Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Een weekje geleden werd de Samsung i450 aangekondigd

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/samsung/sgh-i450/sgh-i450.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/5318-ADA1d36e8samsungi4506.jpg

Specificaties:
Band GSM 900/1800/1900MHz
WCDMA 2100MHz
Data GPRS/EDGE/WCDMA/HSDPA
Size 101mm x 52mm x 17.8mm (4" x 2.0" x .7")
Weight 114g (4.0oz)
Battery Life Unknown
Main Display 2.4" 256k TFT, QVGA (240x320 pixel) resolution
Camera 2.0 megapixel
Video Video capture/playback
Messaging MMS/SMS
Email Yes (POP/IMAP/SMTP)
Bluetooth 2.0 with A2DP
Memory 35MB internal / microSD card slot
Availability Q4 2007 (manufacturer's estimate)
Other Speakerphone, HTML web browser, Music player, Document viewer (MS Word, Excel, PPT, PDF)

Verwacht: Deze maand nog :)

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:09
mooie gsm, al had van mij de camera wat beter gemogen ;)
het scrollwiel lijkt me super werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Schitterende gsm,doet helemaal niet aan een samsung denken maar meer aan een nokia.
Mooi design,leuk scrolwieltje,mooi display,snel menu,fotos zijn voor mij goed genoeg.
En helemaal leuk is het muziek gedeelte(slider naar onderen)
Werkt goed met BT geen problemen gehad,en handig ook....kan al mijn 5700/N73 themas er op zetten.
Plus het mooie samsung geluid!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23021

Sinds gisteren ben ik ook een trotse bezitter van een i450. Prachtapparaat! Het enige dat ik nog niet helemaal werkend heb gekregen is de bluetooth verbinding onder Vista: ik mis de driver voor de "Bluetooth Peripheral Device". Weet iemand waar ik die kan vinden?

Oh, trouwens, moet dit topic niet in Non-Windows Based Mobiles & PDA's staan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-07 19:25
Bij toeval kwam ik opeens bij dit toestel uit. Ik was namelijk al een tijd bij Nokia aan het rond kijken in de Nseries, omdat ik graag een telefoon wil hebben met Symbian. Het liefst dan S60, omdat hier ook je eigen applicaties op gezet kunnen worden. Toen was ik dus helemaal uitgekeken op Nokia en heb ik even gegoogle'd naar Symbian. Waarna ik op de site van dit mobiele besturingssysteem uitkwam. Hier stonden meerdere merken op die gebruik maken van Symbian, en tot mijn verbazing ook Samsung. Ik ben aan Samsung al heel erg gewend, en het werkt ook altijd lekker snel. Nu wil ik eind deze maand deze telefoon wel aanschaffen, maar ik heb er nog maar weinig over gezien/gelezen. Terwijl dit toestel toch al een ruime tijd op de markt is voor een niet al te hoge prijs en toch erg goede specificaties. Iemand al een gebruikersreview gezien over dit toestel? Zou graag ook eens het menu willen zien, want het huidige van Samsung ben ik echt helemaal beu..

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Drie goede reviews van de SGH-i450:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Is er al een VoIP (o.a. Skype/Fring) applicatie die hierop werkt?
Fring werkt welliswaar op Symbian OS v9.2, maar de Samsung SGH-i450 wordt volgens de site van Fring zelf, nog niet ondersteund

[ Voor 11% gewijzigd door rickiii op 16-05-2008 15:33 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb even fring geprobeerd, maar deze werkt helaas niet. En volgens dit topic zijn er meer mensen met dit probleem. Skype bestaat voor zover ik het weet niet voor Symbian 9.2.
Misschien dat IM+ voor Skype iets is? (helaas geen freeware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

85871

Is er hier iemand die het beestje al in handen heeft gehad of zelfs al in bezit heeft? Ik ben van plan de tel aan te schaffen maar zou graag wat gebruikers ervaringen willen horen.

Is de telefoon stevig en handig? hoe bevalt de kalender en agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

85871 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:48:
Is er hier iemand die het beestje al in handen heeft gehad of zelfs al in bezit heeft? Ik ben van plan de tel aan te schaffen maar zou graag wat gebruikers ervaringen willen horen.

Is de telefoon stevig en handig? hoe bevalt de kalender en agenda?
Zie mijn post van 14 mei: ja dus. ;)
Ik ben er erg tevreden mee. Voelt degelijk aan (in tegenstelling tot mijn Sony Ericsson die ik hiervoor had), is snel in gebruik, heeft mooi geluid en ziet er stijlvol uit. Iets minder vind ik de bijgeleverde software, de camera en het touchwheel: deze heeft maar drie aanraakgevoelige punten, waardoor je 'm niet echt kunt "draaien".
De standaard S60 agenda is niet echt bijzonder, maar deze kun je probleemloos vervangen door bijvoorbeeld Handy Calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Froggle schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:29:
Bij toeval kwam ik opeens bij dit toestel uit. Ik was namelijk al een tijd bij Nokia aan het rond kijken in de Nseries, omdat ik graag een telefoon wil hebben met Symbian. Het liefst dan S60, omdat hier ook je eigen applicaties op gezet kunnen worden. Toen was ik dus helemaal uitgekeken op Nokia en heb ik even gegoogle'd naar Symbian. Waarna ik op de site van dit mobiele besturingssysteem uitkwam. Hier stonden meerdere merken op die gebruik maken van Symbian, en tot mijn verbazing ook Samsung. Ik ben aan Samsung al heel erg gewend, en het werkt ook altijd lekker snel. Nu wil ik eind deze maand deze telefoon wel aanschaffen, maar ik heb er nog maar weinig over gezien/gelezen. Terwijl dit toestel toch al een ruime tijd op de markt is voor een niet al te hoge prijs en toch erg goede specificaties. Iemand al een gebruikersreview gezien over dit toestel? Zou graag ook eens het menu willen zien, want het huidige van Samsung ben ik echt helemaal beu..
Menu ziet er hetzelfde uit als dat van een symbian foon van nokia,ik heb hem nu ongeveer 4 maanden denk ik,niet alle progjes die ik voor mijn nokia had werken,maar de meeste wel.
Iig moet het 3rd version zijn 9.1.
Prima toestel voor erg lage prijs? heb er nog geen een probleem mee gehad.
Ik werk alleen met BT overdracht via PC,dus geen kabel,kreeg er nog 1 GB kaart gratis bij (actie is afgelopen)
Was ook uitgekeken op nokia,maar deze is qua menu hetzelfde. Ook leuk dat je hem 2 kanten kan uitschuiven om naar mp3 teluisteren of fotos in groot formaat te bekijken,geluid is keihard (imo) en stevig is ie!

