Beste mensen,
Na Zaterdag helemaal blij mijn nieuwe geassembleerde pc opgehaald te hebben bleek er toch iets niet helemaal in orde
Ik zet m dus aan maar krijg de melding "Boot disk failure, insert system disk and press enter" Naja lijkt me nogal logisch aangezien ik er dus nog een OS op moet zetten. Hup naar de bios en boot sequence aanpassen zodat HDD uitgeschakeld is en hij bij de DVD-rom begint.
Toen kreeg ik alsnog de zelfde melding. Heb de kast opengehaald en alle kabels nagelopen, zaten vast. Daarna ook nog ff de Sata kabels gecheckt en ook verwisseld van sata poort maar niets hielp. Oude HDD er in gehangen om te kijken of die het deed maar bij die kreeg ik t scherm of ik windows in veilige modus of gewone modus wil opstarten, wilde hij allebei ook niet doen
Het ligt dus of aan mijn bios versie die ik moet updaten of aan mn HDD die vernageld is...of toch iets wat ik verkeerd doe?
Iemand een idee?
Specs:
Thermaltake Blue Orb II (Socket 775/754/939)
DVD±RW LG GSA-H62N SATA
PC2-6400 - 1 GBx2 - DDR2 - Kingston HyperX SLI CL5
Maxtor 320 GB STM3320620AS (SATA300 - 16 MB)
ASUS P5N32-E SLI + (nVidia Dual X16 SLI - S775)
INTEL Core2Duo E6750 (S775 - 1333MHz - 2x2 MB)2,66
500 Watt PSU - Antec Basiq Power
Asus EN8800 GTS/HTDP - 320 MB - PCIe - TV+2xDVI
P.s. Ik lees net dat dit niet in het CSL hoekje thuishoort, excuse moi
Na Zaterdag helemaal blij mijn nieuwe geassembleerde pc opgehaald te hebben bleek er toch iets niet helemaal in orde
Toen kreeg ik alsnog de zelfde melding. Heb de kast opengehaald en alle kabels nagelopen, zaten vast. Daarna ook nog ff de Sata kabels gecheckt en ook verwisseld van sata poort maar niets hielp. Oude HDD er in gehangen om te kijken of die het deed maar bij die kreeg ik t scherm of ik windows in veilige modus of gewone modus wil opstarten, wilde hij allebei ook niet doen
Het ligt dus of aan mijn bios versie die ik moet updaten of aan mn HDD die vernageld is...of toch iets wat ik verkeerd doe?
Iemand een idee?
Specs:
Thermaltake Blue Orb II (Socket 775/754/939)
DVD±RW LG GSA-H62N SATA
PC2-6400 - 1 GBx2 - DDR2 - Kingston HyperX SLI CL5
Maxtor 320 GB STM3320620AS (SATA300 - 16 MB)
ASUS P5N32-E SLI + (nVidia Dual X16 SLI - S775)
INTEL Core2Duo E6750 (S775 - 1333MHz - 2x2 MB)2,66
500 Watt PSU - Antec Basiq Power
Asus EN8800 GTS/HTDP - 320 MB - PCIe - TV+2xDVI
P.s. Ik lees net dat dit niet in het CSL hoekje thuishoort, excuse moi