wat er fout zou kunnen staan?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:08
Ik snap het niet helemaal. De delete key doet toch altijd wat anders als de backspace key?
De delete key haalt het teken achter de cursor weg, de backspace het teken voor de cursor ... ?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
IceM schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:36:
Ik snap het niet helemaal. De delete key doet toch altijd wat anders als de backspace key?
De delete key haalt het teken achter de cursor weg, de backspace het teken voor de cursor ... ?
Juist dat dacht ik dus ook maar ik heb hier iemand zitten die zegt dat ze altijd dus de delete key gebruikte om de teksten voor de cursor weg te halen.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 13:14
Dan wordt het tijd voor omscholing, want dat hoort de delete-key neit te doen :?
Zie in google ook niet zo snel dat dit uberhaupt mogelijk is, afgezien van linux en een aantal specifieke programma's

[ Voor 43% gewijzigd door frickY op 15-10-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Backspace kunt ge op een Apple wel gebruiken als deletekey, door fn-backspace in te duwen, maar andersom... Koop 'm voor kerstmis een nieuw toetsenbord :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:17
:D _/-\o_ Waarom gebruikt hij dan niet gewoon de backspace (die daarvoor bedoelt is)

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
battler schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:42:
:D _/-\o_ Waarom gebruikt hij dan niet gewoon de backspace (die daarvoor bedoelt is)
Tja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja.

met een dergelijk magere topicstart en zonder het OS in kwestie te noemen gaat er niet veel terecht komen van dit topic.

Gelieve in het vervolg een beter verhaal ervan te maken wat wél voldoet aan de Windows Clients - Policy, want daar is hier geen sprake van.

Dicht dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.