[ Voor 4% gewijzigd door rooie60 op 22-05-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor wie nog niet overtuigd is ;), gisteren is op All About Symbian het laatste deel gepost van een driedelige review:

Deel 1
Deel 2
Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Ik heb de mijne ook binnen, inclusief de gratis 1GB.
Het schuif-systeem moet ik nog echt aan wennen, aangezien ik altijd Nokia's heb gebruikt en gewend ben dat mn telefoons kleine onbreekbare blokjes waren. Nu zit er ineens een kwetsbaar schuifsysteem op, die ik al een keer bijna te ver heb doorgeschoven.

Als je deze vergelijkt met de Nokia E51 (zelfde prijsklasse, vrijwel zelfde specs) dan is het scherm een stuk groter. En die extra functionaliteit om muziek te luisteren heb je niet echt nodig, omdat je de nummers ook gewoon via het menu kunt afspelen.... maar toch fijn als je echt alleen even muziek wil draaien voor je vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Ik ben ook in de markt voor deze telefoon (of de g800) maar het viel mij inderdaad ook al op dat er weinig over deze gsm op tweakers staat. Volgens mij verdiend deze gsm toch een mooie startpost!

edit: Hmm zie de i450 net voor 209 euro staan, dat maakt de keus al een stuk eenvoudiger.

Weet iemand of je ook streaming audio kunt luisteren?

[ Voor 28% gewijzigd door Sneezzer op 26-05-2008 17:18 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Sneezzer schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:20:
Ik ben ook in de markt voor deze telefoon (of de g800) maar het viel mij inderdaad ook al op dat er weinig over deze gsm op tweakers staat. Volgens mij veriend deze gsm toch een mooie startpost!

edit: Hmm zie de i450 net voor 209 euro staan, dat maakt de keus al een stuk eenvoudiger.

Weet iemand of je ook streaming audio kunt luisteren?
Er zit een mogelijkheid in de media-speler om een "streaming link" in te vullen. Dat zal waarschijnlijk mp3 en eventueel video files ondersteunen. Dit heb ik alleen nog niet geprobeerd....

Als het niet werkt, kun je altijd nog de volgende applicaties gebruiken:
http://opensource.nokia.c...0internetradio/index.html
http://www.allaboutsymbia...io_on_Your_S60_device.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moodio werkt ook erg goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Ik mis de WiFi functionaliteit behoorlijk. Aangezien ik van provider wil wisselen, kan ik in de tussentijd geen fatsoenlijke snel data abonnement gebruiken. Er is geen andere manier om te internetten behalve GRPS.... waarbij elke kilobyte duurbetaald wordt.

Via Bluetooth zou ik mijn eigen PC als router kunnen gebruiken, maar de software die hier voor nodig is (gnubox) is niet afgestemd op deze telefoon, aangezien Nokia telefoons voorrang hebben in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 17:44
rickiii schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:31:
. Er is geen andere manier om te internetten behalve GRPS.... waarbij elke kilobyte duurbetaald wordt.
.
Als je GPRS kan gebruiken kan je toch ook HSDPA gebruiken?? Ook duur enzovoorts, maar toch wel redelijk enorm veel sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
-ErikE- schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:29:
[...] Als je GPRS kan gebruiken kan je toch ook HSDPA gebruiken?? Ook duur enzovoorts, maar toch wel redelijk enorm veel sneller?
Afgezien van het feit dat het behoorlijk offtopic is (het gaat eigenlijk alleen om de kosten en niet het de snelheid), welke HSPDA verbinding kan ik gebruiken zonder abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 17:44
rickiii schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:41:
[...]

Afgezien van het feit dat het behoorlijk offtopic is (het gaat eigenlijk alleen om de kosten en niet het de snelheid), welke HSPDA verbinding kan ik gebruiken zonder abonnement?
ik quote jou post waarin je zelf zegt dat je geen 'fatsoenlijk snel data abbonnement' kunt krijgen behalve GPRS, wat traag is volgens jou post. Hierop was mijn reactie: als je GPRS kan gebruiken, kan HSDPA toch ook? Zonder SIMkaart (en dus een abbo) heb je toch ook geen GPRS? Maar goed, just trying to help hoor.

/me -ErikE- vlucht topic weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Hm.. ik kan niet meer dan 1GB op het geheugenkaartje van 2GB krijgen. Iemand een idee? Is dit een bug in de software, of zie ik iets over het hoofd?

• rooie60
Iemand al WLM werkend gekregen?ik had het programma van n site,maar ik krijg 'not compatebel'? terwijl het toch ook symbian is?? net als de nokia's
Pagina: 1