gebruiker verdwenen op exteren harde (etherent) schijf

Pagina: 1
Acties:

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Topicstarter
Ik heb een maxtor ethernet 300 gb. Na het formateren van mij laptop blijken alle gebruikers nog aanweizg, behalve ik zelf. Mijn naam staat er nog maar de inhoud is van 14 oktober en bevat niet de verwachte 65 gb. Allerlei manieren geprobeerd om het te benaderen maar zonder succes. inhoud is enkele kb. De schijf is dus niet beschadigd maar ik vraag me af hoe ik mijn eigen bestanden weer kan benaderen en welek methode er zijn om dit te doen. Alternatief is om de schijf eruit te halen in een usb case te zetten en op die manier te kijken of ik iets met hem kan. dat heb ik nog nioet gebprobeerd maar het lijkt mij dat er toch iets anders mogelijk moet zijn....

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Verwijderd

Als je de harde schijf hebt geformatteerd kan je mbv GetDataBack of dergelijk bestanden terughalen.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:07

lier

MikroTik nerd

Veel NAS devices hebben een log functie aan boord. Jouw model ken ik niet, maar zou je daar eens naar kunnen kijken ?

Verder is het naar mijn idee handig om een titel aanpassing aan te vragen, aangezien de gebruiker niet verdwenen is, maar de data van de gebruiker. En etherent moet natuurlijk ethernet zijn...

Hoe weet je trouwens zo zeker dat de data op de schijf zou moeten staan ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Topicstarter
Ok, log functie had ik nog niet bekeken. Staat me ook niet bij of die erop zit. Het gaat om een maxtor shared plus 300gb. en de data van de overige gebruikers is aanwezig en zou niet weten hoe mijn eiegn data dan verdwenen zou moeten zijn. geen enkele delete actie ondernomen.

probleem is niet opgelost maar lijkt dat ook niet; het systeem draait op linux en die houd geen encyclopedie bij. Undelete is dus niet mogelijk.althans zo lijkt het.
Wat er fout gegaan is is ook nog niet duidelijk want met de schijf is niets aan de hand, heb hem niet geformateerd en heb nietd gedelete. En toch mis ik een gebruiker.

[ Voor 38% gewijzigd door bullish op 06-11-2007 16:21 ]

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96